Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא חייב - תמשיך ליהנות 8)

 

זה רק לא בריא, מסריח וכו'.

 

אבל אתה לא חייב - תמשיך ליהנות 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני מעשן כבד ובמחשבה רציונאלית זה משפיע המון על חיי.

אני תמיד מסתובב עם בושם ותיק תק.

אני תמיד דואג ומתכנן מראש שיהיו לי סיגריות ומצית.

אני מתכנן זמנים על הדקה כדי שאני יוכל לעשן גם בפגישות וגם בבילויים.

אני מחליף 3-5 פעמים ביום בגדים כדי לא להסריח מסיגריות.

אני מבזבז המון כסף על זה.

אני דופק לעצמי את הבריאות בצורה די רצינית.

אני שונא טיסות ומשתדל לא לטוס טיסות ארוכות בגלל הצורך בסיגריה.

 

אבל בכל פעם שאני מדליק סיגריה כל מה שרשמתי למעלה על הז*ן שלי, אני פשוט מת על זה.

 

לעשן זה כמו לנסוע מהר:

אתה יודע שיכול לתפוס אותך שוטר.

אתה יודע שאתה מבזבז הרבה יותר דלק.

אתה יודע שזה שאתה נוסע מהר יחסוך לך במקרה הטוב אולי 5 דקות נסיעה ליעד.

אתה יודע שאתה מגביר את חומרת הפגיעה במקרה של תאונה (שימו לב שלא רשמתי מגביר את הסיכוי לתאונה כי זה לא נכון)

 

ועדיין, אני נוסע מהר (כמובן בהתאם לתנאי הדרך) ועל הז*ן שלי הכל כי אני חולה על זה וממש מכור לזה בדיוק כמו עישון :lol:

 

 

מסתבר שאני כנראה ממש דפוק :evil:

 

 

נ.ב- אני כבר 3 שבועות לוקח זייבן כי אמרו לי שזה יגרום לי לבחילה ואז אני יעשן פחות. חרטא רצינית, חוץ מלבזבז 400 ש"ח והפרעות בשינה זה לא עשה לי כלום!

פורסם

אתה כנראה עוד ילד, שיהיו לך ילדים,נראה אותך עושה כל כל זה ושזה יהיה על הז$ן שלך הבריאות שלהם.

היום אחרי כמעט 4 שנים ללא עישון, אני לא מבין איך הסתובבתי כמו נבלה מסריחה כל היום(למרות כל האמצעים הקוסמטיים שאתה משתמש בהם זה לא באמת עוזר, אני מבטיח לך שבקלות מריחים אותך), וגם אני אהבתי את הסיגריה כמו את אשתי:wink:.

פורסם
אם בקופות חולים ישראליות יש קבוצות תמיכה שעוזרות להגמל (גם בקטע החברתי נפשי וגם בקטע הפיזי ע"י כדורים כמו זייבאן), אני משוכנע שגם בקופות חולים שוויצריות תמצא כאלה במימון המדינה.

 

הייתי בקבוצה כזאת של מכבי לפני 3 שנים ומאז לא הכנסתי סגריה לפה (רק שלחילופין העליתי 10 ק"ג :x ).

 

גם איש המכירות שלי היה בקבוצה כזו והתחיל לקחת את הכדורים אבל אחרי שבוע של בחילות, סיוטים בלילה וכאבי ראש נוראיים הוא החליט שעדיף לעשן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
באגירה, במכבי זה היה חינם או לא?

 

קבוצת התמיכה הייתה בתשלום סימלי של 150 ש"ח וכוללת 12 מפגשים חד שבועיים במשך 3 חודשים וכמו כן כוללת השתתפות של הקופה ב 75% מעלות הזייבן (או כל כדור אחר).

הקבוצה מועברת ע"י רופא כללי וע"י פסיכולוגית קלינית, שניהם עם הכשרה יעודית לגמילה באופן כללי וגמילה מעישון באופן פרטני.

 

גם איש המכירות שלי היה בקבוצה כזו והתחיל לקחת את הכדורים אבל אחרי שבוע של בחילות, סיוטים בלילה וכאבי ראש נוראיים הוא החליט שעדיף לעשן.

 

שי, אני יודע בדיוק על מה הוא מדבר, הייתי בדיוק בסרט הזה!

 

הרופא אמור להתאים לו את סוג הגמילה ובמידה ומוחלט על זייבן, הוא יכול לשחק במינון על מנת להמנע מתופעות הלוואי שהזכרת.

במקרה שלי, תוך יומיים נפתרה הבעיה.

במקרה שלו, ברור שהרופא לא עשה את עבודתו נאמנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
וגם אני אהבתי את הסיגריה כמו את אשתי:wink:.

אז הפסקת עם האשה:shock: ואז אתה רגוע ויכול גם להפסיק לעשן.

 

הכל בראש.

אתה לא עושה דיאטה אתה לא מפסיק לעשן. כל מה שקשור בלא להוציא מהלקסיקון.

 

אתה משנה אורח חיים. אני חי יותר בריא , אני חוסך ובכסף נוסע להוואי לשבוע

בכסף אני קונה לי תכשיט או עוד שמלה.

 

ביחוד שבמשפחה הקרובה יש לה הוכחות .

 

לא עישנתי מעולם אז לא יכול לדבר על ההתמכרות הזאת. יכול לדבר על התמכרות לאוכל ואיך בשינוי אורח חיים והרגלי אכילה הורדתי 30 ק"ג מ 110 ל 80 בלי לסבול ואפילו בהנאה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מסכים עם ישה לגמרי.

 

כאשר מחליטים "להפסיק" בתת מודע הגוף מתנגד לזה אוטומטית.

 

לא מפסיקים לעשן ולא מאבדים/מורידים משקל - משתחררים מסיגריה ומשחררים קילוגרמים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני אנסה להתעלק על האשכול :roll:

 

מישהו פה התנסה\מכיר מישהו שהתנסה עם צ'מפיקס?

הבנתי שזה עדיף על זייבן ואני רוצה להפסיק בעזרת אחת התרופות האלה.

V5

פורסם

בכסף אני קונה לי תכשיט או עוד שמלה..

הנה למדנו עליך עוד משהוא...:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה האמת

כשראיתי שאתה מגיב ציפיתי לבדיחה או לשאלה איך להשיל מעלי את אותם ה10 ק"ג.

 

אם היית מסתכל טוב היית רואה כי ה נ היא בקמץ ולא בצירה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מישהו פה התנסה\מכיר מישהו שהתנסה עם צ'מפיקס?

הבנתי שזה עדיף על זייבן ואני רוצה להפסיק בעזרת אחת התרופות האלה.

תקרא קודם את הספר!

המקסימום שאתה יכול להפסיד זה 88 שקל, בסה"כ 4 קופסאות סיגריות.

א"כ תחשוב בכיוון התרופות.

פורסם

 

לעשן זה כמו לנסוע מהר:

אתה אתה יודע שאתה מגביר את חומרת הפגיעה במקרה של תאונה (שימו לב שלא רשמתי מגביר את הסיכוי לתאונה כי זה לא נכון)

 

!

המשפט הזה לא נכון

בעישון התאונה באה !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...