Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה כנראה עוד ילד, שיהיו לך ילדים,נראה אותך עושה כל כל זה ושזה יהיה על הז$ן שלך הבריאות שלהם.

היום אחרי כמעט 4 שנים ללא עישון, אני לא מבין איך הסתובבתי כמו נבלה מסריחה כל היום(למרות כל האמצעים הקוסמטיים שאתה משתמש בהם זה לא באמת עוזר, אני מבטיח לך שבקלות מריחים אותך), וגם אני אהבתי את הסיגריה כמו את אשתי:wink:.

 

אני באמת עוד ילד, כולה בן 26.

לא מצליח אפילו לדמיין אותי עוד כמה שנים עם ילדים :roll:

 

בכל מקרה היום קיבלתי סיגריה אלקטרונית שמישהו נישבע לי שהוא הפסיק לעשן איתה ורק איתה בלי מאמץ.

כל עוד היא לא עלתה לי כסף אני בכיף מנסה ויעדכן אתכם.

בינתיים עברו שעתיים ובאמת עדיין לא עישנתי סיגריה וגם לא הרגשתי יותר מידי צורך לעשן.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תקרא קודם את הספר!

המקסימום שאתה יכול להפסיד זה 88 שקל, בסה"כ 4 קופסאות סיגריות.

א"כ תחשוב בכיוון התרופות.

 

קראתי את הספר ואח"כ גם ראיתי את הסרט.

זה החזיק 4 חודש :roll:

אז אני חושב שהגיע הזמן לעלות מדרגה.

V5

פורסם

הנה סרטון שמציג את העובדות כמו שהן ללא כל הסברה שנמאסה כבר על כולנו (בדגש על הישראלים).

 

אהה, והסרטון באנגלית כך שהוא לא מהווה מכשול בעבור אשתו של פותח השרשור.

 

 

 

ללא סיגריות (כמעט, נשברתי לחודש באמצע) כבר 10 חודשים.

 

התמיכה הכי טובה שאתה יכול לתת לאשתך חוץ מעידוד וגמילה וכאלה זה להזהיר אותה מפני אכילת יתר.

מה שקורה למי שמפסיק לעשן זה חיפוש תחלופה לסיגריה. והתחלופה חייבת להיות משהו שקשור בפה והדבר היחיד שקשור לפה וזה לא סיגריה זה אוכל.

יעידו כל אלה שהפסיקו לעשן- טפחו בכמה ק"ג מבלי לשים לב.

עצה טובה, הליכה קצרה אחרי האוכל- גם מוריד את האוכל טוב וגם דרך טובה לשרוף עוד קצת קלוריות.

פורסם

ואוו תודה לכולם על התמיכה והעזרה.

היום הזמנתי את הספר שוכלם המליצו עליו, כמובן בגרמנית.

עכשיו אישתי היא הסוג שנעלב וגם הסוג שמגיב, זאת אומרת בהתחלה היא תעלב, ואחרי זה יגיע אז נעל או בוקס.

לגבי שוויץ, שום דבר פה לא בחינם, גם לא הקבוצת תמיכה (ביררתי, שתבין בדיקת דם רגילה עולה 261 פרנק).

לגבי להבהיר לה שזה מסוכן אין צורך (אחות בבית חולים, ועוד במחלקה שכל החולי סרטן באים למות בה), היא מודעת לסכנות יותר טוב ממני.

כרגע יש לנו תקופה די לחוצה מאוד בחיים, גם עם המצב של אבא של אישתי שמחמיר, גם פרצו לנו את הדירה (ומסתבר שלא היה ביטוח), ואני עזבתי את העבודה יום לפני הפריצה, ויש עוד, בגלל זה עוד יותר קשה לי לתמוך בה, כי גם אני לא נמצא במצב יותר טוב (כמובן בלי סיגריות).

לגבי איכלת יתר אין לה בעיה באמת (בכמות שהיא אוכלת אפשר להאכיל גדוד והיא עדין 60 ק"ג).

פורסם

ברשותכם, אתעלק על השרשור.

לגבי הספר, הוא שוכב אצלי במגירה כבר קרוב לשנתיים, ואני גם שוקל (לא מאוד בכובד ראש) להפסיק לעשן, אבל לא עושה עם זה יותר מידיי, או כלום בעצם.

 

השאלה שלי היא לכל מי שקרא אותו, האם הוא גרם לכם להפסיק או רק שכנע את המשוכנעים?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

עכשיו אישתי היא הסוג שנעלב וגם הסוג שמגיב, זאת אומרת בהתחלה היא תעלב, ואחרי זה יגיע או נעל או בוקס.

בסרט "לפרק את הארי" וודי אלן כל הזמן אומר שהוא נפרד מאישתו כי בלילה במיטה היא הזכירה לו את מקס שמלינג, אני מבין שאתה התחתנת עם לוחמת MMA! :lol:

 

לגבי שוויץ, שום דבר פה לא בחינם, גם לא הקבוצת תמיכה (ביררתי, שתבין בדיקת דם רגילה עולה 261 פרנק).

 

בן של חברים שלנו בציריך נרקומן (לא עלינו) ומקבל כל יום בבוקר מנה ובערב מנה והכל על חשבון ממשלת שוויץ, אז אתה רוצה להגיד לי שהרואין בחינם וגמילה מסיגריות בתשלום?

ואללה דפוקים השוויצרים האלה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
.

מה שקורה למי שמפסיק לעשן זה חיפוש תחלופה לסיגריה. והתחלופה חייבת להיות משהו שקשור בפה והדבר היחיד שקשור לפה וזה לא סיגריה זה אוכל.

יעידו כל אלה שהפסיקו לעשן- טפחו בכמה ק"ג מבלי לשים לב.

עצה טובה, הליכה קצרה אחרי האוכל- גם מוריד את האוכל טוב וגם דרך טובה לשרוף עוד קצת קלוריות.

 

אבי ז"ל הפסיק לעשן אחרי שעישן במשך 40 שנה 2-3 קופסאות ליום. הוא הפסיק מרגע אחד לשני, אחרי שהודעתי לו כי קרוב משפחה אחר נפטר מסרטן הריאות.

פשוט לקח את הקופסה ומה שבתוכה והעיף לפח.

יצא מחנותו הלך לחנות של עילית חזר עם פקטים של מסטיקים, וזה עזר לו להיגמל.

וגם לחיות עד גיל 85 בריא שמח וטוב לבב.

 

לגבי הליכה - פנטסטי לאלה שמעשנים ולאלה שלא .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בן של חברים שלנו בציריך נרקומן (לא עלינו) ומקבל כל יום בבוקר מנה ובערב מנה והכל על חשבון ממשלת שוויץ, אז אתה רוצה להגיד לי שהרואין בחינם וגמילה מסיגריות בתשלום?

ואללה דפוקים השוויצרים האלה!

אוי בגירה בגירה מה יהיה איתך.

זה הרי ברור כשמש.

על סיגריות יש מס והרבה אז כל מי שמפסיק לעשן המדינה מפסידה. אז היא מרוויחה לפחות על חוג הגמילה.

 

והרואין הורג את הבן אדם וכך תחסוך הממשלה לתת לו פנסיה וכו'..

 

שיחזירו את הכסף שקבור אצלם במרתפים כבר 65-70 שנה. נבלות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אף אחד לא אמר שהשווצרים לא דפוקים (אישתי נולדה בשוויץ אבל יש לה דרכון אוסטרי) :lol:

בקשר לנרקומנים, הם מקבלים מנת סם מסויימת, והם בפיקוח כל הזמן (בכל קנטון יש חוק אחר, יש קנטון אשר מותר לעשן גרס אבל אסור שהרגס יהיה שלך או שאתה גידלת אותו), פשוט הקנטון מעדיף במקום שהם יתחילו בסחר בסמים אז שהם (הקנטון)

יתמוך בהם.

את האמת היא יכולה לפרק אותי במכות, כמה שהיא קטנה :lol:

פורסם

ישה הממשלה לא תיתן לו שום פנסיה גם עם הוא לא היה מסומם (כדי לקבל פנסיה אתה צריך לעבוד לפחות 40 שעות בשבוע שהמעביד יהיה מחוייב לך פנסיה), הממשלה תיקח לו את כל הכסף, במיוחד ברגע שהוא מבוגר, אחת הבעיות בשוויץ שאנשים חוסכים כל כך הרבה , היא הביטוח בריאות, כי ברגע שאתה נהיה יותר מובגר , אתה צריך לשלם יותר ביטוח בריאות.

שתבין לדוגמא: סבא של חבר נמצא בבית אבות, האבא צריך לשלם כל חודש בסביבות ה9 וחצי אלף פרנק, רק שיהיה לסבא תרופות ומיטה ואוכל, במקרה שצריך להביא רופא במיוחד המחיר עולה.

פורסם
.

והדבר היחיד שקשור לפה וזה לא סיגריה זה אוכל.

 

אומנם פרנקוס הקדים אותי עם ה"פאנץ'", אבל ברצינות, שב עם פרנקוס לשיחה, אתה מפספס כמה דברים.

 

יש לפחות דבר אחד שהוא לא סיגריה ולא אוכל, מקסימום שתייה, וגם זה לא ישר...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ברשותכם, אתעלק על השרשור.

לגבי הספר, הוא שוכב אצלי במגירה כבר קרוב לשנתיים, ואני גם שוקל (לא מאוד בכובד ראש) להפסיק לעשן, אבל לא עושה עם זה יותר מידיי, או כלום בעצם.

 

השאלה שלי היא לכל מי שקרא אותו, האם הוא גרם לכם להפסיק או רק שכנע את המשוכנעים?

 

הבעיה של המעשנים היא לא השכנוע להפסיק לעשן. היא הקושי בלעשות זאת.

הספר גורם לך להפסיק לפחד מהפסקת העישון. (עובדה, כבר שנתיים אתה דוחה את הקריאה בו, מהפחד).

 

אני את כל הספר קראתי תוך כדי עישון.

פורסם

מסכים עם צביקי.

סך הכל הספר פונה לקורא בצורה מאוד ישירה, מבלי לשחק משחקי הפחדה או הגעלה (מלשון להגעיל אותך ולגרום לי להיגעל מסיגריה).

במשך היום התנהלתי ע"פ הרגלי העישון הרגילים שלי (עם חברים, בהפסקות הלימודים, אחרי האוכל) וכל ערב לפני השינה הקדשתי כמה דקות לקריאת כמה דפים בספר.

שסיימתי לקרוא את הספר, הלכתי לישון כרגיל ובבוקר למחרת כבר לא שמתי לב שנעלמה לה הסיגריה עם הקפה, וא"כ הסיגריה בהפסקה..וא"כ הסיגריה אחרי האוכל..

פורסם

האם הוא גרם לכם להפסיק או רק שכנע את המשוכנעים?

כמו שכתב צביקי - הספר גורם לך להבין שאין שום קושי או פחד מהפסקת העישון.

את החסרונות של העישון אתה מכיר. הספר לא יחדש לך כלום.

הוא אסופה בנאלית של החסרונות שאתה מכיר, מבלי לפתח אותם / להאדיר אותם וכו'.

הוא בסה"כ מראה לך שאין מה לפחוד מהשינוי, ומלמד שאדם מכור - פועל מתוך דחף ולא מתוך הגיון.

הוא מלמד אותך לפעול מתוך הגיון, עוד כשאתה מכור. זה הכל.

וזה עובד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...