שלום,
לקחתי לבדיקה רכב, הרכב נראה ממש טוב בעין בלתי מזויינת. המוכר הודיע לי לפני שהייתה תאונה קלה מצד ימין, אבל בבדיקה הבוחן אמר לי את הדברים הבאים:
"תיקון דופן אחורי ימין" - משמעות גבוהה
"תיקון מכסה תא מטען, תיקון פח קורה אורכית אחורית בתחתית, תיקון כנף אחורית ימנית מולחמת, תיקון ריצפה אחורית בחלק הסמוך לפגוש + ציפוי זפת לא מקורי" - משמעות נמוכה.
מה דעתכם? להמשיך ,לברוח או להסתדר?
תודה מראש.