Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

לא מזמן תכננתי לקנות מגבר לאוטו וגיליתי שיש לי במחסן אחד שלא השתמשנו בו

אין לי מושג ממתי אבל רציתי לדעת היות ואני לא מבין גדול במגברים מה הוא שווה אם בכלל

אז את הדגם ניתן לראות ב:

http://www.rochesteraudiovideo.com/detail.asp?PRODUCT_ID=LCA504

ואם תוכלו גם להגיד לי מה המאפיינים הממוצעים של המגברים בשוק

ואיך שלי ביחס אליהם, זה יהיה אחלה

בתודה מראש,

דור

 

 

***** זה שאתה חובבן לא פותר אותך מלכתוב כותרת נורמלית.

פורסם

אחלה מגבר למתחילים.

 

הוא מספק 50W ל-4 יציאות. (אני מניח שזה RMS, כי אם זה MAX אז עדיף כבר לא לשים אותו) שזה עוצמה נחמדה.

 

החברה מצויינת - סה"כ אחלה מגבר למערכת ממוצעת -.

פורסם

ממוצעת ?

אוקיי ...

ומה נחשב רמה גבוה ?

ואם אני מחבר לזה סאב וופר איזה כדאי לי לקנות ? (יש לי גולף 2.0)

אגב מה זה המקס וה-RMS לא הבנתי אבל לא משנה

פורסם
ממוצעת ?

אוקיי ...

ומה נחשב רמה גבוה ?

ואם אני מחבר לזה סאב וופר איזה כדאי לי לקנות ? (יש לי גולף 2.0)

אגב מה זה המקס וה-RMS לא הבנתי אבל לא משנה

 

סאב של רוקפורד (ה150RMS) יתאים לך....או סרווין וגה HED!

פורסם

לפי דעתי, תשקיע כסף ותקנה משהו חדש במקום שתתצטער על סחורה שמישהו חרש עליה. גם ככה הסאבים האלה לא כל כך יקרים.

פורסם

עוד מספר שאלות ברשותכם

 

1. יש מקום שאתם ממליצים לי לקנות ממנו ? (זול שירכיב לי גם)

או שאולי עדיף מהאינטרנט ?

 

2. איזה תיבה לקנות ומאיפה? (גולף 2.0 להזכירכם)

פורסם

מאיפה אתה בארץ ?

 

צור איתי קשר (בה.פ כמובן) ואתן לך מספר מקומות לפי המגורים שלך

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

איזור ת"א - רמת-גן - גבעתיים

 

 

*ראיתי שכתבת לשלוח ה"פ אבל אם יש פה עוד מישהו שיכול להמליץ אני אשמח

×
×
  • תוכן חדש...