Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש כאן

אני רוצה לשתף אותכם בנושא מאוד מרגיז

משרד ממשלתי כמו משרד התחבורה מפרסם באתר שלו

Banner_RisuiKol.gif

חשבתי שמשרד התחבורה רוצה קידמה טכנולוגית לצורך הורדת בירוקרטיה

אתמול שילמתי רישיון רכב דרך האתר שלהם וגם הדפסתי את אישור התשלום

היום יום שבת נסעתי כ30 ק"מ למכון רישוי אפק לעשות טסט לרכב

כל זאת כדי לא לבזבז יום עבודה

אתם בטח מבינים מה קרה!! הפקיד אמר לי אני לא עובד עם אינטרנט אני צריך חותמת דואר

אתה לא יכול לעשות טסט ללא חותמת

אני שואל שאלה פשוטה

אם לא ניתן לעשות טסט ללא חותמת, ואישור אינטרנטי לא תקף ,אז למה הם לוקחים כסף מאנשים דרך האינטרנט

מה השירות הזה אמור לתת לי?

אני מרגיש שיצאתי טמבל מכל הסיפור הזה

עכשיו גם אני לא יכול ללכת לדואר לשלם את הרישיון כי אז אני משלם פעמיים

יש לי עוד חמישה ימים לתוקף הטסט ולפי תזוזה של משרד התחבורה אני בטח אקבל אישור על התשלום תוך חודש

יש כאן מישהו שיכול עבור כולנו לטפל באטימות וחוסר רגישות של המשרד הזה?

 

גוסטאבו

×
×
  • תוכן חדש...