Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לקחתי לבדיקה רכב, הרכב נראה ממש טוב בעין בלתי מזויינת. המוכר הודיע לי לפני שהייתה תאונה קלה מצד ימין, אבל בבדיקה הבוחן אמר לי את הדברים הבאים:

"תיקון דופן אחורי ימין" - משמעות גבוהה

"תיקון מכסה תא מטען, תיקון פח קורה אורכית אחורית בתחתית, תיקון כנף אחורית ימנית מולחמת, תיקון ריצפה אחורית בחלק הסמוך לפגוש + ציפוי זפת לא מקורי" - משמעות נמוכה.

 

מה דעתכם? להמשיך ,לברוח או להסתדר?

 

תודה מראש.

פורסם
שלום,

 

לקחתי לבדיקה רכב, הרכב נראה ממש טוב בעין בלתי מזויינת. המוכר הודיע לי לפני שהייתה תאונה קלה מצד ימין, אבל בבדיקה הבוחן אמר לי את הדברים הבאים:

"תיקון דופן אחורי ימין" - משמעות גבוהה

"תיקון מכסה תא מטען, תיקון פח קורה אורכית אחורית בתחתית, תיקון כנף אחורית ימנית מולחמת, תיקון ריצפה אחורית בחלק הסמוך לפגוש + ציפוי זפת לא מקורי" - משמעות נמוכה.

 

מה דעתכם? להמשיך ,לברוח או להסתדר?

 

תודה מראש.

 

 

לא נשמעת תאונה קלה בכלל בדגש על "תיקון דופן אחורי ימין" - משמעות גבוהה...זפ-זפ הלאה

פורסם

משמעות גבוהה= פגיעה בשאסי (כנראה בקורת אורך). ממליץ בחום להמשיך הלאה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא כל משמעות גבוהה דינה פגיעה בשלדה(קורת אורך). גם פגיעות בעמודים(קורות A,B,C) ובגג יופיעו תחת משמעות גבוהה.

במקרה הנ"ל ישנה פגיעה ודאית בשלדת הרכב(קורת אורך) ואפשרות לפגיעה גם בקורה C(תיקון דופן אחורית שמופיע במשמעות גבוהה).

במידה וזהו רכב נדיר, ניתן להתפשר על מחיר(יש לקבל ירידת ערך, לבדוק היסטורית ביטוח ולהוסיף על הערכת השמאי +5%).

רכב נפוץ - רצוי להמשיך הלאה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מעניין, בוחן הרכב במכון הבדיקה לא הזכיר כלום על פגיעה בשאסי, גם כששאלתי.

שאלתי אותו האם התיקון משפיע על הבטיחות והוא אמר שלא (אבל לא חד משמעית - כל פגיעה שכזו תחליש את המערכת)

 

אבל לגבי פגיעה בשאסי - הוא אמר שאין.

 

התחלתי לקבל רגליים קרות, זה האוטו השני שאני לוקח לבדיקה רצינית והשני שנופל. אני מתחיל להתייאש...

 

הרכב הראשון שלקחתי הסתבר כיד חמישית לאחר שהמוכר טען שהוא יד שלישית. מה שמעצבן שהבחור עדיין מפרסם את הרכב ומנסה לתפוס את הקורבן שלא ישים לב.

×
×
  • תוכן חדש...