Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעל התקציב אבל זה המקסימום שאתה יכול להשיג:

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

 

 

אז איך אני רואה קומפוננטים במחיר 200-300

 

תראה אחי בדף הזה

 

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-speakers&db141014=141036&db25457=58867&db25692=58877

 

השני והשלישי איך הם למשל מבחינה מקצועית...

פורסם

אני לא מבין אותך יש לך 3K למערכת כולל התקנה למה ללכת על דברים זולים ולא איכותיים אם אתה יכול להשקיע עוד 150 שקל על קומפוננט שנשמע הרבה יותר טוב?

התקנה בסיסית תעלה לך בערך 700-800 שקל כולל חיווט סביר, נשאר לך פה 2300.

קומפוננט - 530 - Tempo 6 morel

סאב - 450 +- - CVR12 Kicker

מגבר - 1100 - JBL GTO1004

שזה יוצא ביחד - 2100 + -

ועוד התקנה 800 שקל ונשאר לך עוד עודף.

פורסם

אתה מדבר על הJBL?

הדגם 6507 הוא דגם יישן ואין לי מושג אם בכלל מייצרים אותו עדין,יש את החליף שלו 6508 שזה בטוח נמכר,מה שאני יכול להגיד על JBL זה שחייב לשמוע אותם לפני שלוקחים,יש להם צליל אחר ומאוד חד..למורל יש צליל יותר חם ורך.

Scan Speak

פורסם
אתה מדבר על הJBL?

הדגם 6507 הוא דגם יישן ואין לי מושג אם בכלל מייצרים אותו עדין,יש את החליף שלו 6508 שזה בטוח נמכר,מה שאני יכול להגיד על JBL זה שחייב לשמוע אותם לפני שלוקחים,יש להם צליל אחר ומאוד חד..למורל יש צליל יותר חם ורך.

 

סבבה אחי מי אני שיותווכח אתה המקצוען פה חח

 

אז קומפוננט יש..

 

נמשיך למגבר..?

פורסם

קומפוננט - 530 - Tempo 6 morel

סאב - 450 +- - CVR12 Kicker

מגבר - 1100 - JBL GTO1004

שזה יוצא ביחד - 2100 + -

ועוד התקנה 800 שקל ונשאר לך עוד עודף.

 

ענה לך מר בחור.

Scan Speak

×
×
  • תוכן חדש...