Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגע הם מתנהגים כמו חברה בסדר גודל של AVIS שיכולה להרשות לעצמה ללכת עם לקוח ראש בראש כי יש להם וותק ומוניטין של המון שנים, אין אדם בעולם שלא מכיר את החברה הזאת וגם אם יחליטו להתנגח עם מישהו אף אחד לא ידע מזה ואם כן ידעו- אז מה, זה רק מקרה נקודתי.

 

 

ההבדל הוא ש"אויס" לא הייתה נוהגת כך. חצי מילה של מנהל טכני בחברה למנהל מוסך הונדה והמנוע היה מוחלף גם אחרי תום האחריות. הכל עניין של גישה.

 

מי שרוצה להתעסק בחרא של יפחד מהריח. 

 

במילים אחרות: את הנזק התדמיתי יקח שנים לשקם. יכול להיות שיצטרכו לסגור את החברה ולפתוח אותה בשם חדש אפילו, פירסומים חדשים, מיתוג מחדש ואפילו מעבר דירה.

 

בסופו של דבר גם אם שכרתי גייארדו והלך המנוע בגלל שעליתי איתה על מסלול אימולה, מי שצריך לשאת בנזק זה בטוח לא אני.

 

גלעד: מילה טובה אחת יש לי, כל הכבוד שהעלית צילום רשיון, נראה אמיתי.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברור לי לחלוטין שחברה כמו אויס לא היתה נוהגת כך, סתם נתתי אותה כדוגמא להבדל שיש בין מה שחברה בינלאומית וותיקה יכולה להרשות לעצמה (לא שאז זה צעד חכם) ומה חברה קטנה לא יכולה להרשות לעצמה.

 

נכון, נגרם לישראלימו נזק תדמיתי (אני עדיין חושב שרוב הנזק דווקא באשמת נציג ישראלימ, ויסלח לי גלעד) אבל ביכולתה לפעול עכשיו (ורצוי מהר...) לצמצום נזקים.

 

למרות שלמזלם הרע הסיפור התפוצץ דווקא בפורום שנוגע מאוד לקהל היעד שלהם (בניגוד לדעתו של גלעד) אני חושב שהחלפת שם\שינוי כתובת וכו' אלה צעדים מרחיקי לכת מדי.

 

הם עדיין יכולים לעצור את זה ולשקם את שמם, עושה רושם שהכדור לחלוטין במגרש שלהם.

 

האמת שבמקומם מזמן כבר הייתי שם מנוע מפירוק ומחזיר את הרכב לעבודה (לפי התעריפים שלהם הם מפסידים הרבה כסף פר יום).

לא מצאתם מנוע מפירוק ?

תשקלו למכור את הכסף בהפסד קל ותביאו ספורטיבית אחרת במקומו.

 

כן, אני יודע שזה "קל להגיד" אבל חברה עיסקית צריכה לדעת להתגלגל ולא "לעצור פס ייצור" בגלל תקלה נקודתית.

כרגע יש להם נישה שלמה שיש להם עליה מונופול והיא מושבתת כבר מעל חודש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה וגלעד מנהל עוד כמה עסקים במקביל אני נוטה לחשוב שגלעד לא ילד.

 

מכאן אני מסיק שאם הוא (ו\או שותפיו) היה בטוח שיש לו קייס- מזמן היה פה זימון למשפט, הרי אף חברה לא תקבל פגיעה בשמה הטוב בהנחה והיא יודעת (ויכולה לספק הוכחות) שהיא "טהורה".

 

 

עידן, אני חותם על כל מה שכתבת.

 

העניין הוא שאני מתחיל לחוש (אין נימוק, אין ידיעה - רק תחושת בטן) שלישראלימו יש עוד כמה קלפים בשרוול ושהם משחררים אותם טיפין-טיפין תוך שהם נותנים לגרגמל להסתבך ולעשות טעויות.

זו הסיבה שכתבתי שאצלי הקערה מתחילה להתהפך, אין נימוק פרט לתחושת בטן עמומה.

 

שנה טובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה וגלעד מנהל עוד כמה עסקים במקביל אני נוטה לחשוב שגלעד לא ילד.

 

מכאן אני מסיק שאם הוא (ו\או שותפיו) היה בטוח שיש לו קייס- מזמן היה פה זימון למשפט, הרי אף חברה לא תקבל פגיעה בשמה הטוב בהנחה והיא יודעת (ויכולה לספק הוכחות) שהיא "טהורה".

 

 

זה לא קשור לקייס אלא לעלויות. בית משפט הוא מוצא אחרון כי הוא עולה הרבה כסף (לא רק עו"ד אלא זמן של האנשים שצריכים לטפל בזה מטעם החברה).

 

מה שכן, עם כל הנזק העקיף של הרכב המושבת חודש הם יכולים לנגב. הכלל הבסיסי ביותר הוא מזעור נזקים ומי שלא עושה את זה לא יכול לתבוע את הנזק הנוסף.

 

אישית אני חושב שלא רק שאין להם קייס אלא הם חשופים לתביעה נגדית על הפרת חוזה בינם לבין גרגמל.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי אהל'ן

 

ייתכן שגם לגרגמל יש קלפים בשרוול??

 

לא ראיתי מה שיחררו ישראלימו טיפין טיפין שקיבתך הרגישה :-D התחילה לאותת לך, שנה גישה.

האר את עינינו.

 

אני רואה הפוך

 

שאלות חשובות נשאלות ,תשובות מספקות אין , תשובות בכלל אין.

 

קיבלנו צילום רשיון רכב . האם של הרכב המדובר?? נמחק מספר רישוי. ??

כדי לסבר את אוזנך לדעתי המדובר ברכב הנדון, לפחות על פי תאריך הרכישה הדומה לתאריך המופיע בחשבונית של הג'אנט.ממש בלש גשש צריך לכך.

 

גרגמל טעה בהתנהלות, זה עדיין לא הופך אותו לאשם.

ההתנהלות המוטעית או המטעה של ישראלימו לעומת זאת הופכת אותה לאשמה בתוצאות המקרה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה למדנו?

 

שיש כרגע בישראל 2 הונדות S2000 ללא מנוע - אחת לבנה במוסך מרכזי ואחת שחורה (של ישראלימו) אי שם במוקם אחר.

לוחות יד 2 מוצפות ב-S2000 למכריה - כנראה בעליהם בפניקה בעקבות השרשורים של גרגמל.

 

וברצינות - אני קצת מסתייג מסגנונו של GWA שכותב הרבה אבל בעצם לא אומר כלום.

 

בכל מקרה לא קיבלנו הסבר מאף אחד לפשר החשבונית מינואר שכבר אז זוהה שמנוע עבר סל"ד יתר.

(איך גרגמל קיבל אותה? זה לא מסובך - מספיק קשר קטנטן עם אדם אחד כלשהו שעובד במוסך מושרה כלשהו של מאיר והוא יכול לראות את כל היסטוריית רכב במחשב)

 

במציאות עם מנוע כזה לגמרי יכול להיות שאחרי המקרה של סל"ד יתר המנוע נסע את אותם 13,000 ק"מ עד שריטיינרים הפתרקו סופית ושסתומים נפלו פנימה :oops::oops::oops: OUCH :oops::oops::oops:

 

מה נעשה למנוע אחרי זוהה אוור רב בינואר?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוק

 

גרגמל קיבל אותה כך הוא כתב במסגרת הביקור שלו במוסך הונדה בצורה הרשמית ביותר כמו שהוא קיבל את הקריאה של המחשב בקשר לסל"ד גבוה.

 

לא צריך לחשוד בכשרים.:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לקייס אלא לעלויות. בית משפט הוא מוצא אחרון כי הוא עולה הרבה כסף (לא רק עו"ד אלא זמן של האנשים שצריכים לטפל בזה מטעם החברה).

 

.

 

נכון שבית משפט אמור להיות המוצא האחרון,כל עוד העניינים מתנהלים בצורה טובה ופורייה.

 

להערכתי- לא זה המצב פה.

 

הנזק התדמיתי שהם סופגים פה עולה להם כבר עכשיו הרבה יותר ממה שהיה עולה להם פתיחת הליך משפטי רשמי שיסתום ל-2 הצדדים את הפיות (או האצבעות,מה שבא לכם).

 

פתיחת הליך משפטי גורמת לך לסתום את הפה מהחשש שתאמר משהו שישמש נגדך.

 

אני סמוך ובטוח שאם כבר עם גילוי הממצאים הם היו אומרים למר גרגמל- "נתראה בבית משפט", זו היתה הפעם האחרונה שגרגמל היה מגיב פה (כנ"ל ישראלימו), התר'ד היה שורד עוד עמוד ונעלם איפשהו במרתף של עמוס השרת ותוך שבועיים כולנו היינו שוכחים שזה בכלל קרה.

 

עצם זה ששניהם ממשיכים להתדיין פה- זה מתדלק את השרשור ומחייה אותו כל פעם מחדש.

 

לא הוצאות משפט ולא נעליים, אין להם קייס, לכן לא הולכים למשפט.

 

גלעד סלח לי אבל אם הייתי במקום גרגמל- מזמן הייתי מגלגל אותך ואת החברה שלך מכל המדרגות ושולח לכם למשרד "למפה" שתוכלו לדבר ולהתדיין איתה.

 

זה לא שנדמה לכולם פה שיש למישהו מהצדדים פה קלף, בוודאות יש למישהו מהצדדים פה קלף נסתר בשרוול.

 

אני רק מנסה להבין למה הוא לא חושף אותו כבר... :idea:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי ממש לא מתנצח

 

אני מאמין גדול באינטואיציות, מאמין גם בעובדות.

 

פשוט רציתי ללמוד ממך מה גרם לך לשנות את גישתך שמא נחכים גם אנחנו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נכנסתי לנושא הזה רק עכשיו

 

אין ספק שמדובר פה במשהו מעניין מאוד

 

ומעניין לראות איך זה ייגמר

 

לדעתי ישראלימו צריכה לשאת בנזק

 

מנוע זה עניין של שחיקה של זמן ולא ייתכן שרכב כזה לא יעמוד בהעברה של הילוך מ5 ל3

 

גם אם הלקוח ביצע העברה כזו אז זה לא מוכיח שהוא זה שגרם למנוע לשבוק חיים

 

הרכב רשום על ישראלימו ולפי דעתי בחוזה שכירות רק נזק לקוח כדוגמת נזק לפח או השחטה של פנים האוטו

 

הלקוח משתתף בעלות הנזק

 

אני לא חושב שהחברה יכולה להאשים את הלקוח בכך שהוא זה שגמר את המנוע

 

אני לא חושב שאפשר להוכיח זאת ב100 האחוזים

 

בכל מקרה אני מקווה שהצדק ייעשה והטוב ינצח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק היתה כוונתי, אני חותך את ה-XXX אם אותה חברת השכרה רשמה את ה-S2000 כרכב לשימוש מסחרי.

אני גם בטוח שמאיר לא היתה מסכימה (ובצדק מלא מבחינתה) לתת אחריות לרכב קיצוני שכזה שהולך לשמש כרכב השכרה.

מעבר לכך, ייתכן שחברת ההשכרה מבצעת עבירה על החוק בכך שעושים שימוש מסחרי שכזה ברכב פרטי.

 

כאב?:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאב?:wink:

 

לא, מתוקף סמכותי קיבלתי החלטה שבמקום לחתוך לי אני אחתוך לבן שלי.

 

עוד חודש אתן רשמים,לאחר שייוולד ויעבור חיתוך.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוק

 

גרגמל קיבל אותה כך הוא כתב במסגרת הביקור שלו במוסך הונדה בצורה הרשמית ביותר כמו שהוא קיבל את הקריאה של המחשב בקשר לסל"ד גבוה.

 

לא צריך לחשוד בכשרים.:shock:

 

א. למה לחשוד? מפיך זה נשמע כמו משהו רע. קשרים זה טוב מאוד !

ב. בעיניי זה לא משנה איך המידע היגיע לידיו - העיקר להבין מה קרה נעשה למנוע מאז כי קשור לעצם המקרה הנידון.

ג. דווקא נחמד מאוד שהכל נמסר לו רשמית ופתוח

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...