Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , הייתי שמח לקבל מידע על הרכב הנ"ל.



מבחינת צריכת דלק?

טיפולים ? אמינות ? ביטוחים ?

האם האוטו באופן כללי מוכר כאוטו שנכנס הרבה למוסך על תקלות נפוצות או שהוא בסך

הכל אוטו יעיל ועושה את העבודה כמו שאומרים ? ובטיפולים שוטפים ולא יותר ?

חשוב לי לדעת האם האוטו הזה בסך הכל שווה את ההשקעה עליו הוא לא יקר כל כך יחסית לשנים האלו,

ונראה דיי טוב לעין השאלה אם גם כל מה שציינתי באמת שווה את המחיר או שמקבלים פה חתול בשק ?

תודה מראש

פורסם

כל רכב משומש הוא חתול בשק, לא רק לנטרה.

 

בכל פעם שמישהו שואל אותי אם לרכוש לנטרה אני שואל אותו בחזרה שאלה אחת -

למה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה סבבה , על כל אוטו אני כמעט אומר את השאלה הזאת שמדובר באותו ישן שאני לא כל כך מאמין בו

אבל תאכלס בשורה התחתונה יש משהו שאתה יודע עליו או חושב עליו שהוא לא טוב אני ישמח לדעת .

פורסם

יש משהו שאתה חושב שכן טוב בו?

 

ועכשיו עם קצת יותר רצינות, המכונית הזאת היתה, במקרה הטוב והמאוד אופטימי, בינונית. מה נשאר מהבינונית הזאת היום? כנראה שלא הרבה. יש רכבים טובים ממנה בכל פרמטר אפשרי - צריכת דלק, בטיחות, נוחות נסיעה, אמינות וגם תמורה לכסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...