Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבר אמרתי לך את התשובה בפורום שננעל...

ב3500 שקל אתה מביא מגבר וסאב ברמה מספקת מאוד++

ב3500 אני צריך להכניס גם HU.

 

אז מה שאני צריך עכשיו זה להחליט איזה HU אני רוצה\צריך.

(כמובן שאם עולה לכם בראש אילו סאב ומגבר כדאי לי אני אשמח לשמוע)

 

הנתונים הם :

  • רדיו דיסק - ללא צ'יינג'ר.
  • בלי גאג'טים - הרדיו דיסק לא צריך להיות יפה בכלל מצדי הרדיו דיסקים של פעם עם התאורה הירוקה.
  • קליטת רדיו איכותית.
  • איכות סאונד טובה.
  • חיבור למגבר\ים.

בקיצור בלי דגים, דולפינים, מכוניות מרוץ, עפיפונים ונעלי בית. רק איכות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

רדיו דיסק תביא קנווד מגבר תביא מאגנט פאנטום 4500 או סאונד סטרים EGA 4160 את ההתקנה תעשה עם חוטים של סאונדקווסט או משהו בסגנון(לא פחות מזה) וסאב תביא HED12 של סרווין וגה אולי חרגתי מהתקציב שלך באיזה 100 200 שקל במידה ואתה הולך על המאגנט אם תילך על הסאונד סטרים אז עוד ישר לך איזה 100 שקל משהו כזה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

תודה mdma.

 

השתעשתי במחשבה לשים DVD ב1200 שקל במקום הHU.

למפקפקים - יש DVD גם ב1200 שקל.

 

מה אתם אומרים ?

יש איכות סאונד גם בDVD מיצרן לא מוכר ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

חברים, אני שואל על דבר אחר לגמרי - איזה HU לקנות ?

 

אני צריך לפתוח נושא חדש בשביל זה ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הכוונה שלי תלוי אם בעתיד אתה חושב להוסיף מסך ודיוידי לרכב מעניין אותך אז כן.

 

אם לא כל כך וסתם בגלל שזה "DVD" אז תקנה HU נורמלי של פיוניר\רוקפורד\קלריון.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

דבר ראשון בקשר להתקנה

לפי דעתי מתקין שמכבד את עצמו - אין הרבה כאלו אבל עדיין יש מספיק שיכולו לעשות לך את העבודה כמו שצריך.

הכוונה שלי זה לעשות בנייה נפרדת שהיא בכלל לא בעיתית שבה יכנס הרדיו דיסק הנוסף ויהיה אפשרות לכסות אותו ככה לא יפרצו לך לאוטו כי יחשבו שיש לך מערכת שבאה עם האוטו - וזה נתון שמאוד חשוב לשקול!

אז יהיה לך בנייה מיוחדת איזה תא קטן איפו שיהיה לך נוח פלוס ומינוס מהמצבר לא ניראה לי יהיה עם זה שום בעיה!!! של התקנה או משהוא שתצתער עליו בעתיד ואפשר גם להשאיר את הרדיו דיסק הקיים עובד!

בקשר לרדיו דיסק - רק אתה יכול להחליט - בזמן האחרון אנשים נהיו עצלנים בצורה מפחידה - תחפשו בחנויות לבד אני בטוח שרובנו יודעים מהו זבל שצריך להתרחק ממנו ומה הוא חברה מוכרת שכדאי לשקול אותה, אתה צריך לגלוש בסך הכול שעה בכמה אתרים לראות מכשירים שניראים לך טוב שנכנסים לתקציב לקרוא את המאפיינים של כול אחד מהם ולהחליט בעמצך ואם יהיה לך התלבטות או משהוא אפשר לשאול אותנו חבל שסתם נבחר בשבילך ותצתרך להתרגל לזה.

פורסם
דבר ראשון בקשר להתקנה

לפי דעתי מתקין שמכבד את עצמו - אין הרבה כאלו אבל עדיין יש מספיק שיכולו לעשות לך את העבודה כמו שצריך.

הכוונה שלי זה לעשות בנייה נפרדת שהיא בכלל לא בעיתית שבה יכנס הרדיו דיסק הנוסף ויהיה אפשרות לכסות אותו ככה לא יפרצו לך לאוטו כי יחשבו שיש לך מערכת שבאה עם האוטו - וזה נתון שמאוד חשוב לשקול!

אז יהיה לך בנייה מיוחדת איזה תא קטן איפו שיהיה לך נוח פלוס ומינוס מהמצבר לא ניראה לי יהיה עם זה שום בעיה!!! של התקנה או משהוא שתצתער עליו בעתיד ואפשר גם להשאיר את הרדיו דיסק הקיים עובד!

בקשר לרדיו דיסק - רק אתה יכול להחליט - בזמן האחרון אנשים נהיו עצלנים בצורה מפחידה - תחפשו בחנויות לבד אני בטוח שרובנו יודעים מהו זבל שצריך להתרחק ממנו ומה הוא חברה מוכרת שכדאי לשקול אותה, אתה צריך לגלוש בסך הכול שעה בכמה אתרים לראות מכשירים שניראים לך טוב שנכנסים לתקציב לקרוא את המאפיינים של כול אחד מהם ולהחליט בעמצך ואם יהיה לך התלבטות או משהוא אפשר לשאול אותנו חבל שסתם נבחר בשבילך ותצתרך להתרגל לזה.

עצלן אני לא, פשוט לא מבין כלום ואם אני אתייעץ עם המוכר בחנות הוא מין הסתם לא יהיה אובייקטיבי.

אני רוצה לבוא לחנויות עם קצת ידע לפחות.

 

בקשר להתקנה - כפי שכבר אמרתי יש לי מישהו שאני סומך עליו ולא צריך בניות ולא גרבים.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אז אתה לא עצלן, תעשה חיפוש על המילה:

רדיו דיסק

HU

 

וכו' ותקרא קצת, תגבש לעצמך מטרה (רדיו דיסק) ולך תקרא עליו ביקורות ומפרט באתר כמו

http://www.sounddomain.com

 

אחרי שיהיו לך כמה בראש, שנכנסים לתקציב שלך, תבוא לכתוב אותם פה ונעזור לך.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
אז אתה לא עצלן, תעשה חיפוש על המילה:

רדיו דיסק

HU

 

וכו' ותקרא קצת, תגבש לעצמך מטרה (רדיו דיסק) ולך תקרא עליו ביקורות ומפרט באתר כמו

www.sounddomain.com

 

אחרי שיהיו לך כמה בראש, שנכנסים לתקציב שלך, תבוא לכתוב אותם פה ונעזור לך.

או קיי ייעשה.

 

אני רוצה לקנות DVD, סתם בגלל שזה DVD... זאת לא הסיבה שקונים את זה ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...