Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שואל ברצינות?

 

ברור שתתקבל תוצאה שונה שנגזרת מהאינטרסים של הבוחן.

ומה הם בדיוק האינטרסים של הבוחן?

הבוחן רשאי להגיד מה שהוא רוצה!

זה לא שהוא עמד לצידה בעת המו"מ והתווכח בשבילה.

בנוסף דוד טעה כשאמר שכיפוף בקורה = משמעות נמוכה שכן יש לזה משמעות גבוהה ע"פ תקנות משרד התחבורה ויש לזה גם תקדים משפטי כלומר אם האישה הייתה רוכשת את הרכב והיא הייתה מגלה ירידת ערך גבוהה יותר המכון של דוד היה משלם את ההפרש.

הנך טועה ובגדול!

ישנן שתי אפשרויות לפגיעה בקורת אורך ע"פ הנוסח האחיד של משרד התחבורה:

1. פגיעה עד קו האופנים - משמעות נמוכה.

2. פגיעה מעבר לקו האופנים - משמעות גבוהה.

אז בבקשה, אל תדבר נחרצות בדברים שאין לך מושג בהם.

כמה פעמים צריך לבקש? תן קישור לחוק שעל בסיסו אתה טוען את הטענה הזאת.

אחרת, הטענה שלך מבחינתי היא על תקן בלבולי ביצים.

בחייאת ראבאק:roll:

אז תעשה לי מקושקשת בבקשה.

תשאל את דוד(או תערוך חיפוש בפורום) על התביעה שהיתה כנגדו.

תקרא שוב את דברי הודעותי בדבר ההצהרה במשרד התחבורה, מנין אתה רוצה שאביא אותה? היא הרי נמצאת בתיק האישי שלי אצלם ואין לי גישה אליו. כל שנותר לי לומר - אמת דברתי(רוצה תאמין, לא רוצה - זבש"ך).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קראתי על דוד,אכן איש נהדר,איש המאה.

רק הפעם טעה.

 

תלוי איך מסתכלים על זה.

אם אני זה שמביא אליו את הרכב לבדיקה, ואני הדיוט גמור בנושא זה - אז אותי הוא הציל (מקניית רכב שעבר תאונה, ועוד אולי במחיר מלא), לא טעה.

alfa 156 2.5.

פורסם
קראתי על דוד,אכן איש נהדר,איש המאה.

רק הפעם טעה.

האם טעה בגלל שקיים חוק בנדון כפי שאומר קומפי או

האם טעה בגלל ...

 

הסבר והשלם.

 

אם הוא טעה בגלל החוק , יש לשנות את החוק ולא את האיש.

כך החליט העם, והמחקק כידוע לך , אמור לייצג את דעת העם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תשאל את דוד(או תערוך חיפוש בפורום) על התביעה שהיתה כנגדו.

 

ככול הצלחתי לעוקב לאחר הסיפור הדיון אמור להיות בשבוע הבא.

 

אצרף לכאן מסמך שלדעתי מאוד מעניין וראוי לקריאה מנומקת שלכאורה לא קשור לנושא, אך הוא מבהיר את החובות של מכון בדיקה. אבהיר גם שכאשר שואלים אותי - אני ממליץ לבדוק רכבים אך ורק באותו מכון xxx xxxxxx בע"מ.

XXXX vs XXX Ltd.pdf

פורסם
אם תבוא למכון בדיקה שבדק את הרכב שאתה רוצה לקנות ותשאל אותו "בכמה שווה לי לרכוש את הרכב" -

 

הוא יאמר לך "לא יודע"

 

מכון הבדיקה לא אמור לקבוע את שווי הרכב וגם לא לתת הערכה לעלות התיקונים.

 

תפקיד המכון הוא רק לבדוק את מצב הרכב וזהו.

 

מסכים עם בוקי וחושב שאם לא הייתה פגיעת שילדה שאסי אז ספק אם מישהו היה מתייחס לירידת ערך אבל אם כן מדובר בשאסי אז אין ספק שפותח השירשור היה צריך להזהיר על ירידת ערך , יתכן שהגזמת על ירידת ערך של 3 אחוז...

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

קומפי אני רק מעביר מידע שאני מלקט מפסקי דין וכמובן שאני מדבר נחרצות כי אם יש פסק דין בנושא חבל לי ולך על הזמן.

http://www.lawguide.co.il/articles/2772/אחריות-מכון-בדיקת-רכבים-לליקויים-שמתגלים-לאחר-הקני_7585/

השופטת הגיעה למסקנה זו על פי הקודים שנקבעו במשרד התחבורה ואשר לפיהם יש לסווג את הליקויים בטופס הבדיקה. בסעיף 03-8 לרשימת הקודים צוין מפורשות כי "מעיכות בקורות" יש לסווגן כבעלי משמעות גבוהה וזאת לא נעשה על ידי הבוחן מטעם מכון הבדיקה.

משמעות גבוהה!

מכון הבדיקה אחראי למשך תקופה של חצי שנה ולכן להסתיר כל דבר מהקונה או לא לידע אותו על גובה הנזק זהו חוסר אחריות.

וזה עלול לעלות למכון הבדיקה כסף שכן אם היו מיידעים את הקונה הוא היה משנה את דעתו לגבי העסקה ובשביל סיבה זאת בדיוק קיים מכון בדיקה- http://www.benchmark.co.il/law-info/article-display.php?articleno=238

 

בנוסף קיימים בארץ מכוני בדיקת רכב שנותנים גם שירותי שמאות במעמד הבדיקה בתשלום ויש גם בחינם וזה מנפץ את כל התיאוריה שלך לגבי אתיקה של מכונים,

אין חוק בנושא ולכן מכון בדיקה יכול להעריך את הנזק ואין פה כל בעיה אתית.

לגבי מה שדוד אמר 2% - 3% זו לא הערכת שמאי, שמאי מעריך את הרכב בסכום נקוב ולא מ - עד, ולכן הוא עומד גם בתנאי האתיקה שלך שמביחנתי אינם קיימים.

פורסם

ומהו אותו סעיף 8-30?

האם המעיכות בקורות האורך הינן עד או מעבר לקו האופנים?

לכשיהיה לך את המידע, תאיר את עינינו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית חוקים לא יכולים לסתור אחד את השני ולכן זה לא משנה איפה זה רשום.

במילים אחרות חוק יש רק אחד ואם רשום שמעיכה בקורה משמע, משמעות גבוהה!

אז משמעות גבוהה נקודה לא קו אופנים ולא נעליים.

פורסם

פסק הדין כאן.

 

http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/196510.rtf

 

נשמח לקבל הסברים והבהרות.

 

המצחיק הוא שהתובעת תבעה 50000 ש"ח על רכב שרכשה אותו ב36000 אלף ש"ח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עמית חוקים לא יכולים לסתור אחד את השני ולכן זה לא משנה איפה זה רשום.

במילים אחרות חוק יש רק אחד ואם רשום שמעיכה בקורה משמע, משמעות גבוהה!

אז משמעות גבוהה נקודה לא קו אופנים ולא נעליים.

1. זה לא חוק ולא תקנה.

2. אלו הן הנחיות של משרד התחבורה לגבי הטופס האחיד לכתיבת דו"ח בדיקה.

מאחר ואין לכם את כל הכלים, אז בבקשה תנו את מעט הכבוד למי ש"שוחה" בעסק הזה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הנחיות של משרד התחבורה משמע תקנות של משרד התחבורה, ולא אמרתי שזה חוק רק אמרתי שלא ניתן לסתור אם יש חוק ותקדים זה כמו חוק עד שנחקק אחד.

וכמו שכבר ראית יש תקדים בנושא, בבית המשפט, שפסק לטובת התובעת אז אתה יכול לשחות כמה שאתה רוצה רק תיזהר לא לטבוע.

פורסם

יש פה תגובות שמצחיקות אותי ,זה לא מה שאני מצפה ממכון בדיקה, צריך להיות אוביקטיבי, זה לא התפקיד שלך לקבוע מחירון בלה בלה בלה

עובדתית הבחור עזר לאישה להימנע מלהפוך לקורבן הונאה וכל הכבוד לו על זה ולא משנה אם זה התפקיד שלו או לא.

עוד מעט גם אנשים יגידו למישהו שנכנס לבניין בוער להציל זקנה "זה לא התפקיד שלך".

 

בנאדם כל הכבוד על מה שעשית!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
עמית,

המצב שאתה מתאר פשוט מגוחך!

 

הרי כאשר בוחן מזהה פגיעת שילדה בכדי שהוא יסווג אותה, אם מדובר בפגיעה בעלת משמעות פחותה או גדולה, הוא צריך בעצם להעריך את מידת הפגיעה.

 

אז מה אתה אומר, יש לו את הכלים להעריך את הפגיעה רק אסור לו לדבר על זה?

 

מה הרציונל?

 

במכון רואים את הפגיעה בקורה הם יודעים להגיד לי אם זה : 'משמעות נמוכה' או בינונית או גבוהה ,

רק אסור להם להגיד לי את זה באחוזים ? :-)

יש גם מכונים שכותבים בסוף שהמצב של הרכב הוא 0.88 ואז אתה יודע כמה שווה לשלם , הם לא אומרים לך את המחיר אבל רומזים לך כמה האוטו שווה .

 

 

 

(נ.ב.

ואם אפשר להתייחס בצורה יותר נעימה לkompy , הוא תמיד עוזר לכולם) ,

פורסם
הנחיות של משרד התחבורה משמע תקנות של משרד התחבורה, ולא אמרתי שזה חוק רק אמרתי שלא ניתן לסתור אם יש חוק ותקדים זה כמו חוק עד שנחקק אחד.

וכמו שכבר ראית יש תקדים בנושא, בבית המשפט, שפסק לטובת התובעת אז אתה יכול לשחות כמה שאתה רוצה רק תיזהר לא לטבוע.

אתה קורא לפעמים את שהנך כותב?!:shock:

תקדים?

שוב, אתה יודע מהו סעיף 8-30 בטופס האחיד? לא!

 

האם מעיכה בקצה שלדה תחשב בעיניך משמעות גבוהה או נמוכה?

זהירות בתשובתך!!!

שלדה = קורת אורך.

אז לפי הלוגיקה שלך, סעיף זה יהיה תחת משמעות גבוהה.

הכצעקתה? לא!

קצה שלדה = פגיעה בקורת אורך עד לקו האופנים(משמעות נמוכה!).

קפיש!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...