Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה לא פורום אלקטרוניקה אבל אולי בכל זאת יש אנשים טובי לב שיכולים לענות לי.

איך קוראים לשלושת החלקים הללו?:

norm_4E064A9635574018AAD46909E8B194A4.jpg

norm_518B08323FDF48A8BF09196AE4D8D10E.jpg

norm_89D077B314CC40E2B04641FEBEC63731.jpg

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

חחחחחח לא יודע מה איתך אבל הרכיב השני הצחיק אותי, אם תשים לב טוב טוב...

זה נראה כמו מישהו ששוחה גב בבריכה :lol::lol::lol:

 

מצטער שאני לא יכול לעזור אבל הייתי חייב להגיב שראיתי את החוליגן הזה שוכב לו בפאנן..

Honda hornet 600

 

פורסם

כולם קבלים, השלישי הוא מסוג שונה מהשאר.. לא זוכר כבר את השם המדוייק.

והתמונות מאד בפוקוס, חבל שלא שלחת כמה לתחרות צילום!

פורסם

חחח איש ששוחה בבריכה ,הרגת אותי!!!

 

זה משכתוב על הרכיב הראשון: .010J1000 כתוב את על הרכיב .

 

השני : 9416

63V

MKT-HO

370-PH

 

שלישי: 224K

50B

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
כולם קבלים, השלישי הוא מסוג שונה מהשאר.. לא זוכר כבר את השם המדוייק.

והתמונות מאד בפוקוס, חבל שלא שלחת כמה לתחרות צילום!

 

זה נאמר בציניות?? :oops:

כי אני לא כל כך מרוצה מהתמונות,האור בחר שלי הפריע ולא היה לי מקום אחר לצלם.

איך אתה ממליץ לי לצלם?שיצא תקריב טוב? צילמתי עם פלש

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

המצלמה שלך לא יכולה לעשות זום כזה ולהיות מפוקסת ככל הנראה.. לכן לא נראה שתוכל להוציא איתה תמונה נורמלית במרחק כזה קרוב.

 

אם יש לך סורק, סרוק את הרכיבים, זה כבר יצא יותר ברור.

פורסם
כולם קבלים, השלישי הוא מסוג שונה מהשאר.. לא זוכר כבר את השם המדוייק.

והתמונות מאד בפוקוס, חבל שלא שלחת כמה לתחרות צילום!

 

אכן קבלים , והשלישי הוא קבל אלקטרוליטי. אל תנסה לחבר לו מתח הפוך בלי מגן לעיניים... :idea:

פורסם

אני לא מבין משהו אחד.

אתה רואה שהתמונות שלך לא יוצאות בפוקוס, לא רואים כלום. למה שלא תתרחק ??

 

אני פשוט לא מבין גם, למה אתה מעלה את התמונות ל-pic.co.il, ואח"כ לפורום.

למה פשוט לא להעלות לפורום מהמחשב ??

 

 

אלוהים ישמור, קצת לחשוב לא יזיק לך בחיים, גבר-גבר.

172

פורסם
קצת קשה בלי הכתובית על הרכיב. :roll:

 

BOBCAT, אחלה תמונה יש לך בפרופיל. שעה שאני מנסה להיזכר מי זה בני גורן, עד שנזכרתי בשעורי מתמטיקה מהתיכון... סיוט! גם לי הוא הרס את החיים. :lol:

 

 

נ.ב. ספרי בני גורן למכירה מימי התיכון 8)

פורסם
קצת קשה בלי הכתובית על הרכיב. :roll:

 

BOBCAT, אחלה תמונה יש לך בפרופיל. שעה שאני מנסה להיזכר מי זה בני גורן, עד שנזכרתי בשעורי מתמטיקה מהתיכון... סיוט! גם לי הוא הרס את החיים. :lol:

 

 

נ.ב. ספרי בני גורן למכירה מימי התיכון 8)

 

כן שמתי לב שכולם אהבו את הסימלון. לכולם הוא הרס את הילדות... :wink::lol:

פורסם
אני לא מבין משהו אחד.

אתה רואה שהתמונות שלך לא יוצאות בפוקוס, לא רואים כלום. למה שלא תתרחק ??

 

אני פשוט לא מבין גם, למה אתה מעלה את התמונות ל-pic.co.il, ואח"כ לפורום.

למה פשוט לא להעלות לפורום מהמחשב ??

 

 

אלוהים ישמור, קצת לחשוב לא יזיק לך בחיים, גבר-גבר.

 

1) אני לא התרחקתי כי רציתי שיראו יותר טוב את הרכיב ולא מה שכתוב עליו,אני צילמתי כמה תמונות גם מרחוק ולא ראו ממש את הרכיב.

2) באתר pic אני שומר את כל התמונות שלי,תמונה של איכות טובה במצלמה שוקלת בערך 1.5 מגה וזה די הרבה, כשניסיתי להעלות את התמונות לפורום זה לקח זמן,אז כדי לקצר תהליך אני פשוט הורדתי מהאתר ,כשאתה מעלה לאתר את התמונות האיכות שלהן יורדת,לכן הן שוקלות פחות.

3) מה אתה כזה לחוץ מהעיניין!?!?!?

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

שאלה שקשורה...

 

למה צריך בכלל קבל וסליל במעגל חשמלי?

 

 

והבנתי שגם משתמשים בזה לסאונד, למה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...