Jump to content

scorofitz

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי scorofitz

  1. שלום לכולם אני חדש כאן אני רוצה לשתף אותכם בנושא מאוד מרגיז משרד ממשלתי כמו משרד התחבורה מפרסם באתר שלו חשבתי שמשרד התחבורה רוצה קידמה טכנולוגית לצורך הורדת בירוקרטיה אתמול שילמתי רישיון רכב דרך האתר שלהם וגם הדפסתי את אישור התשלום היום יום שבת נסעתי כ30 ק"מ למכון רישוי אפק לעשות טסט לרכב כל זאת כדי לא לבזבז יום עבודה אתם בטח מבינים מה קרה!! הפקיד אמר לי אני לא עובד עם אינטרנט אני צריך חותמת דואר אתה לא יכול לעשות טסט ללא חותמת אני שואל שאלה פשוטה אם לא ניתן לעשות טסט ללא חותמת, ואישור אינטרנטי לא תקף ,אז למה הם לוקחים כסף מאנשים דרך האינטרנט מה השירות הזה אמור לתת לי? אני מרגיש שיצאתי טמבל מכל הסיפור הזה עכשיו גם אני לא יכול ללכת לדואר לשלם את הרישיון כי אז אני משלם פעמיים יש לי עוד חמישה ימים לתוקף הטסט ולפי תזוזה של משרד התחבורה אני בטח אקבל אישור על התשלום תוך חודש יש כאן מישהו שיכול עבור כולנו לטפל באטימות וחוסר רגישות של המשרד הזה? גוסטאבו
×
×
  • תוכן חדש...