Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך תשובה דחוף מי שיכול לעזור תודה

 

ראיתי היום 306 למכירה האוטו די מושקע הבעיה שאני מפחד לקחת לבדיקה היא שהוא אומר לי החליפו 2 דלתות שמאליות

 

הוא אומר שזה לא מתאונה פשוט הרכב היה שרוט צורה רצינית מדי בעל מקצוע אמר לו יש 2 דלתות קח אותן

 

מחשבה שעברה לי זה שאם בבדיקה לא רואים שהייתה תאונה (גם אם לא החליפו את "משקוף"אז איך 2 הדלתות נדפקו בתאונה)

זה בסדר

לי אישית לא מפריע שאלה עד כמה זה משפיע במכירה...?מה זה אומר לגבי הרכב

 

תודה

צביקה

פורסם

יתכן מאוד שהשריטות מקורן בחיכוך עם כלי רכב אחר... ולכן יש שריטות עמוקות...

לדעתי, השיטה לבדוק את זה זה להוריד את הפלסטיקים מצד הרכב (בכל הרכבים זה כמו לגו... אבל אם אתה לא יודע עדיף שלא תעשה... שלא יגרם נזק) ולבדוק האם נעשתה עבודת פחחות באיזור הזה... בנוסף, יש להתכופף מתחת לרכב בצד הרלוונטי ולראות אם אין קימוט\ישור באותו צד... יש לזכור כי יתכנו דפיקות למטה... בגלל עליה\ירידה ממדרכות.

 

אחרי בדיקה יותר מפורטת... תוכל להיות יותר חכם...

 

בנוגע למה זה משפיע - אם הייתה פה רק החלפה של דלתות... אז בכלום! א-ב-ל אם הייתה שם תאונה רצינית... כמובן שעלול להכנס לנושא המרכב... (שאסי) וזה סיפור אחר לגמרי ולא מומלץ להתקרב... (בד"כ)

שיהיה בכיף!

פורסם
אני צריך תשובה דחוף מי שיכול לעזור תודה

 

ראיתי היום 306 למכירה האוטו די מושקע הבעיה שאני מפחד לקחת לבדיקה היא שהוא אומר לי החליפו 2 דלתות שמאליות

 

הוא אומר שזה לא מתאונה פשוט הרכב היה שרוט צורה רצינית מדי בעל מקצוע אמר לו יש 2 דלתות קח אותן

 

מחשבה שעברה לי זה שאם בבדיקה לא רואים שהייתה תאונה (גם אם לא החליפו את "משקוף"אז איך 2 הדלתות נדפקו בתאונה)

זה בסדר

לי אישית לא מפריע שאלה עד כמה זה משפיע במכירה...?מה זה אומר לגבי הרכב

 

תודה

צביקה

 

לדלתות אין חשיבות, כל חלק שניתן לפרק אותו ע"י ברגים לא מקנה ירידת ערך לרכב.

לכן אני ממליץ לך לעשות בדיקה ששם יוכלו להגיד לך אם הרכב עבר תאונת צד רצינית (ואז בד"כ מתקנים משקוף) או שפשוט החליפו דלתות ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תראה, משקוף לא מחליפים - מתקנים.

ותמיד רואים את זה, לא משנה עד כמה הפחח מקצועי.

 

בנוגע לדלתות כנראה שכששמו אותם צבעו אותם וגם את המשקוף מסביב, ע"מ שיהיה לרכב צבע אחיד.

 

לדעתי, אם הרכב באמת נראה לך טוב, תחתים את המוכר על התחייבות שאין תאונת שלדה ולך למכון בדיקה שאתה בוחר וסומך עליו!

 

אז יכולות להיות 2 אפשרויות:

1. הוא יתחיל להמציא תירוצים של "תראה.." ו"תשמע...". ואז כבר שנינו יודעים מה עבר על האוטו.

2. הוא יסכים בלי בעיה וזה רק יגביר את האמינות שלו וגם במקרה הכי גרוע אם כן הייתה תאונה, אז הוא יחזיר לך את הכסף.

×
×
  • תוכן חדש...