Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת באיביזה שידוע מגיעה 'בילטאין'.

 

האם לעזוב את המערכת הקיימת ולשים HU אחר ב"קומבינה" ?

האם אפשר לשפר את הרדיו דיסק הקיים ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אפשר לשפר את המכשיר הקיים על ידי הוספת מנחתים ואז להוסיף לו מגבר אבל עדיף "לעזוב" את הרדיו המקורי ולהתקין מכשיר אחר במקום.

פורסם

יש איזה קומבינה שאפשר לעשות במעבדה וזה לחבר את הפנל של המערכת מתחלת למערכת בילט אין ואת הרדיו דיסק עצמו מתחת להגה יש שם מקום ומחברים אותם בקבל שעושים לך במעבדה....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

חבר שלי עשה את זה בסיאט טורבו והיו לו טון בעיות של חיבורים וקילל את היום שהוא עשה את זה.

עד כמה שזכור לי הוא בסוף מצא מתאם מיוחד והתקין את ה-CD רגיל.

פורסם

1. כמה צריך לעלות לי לשים מערכת אחרת, זאת אומרת להחליף את הרדיו טייפ הקיים ?

 

2. כמה צריך לעלות "לשפר" את המערת הקיימת ? זאת אומרת להשאיר את הרדיו טייפ לחבר אליו מגברים ושאר ירקות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אי אפשר לדעת כמה זה יעלה לך בלי לדעת מה אתה רוצה....

אפשר להתקין "מערכת" ב-2000 ש"ח ואפשר גם ב-100,000 ש"ח.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז החלטתי ללכת על HU "חיצוני" ולעזוב את הרדיו דיסק המקורי של האוטו.

 

ראיתי פרוייקט על איביזה שחתכו את HU המקורי ושמו במקומו HU של סוני, אני לא מתכוון לעשות דבר כזה אבל זה אפשרי.

 

בכל מקרה יש לכם המלצות לרדיו דיסקים טובים בסביבות ה1000 ש"ח, לא חייב חדש, אין לי בעייה עם משומשים (כל עוד הם במצב מצויין :)).

אני פשוט לא יודע מה לחפש. מה טוב ? מה אני צריך ?

 

שתבינו שהדרישות שלי לא גבוהות כל כך, אני אומר את זה כי היה לי ב206 סאב של פיוניר 305, HU של קנווד, מגבר של חברה לא מוכרת 700W, מגבר 300W של סוני, רמקולים עגולים של פיוניר בני שנה, רמקולים קדמים מקוריים וטיוטרים של רד סאונד.

אני יודע שזאת נשמעת המערכת הכי מחורבנת שיש אבל היא סיפקה אותי לגמרי.

 

אז אני רוצה משהו באותה רמה +- בתקציב של עד 3000 שקל כולל HU :)

 

להזכירכם קומפוננט ורמקולים 6X9 כבר יש.

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כבר אמרתי לך את התשובה בפורום שננעל...

ב3500 שקל אתה מביא מגבר וסאב ברמה מספקת מאוד++

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...