Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גלעד

 

מה דעתך שאני אעלה לפורום את ההתכתבויות עם ישראלימו ועורך דינה?

 

נשמע טוב? :lol:

 

או שאני אקבל על זה עוד מכתב שבו מאיימים לתבוע אותי על מאות אלפי שקלים ?

 

תן לי את האוקיי - ואני מעלה את המכתבים שנשלחו ממני לישראלימו וחזרה. אין לי מה להסתיר .

 

צדקת - הדיונים שם שונים מהדיונים פה.

 

פה זה נראה שאתה מעוניין לסיים עם העסק הזה ומעוניין לבוא לקראת הלקוח.

 

ובדיונים מול החברה - ההרגשה היא כאילו נכנסתי בטעות לשטחי A וצריך צוות חילוץ שיוציא אותי בחיים.

 

האמת גרגמל,

אם אתה דן מול החברה כפי שאתה דן כאן מולי אני לא אתפלא אם אתה מקבל מכתבים כאלה..

שאלתי אותך שלוש פעמים האם אתה טוען שההקלטה מתיחסת לנהיגה שלך ברכב או לא.

קיויתי שתאמר שלא על מנת שאתן לישראלימו טיעון לגשת איתו להונדה - ע"י הכחשת הלקוח שההקלטה משקפת את נהיגתו, מכיוון שלטענתם וגם לטענת הונדה ביפן שקיבלו את הקבצים,ההקלטה מתייחסת לשניותו האחרונות של המנוע (ריבונו של עולם במנוע יש חור!!) בהן כאמור אתה נהגת באופן שאינו מתאפשר - גם לטענתך במצב הרכב

באותו זמן.

ואיך ישראלימו, שלא נהגה ברכב יכולה לטעון אחרת? רק אתה יכול להכחיש שמעולם לא נהגת ע"פ הפרמטים המוקלטים וכ'ו.. ולא צריך להיות לך קשה לדעת את זה כי אם לא עברת את ה 80 אזי לא יתכן שהוקלטת ע"פ המהירויות שמוקלטות במחשב (אינני עוסק בשיטור כאן לכל הסנגורים- זו לא המטרה) ואני לא מבין מדוע אינך עונה?.

 

אתה מבין? חלק מחברי הפורום טוענים שלא העיליתי כאן שם ראיות, אך האמת שאתה העילת אותם עבורי - אני אמרתי : הקלטה במחשב הרכב, 14 שניות , סיבובי יתר , כך וכך קמ"ש (לא זוכר כבר) ואתה אישרת אחד לאחד שהונדה הציגו בפניך את הנתונים הללו. הם גם טוענים שהיא מתייחסת חד וחלק לזה שנהג באוטו בזמן שהאוטו שבק. אז אני לא מבין מה אתה אומר? הונדה משקרים אותך? אנחנו משקרים אותך? אנחנו עושים יד אחת עם הונדה? או שאנחנו בכלל השטן?? גם אמירה של תימחור גבוה הצגת כאן? מה לי ולמחיר - מה אני מוסך הונדה? או שגם איתם אני מקמבן עליך קופה?

בוא נעשה רגע סימולציה על מנת "לזקק" את הטיעון שלך: אין ישראלימו יש רק הונדה - ולצורך העיניין הרכב שלך. הונדה באה ואומרת: ידידי,הרכב נדפק ברגע האירוע, לא בלאי קודם לא משהו מתמשך. אירוע אחד בלבד - הנה ההקלטה , הנה הנתונים וזהו.

היית טוען ואומר - התרעתי על רעשים למוסך ועל נורת שמן וכו' ולא טיפלו בכלום. אמרו סע לשלום ואז קוראת התקלה- אז מה? זה אומר שאוטומאטית אתה צודק? כי התרעת?

אז הם יאמרו - חביבי יופי שהתרעת, אולי היתה לך התחושה שלא היינו קשובים מספיק אבל מה לעשות? אין שום קשר לאופי , לאופן ולכל תצורה כזו או אחרת של התקלה לבין משהו מטיעוניך . וזה לא שמה שאמרת אנו מזלזלים בו , זה פשוט חסר קשר נקודה.

אז היית טוען:

ההקלטה לא מתייחסת אלי- הרכב לא הצליח לעבור את ה 80?

מכרתם לי אוטו דפוק?

רימיתם אותי, מישהו עשה לי חראקות על הרכב כשהגיע לנמל וההקלטה מתייחסת להיסטוריה?

 

 

אז שכנע אותי,כדי לשכנע את מי שצריך -אל תצא למלחמות , תוציא את התותחים, תפרסם , תכפיש ואחר כך תצפה ליחס נעים ומעודן מהצד השני.

אתה כאן טוען בפומבי שדופקים אותך ושנתנו לך רכב דפוק כדי להלביש עליך תיק - זו אמירה חמורה ובהחלט אינה מציגה את ישראלימו באור טוב- וכנגד זה אני מתמודד כאן מולך בפורום- תאמין לי שאם היית כותב שהפקידה לא דיברה אליך יפה לא ממש הייתי מגיב לזה, הייתי מדבר רק עם אריה וזהו.

אם אמרו לך בחברה כך או אחרת - תסע, אל תסע , תעצור, האוטו תקין, מרעיש - אני לא יודע מה, זה טעות של החברה . אך האם הזה מאוד מאוד גדול , כי לאחר ששוחחתי אם שני העובדים שציינת כאן יש סתירות גדולות מאוד מגירסתך. רק שהסיבה שבכלל אינני נכנס לכך היא שלפי אותו תיעוד של המחשב ודברי הונדה אין כלל קשר בין מה שטענת, או לא טענת ,או שטענת חלקית לבין התקלה- ואת זה במפורש טענת הונדה.

אז אני מציע, מכיוון שבאמת עייפתי מהדיון הלא אפקטיבי הזה,שתתכתב עם הונדה ישירות (יש לך אישור ממני) טען את טענותך גם שאתה חושב שהרכב היה תקול מלפני ושישראלימו מנסה להפיל אותך בפח והכל לפרטי פרטים (כי שוב יש להדגיש שהם ממש שוללים שהכשל נבע מבלאי קודם!!) ותקבל אתה את התשובות מהם - אני בטוח שחברי הפורום יכוונו אותך לשאלות הנכונות ואל תשכח (אם תסכים כמובן) לפרסם את ההתכתבות הזו כאן , אולי אז נלמד משהו ויהיה מעניין ! ואל תשכח על הדרך לפרסם את חוות הדעת של השמאי שהבאת אתה..

 

לכל המבקרים למניהם, הרכב הוא בבעלות חברת השכרה "ישראלימו השכרת רכב בע"מ" ומשמש להשכרה בלבד.

Scan_Pic0001.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתמע ממה שאתה אומר, שאם אני או כל אחד אחר אשכיר ממך רכב וילכו מייסבי קראנק\טלטל אטם ראש\תשתחרר תושבת. אני צריך לשלם על המנוע. נייס

איפה הביטוח שלכם?

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עשרות עמודים מאז התגובה האחרונה שלי ועדיין הקייס הקלוש ממשיך.

 

כל עוד לא יהיה תיעוד לקילומטרז' בו נרשם האירוע או לשעה והתאריך בו הוא קרה, ישראלימו לא יכולה להוכיח שדווקא גרגרמל הוא זה שגרם לתקלה...

 

אם החברה תצליח להביא את הנתון הזה, לא יהיה ויכוח שגרגמל אשם או שלפחות יש לו רשלנות תורמת.

ללכת סחור סחור תוך התעלמות מהעובדה הזו , זה פשוט מגוחך.

 

סתם למשל, כשרכשתי את הרכב היתה רשומה במחשב תקלה של נסיון הנעה ללא הקשת הקוד בקודן / אימובילייזר.

 

התקלה נרשמה ב20 אלף ק"מ (בVW יש תיעוד במחשב רכב)

הרכב נרכש עם 65 אלף ק"מ וכיום חצה את ה70 אלף ק"מ.

 

אם לא היה רשום ליד התקלה , במחשב הרכב את הקילומטרז' (ויש גם את התאריך והשעה) בה התרחשה , הייתי יכול להאשים בה מישהו שנהג היום ברכב , לא ?

באותה מידה כל מי שנהג ברכב הזה ב50 אלף הק"מ האחרונים הוא בחזקת אשם .

 

לדעתי כל עוד לא יביאו נתון חותך מתי נרשמה התקלה, אין שום סיכוי שאף בית משפט ירשיע את גרגמל.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני עד עכשיו לא ממש מבין את כל הסיפור (כנראה לא יודע את כל הסיפור,של שני הצדדים), אבל על כמה עובדות אין עוררין:

 

1.גרגמל שכר הונדה S2K מישראלימו.

2.במהלך תקופת ההשכרה שלו הלך מנוע.

3.בבדיקה של הונדה יצא פלט ללא ציון תאריך שעל פיו המנוע היה במצב OVER REV.

 

אם נעבור למישור משפטי, לסיפור הזה יש תובע ויש נתבע.

 

התובע מן הסתם- ישראלימו.

 

הנתבע- חברת מאיר (יבואנית הונדה) או גרגמל.

 

כדי שישראלימו תוכל לבנות קייס היא צרכה ראייה חותכת, מסמך שיהיה כתוב עליו בצורה ברורה "בתאריך X הרכב היה במצב OVER REV שכתוצאה ממנוע המנוע יצא מכלל שימוש".

 

כמו שאני מבין את הלך העניינים- מסמך כזה לא קיים (פלט המנוע הנוכחי ללא ציון תאריך שווה כקליפת השום כיוון שניתן על פיו ליחס את התקלה למר גרגמל או לחילופין למר יושי סאן שעשה את נסיעת המבחן על הרכב טרם יציאתו מהמפעל בדרכו לישראל).

 

אני לא מתייחס אפילו לספקולציות (כן אמרו לו להמשיך לנסוע, כן דלקה נורת שמן או לא דלקה)- על סמך העובדות היבשות, גם אם הוא קיבל את הרכב עם רעש מנוע של טרקטור, קשה יהיה לכם להוכיח שהנזק בגלל רשלנות מצידו.

 

בינתיים הרכב, על פי מה שאני מבין ומישהו העיד על כך, עומד כבר חודש על ליפט במורשה הונדה ולא מנוצל לעבודה פרופר.

 

מה נסגר אתכם אנשים ?

 

גלעד, בתור צופה מהצד שעד לשירשורים האלה וגם שוחחתי איתך בה"פ, איך אתה יכול לצפות מגרגמל שהוא ימסור לך מידע בזמן שהוא יודע שהוא בעצמו נמצא על הכוונת שלכם ?

 

הרי ברור לחלוטין שכל העניין הזה פוצץ כי יש לכם דרישה מגרגמל שייקח אחריות על התקלה של הרכב וישלם את הנזק (למרות שכאמור אין לכם שום הוכחה לכך שהנזק נגרם מרשלנות שלו, למעט פיסת נייר שמעידה שהיתה תקלה ברכב, מתישהו).

במקסימום תוכלו לקבל פיצוי סמלי על כך שאולי היתה לו רשלנות תורמת.

 

אתה רוצה ממנו שיתוף פעולה מלא ? יש לך רצון אמיתי לשכנע את הונדה שאתה מאמין לכך שהנזק לא נגרם על ידי הלקוח שלך ?

 

שב עם השותפים שלך, תסביר להם שבמצב הנוכחי לא יוצא לכם שום דבר טוב מכל הסיפור הזה, בדיוק ההיפך.

 

קבלו החלטה שאתם "סופגים" את הפיצוי של גרגמל, שלחו לו מכתב שבו אתם מבטלים את טיעוניכם כלפיו בתנאי שהוא "מאחד כוחות" איתכם נגד מאיר.

 

קשה לבוא למאיר בגישה של "אמנם אנחנו מנסים להוציא את תיקון הנזק מהלקוח אבל תכל'ס אתם לא בסדר".

 

ידידי,

 

אתה מנהל עסק, לא גן ילדים, לפעמים צריך לקבל החלטות גם כשיודעים שהדבר הכי טוב שיצא מאותה החלטה זה שאולי תצמצם מעט את הנזק שלך אבל לא תעלים אותו לגמרי.

 

בנאדם שמרגיש מותקף (כמו שגרגמל מרגיש מצידכם,בין אם בצדק או לא) לא ישחרר מידע, הוא ישמור את כל הקלפים לעצמו אז תיהיה ריאלי ואל תבקש ממנו נתונים כל עוד הוא מרגיש כך, בטח ובטח כאשר הוא מבין (אולי) שלא באמת יש לכם קייס נגדו, בטח ובטח לא קייס של אחריות מלאה על הנזק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הבשה שלך ממש לא במקום אתה אומר לגרגמל שבור אתה את הראש עם הונדה אתה רציני?! אתה כבר מפיל עליו את כל התיק.

 

דבר נוסף היה פה מסמך של הונדה מספר חודשים לפני הארוע שהראה שהרכב היה בסיבובי יתר אולי כבר אז נדפק המנוע וישב אצלכם עד שבא איזה פרייאר לקח את הרכב לסיבוב האחרון בחייו.

 

אם באמת הונדה היו אומרים בודאות ש 14 שניות שהוקלטו הם האחרונות ביום האירוע מזמן כבר לא היית מדבר פה ומגיש תביעה אולי הםהתכוונו שאלו 14 שניות אחרונות שהוקלטו שהמנוע היה בסיבובי היתר.

 

כמו שעולה מהסיפור לפי דעתי אין מצב שה14 שניות אחרונות הוקלטו בבוקר באזור יד אליהו במאה חמישים קמ"ש.

 

מה שאני יודע שאת השם שלכם אני לא ישכח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד, החישנים רשמו סיבובי יצתר ללא שעה. כאיש טכני עם הכשרה והרבה ניסיון אני יכול לגלות לך שדבר כזה יכול לפגוע בראש המנוע ובמיסבי הטלטלים (העליונים והתחתונים) בצורה כזו שתאיץ את הבלאי שלהם עד כדי התפרקות טלטל אחרי כמה עשרותצ או מאות ק"מ ללא רישום כל תקלה אחרת שכן מבחינת המחשב המנוע מסתובב ואף חישן לא ידווח על תקלה כלשהי.

 

כאדם שמנהל עסק אני יכול לספר לך שאצלי אני לא יורד לדקויות עם לקוחות לגבי חיובים לשירות שדה שלא מכוסה באחריות (אני יצרן מוצרי תשתית לענף המים והביוב) וזה מוכיח את עצמו בגדול. כשאני נכנסתי לעסק היינו נוהגים כמוכם פחות או יותר (מחייבים על כל דבר אחרי תקופת האחריות וגם על נזקים שנגרמו באשמת הלקוח) ומאז שהנהגתי את השינוי הלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור המוצרים בזכות השקט והידיעה שהם לא יתקעו.

 

עכשיו תחשוב כמה זמן ואנרגיה אתם משקיעים בפרשה ואני לא אתפלא אם זה עלה לכם כבר יותר מהתיקון עצמו (שלא לדבר על אוטו מושבת במקום לייצר לכם הכנסה ועל זה לא תוכלו לתבוע כימחובתכם לפעול להקטנת הנזק ואת זה אתם לא עושים. את המנוע הגמור ניתן לבדוק גם ללא הרכב). אם במקום זה הייתם מוציאים לגרגמל מכתב שלמרות החשד לרשלנותו בגלל שהממצאים לא חד משמעיים החלטתם לפנים משורת הדין לספוג את הנזק מתוך מחווה של רצון טוב תאמיןם לי שהייתם מרויחים עוד כמה לקוחות שמהר מאוד היו מכסים את הנזק עם עודף גדול.

 

לדעתי תהיה לכם בעייה קשה להוכיח אחריות שלו לנזק במיוחד לאור שעת ומקום קביעת המוות למנוע. הסימנים מעידים יותר שהמנוע מת בשעות העומס ולא שהאוטו הושאר שם ללילה במיוחד שיש תלונות שלו עוד קודם (ולא בעייה להוציא פלט שיחות מהטלפון שלו) אז תרדו מהעץ ותגיעו לפשרה שתרצה את כולם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מעניין, שמתמקד כולו בשאלת 14 השניות.

 

במשך דפים ארוכים העדפתי את הסיפור של גרגמל וניראה היה לי שמפילים עליו תיק.

איך שהוא אצלי הקערה מתחילה להתהפך ולתחושתי גרגמל איננו הצדיק שבסיפור.

 

אם חברת ההשכרה תוכיח שגרגמל הוא האחראי לכשל, אז הוא בצרה צרורה.

הוא יתבע בעבור נזקי המנוע, פגיעה בשם הטוב ובמחזור העסקים של החברה - שכן הרכב עדיין מושבת.

 

לדעתי הוא יאלץ לקחת משכנתא כדי לצאת מזה.

 

דבר אחד ברור לי, אם אי פעם אצטרך להשכיר רכב, זה לא יהיה מהחברה הזו ולו רק מטעמי זהירות שכן אינני מעוניין לשכור רכב מחברה שעננה כזו מרחפת מעליהם...

 

שנה טובה לכולם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי לגלעד ולכותבים האחרים

 

נאמר כבר על ידי חכמים אוייבי אוייבי ידידיי

 

על ישראלימו להחליט מי האוייב ומי הידיד.

 

לפי חשבונית מינואר 2010 המנוע כבר היה פעמיים בסל"ד יתר!

האם עקב כך כבר אז פקעה אחריות היצרן של הונדה??

האם בכלל יש אחריות יצרן להונדה כאשר הרכב משמש כרכב השכרה??

יש חילופי דוא"ל מיום 13.8.2010 מיד לאחר ששכר את הרכב והועלו על ידי גרגמל בהודעה 117

attachment.php?attachmentid=211193&stc=1&thumb=1&d=1282519124

מבחינתי כאן מתגלים אותות האמת של גרגמל.

ואם תרצה זה קלף מנצח.

מול זה יש הקלטה של מחשב הונדה שאומרת בללה בללה בללה ללא תאריך

 

שווה לכפרות בתביעה שלכם נגד גרגמל שווה לכפרות בתביעה שלכם נגד הונדה, שווה לכפרות בהתגוננות של הונדה כנגד תביעה שלכם.

הונדה מחזיקה בקלף מנצח אולי ,כיוון שהרכב היה בסל"ד גבוה, וייתכן כי מצב כזה מבטל את האחריות שלה כיצרן. להונדה ממש אבל ממש לא איכפת מי היה הנהג באותה עת.

 

הבאת כאן שפע "עובדות" על איתוראן ברכב , על הקלטת השיחות בין גרגמל לביניכם, על מהירויות בה נסע גרגמל במועדים מסויימים. איפוא הם??

 

כלל ידוע במשפט הוא כי הבאת עד או אי הבאת מסמכים שיכולים לתמוך בגירסתך, משמעו היא, כי אלה היו מוכיחים את ההיפך ממה שאתה טוען, ופועלים כנגדך.

 

אם האיתוראן יצביע על כך שהרכב נע ביום א' כל טיעוניך וטעוני הונדה שווים כקליפת השום לפחות ככל שהדבר קשור לגרגמל.

 

כבר כתבתי לך ואני אחזור על כך בשנית. עול ההוכחה על ישראלימו!!

 

ישראלימו יכולה לעשות זאת בבית המשפט היא יכולה לעשות זאת כאן ובבית המשפט. עשיה כאן לא מורידה דבר מקבילות הראיות במשפט ככל שיהיה.

לפי התגובות כאן יש המצדדים בגרגמל ויש המצדדים בכם.

נכנסת לכאן כדי להסביר את יעמדת שראלימו.

מבורג קטן הפכת "אז אני מציע, מכיוון שבאמת עייפתי מהדיון הלא אפקטיבי הזה,שתתכתב עם הונדה ישירות (יש לך אישור ממני) " בהודעתך האחרונה.

אז מי אתה גלעד??

 

בדקת את טענות גרגמל מול טענות שני עובדים שלךבקשר לשיחות שהתנהלו ביניהם. ועובדיך טוענים אחרת ממה שטוען גרגמל. למה לא תקשיב להקלטות ולא למה שיש לעובדיך להגיד!!

 

גישתך כלפי גרגמל שלילית .דברי הונדה דברי אלוהים חיים, דברי עובדיך דברי אלוהים חיים. אולי אלה גם אלה מנסים לגלגל את האשמה מעליהם!! האם אפשרות זאת עולה במוחך??

 

אילו אני גרגמל

גרגמל שכר רכב. לחודש ימים זה ההסכם הפשוט ביניכם. מטרת ההסכם סוכלה. את המינימום של העמדת רכב חילופי , ביצעתם לשעה בלבד. אילו אני גרגמל , נותן הוראה לחברת האשראי לבטל כל חיוב שיבוא מישראלימו , אם שילם מראש תובע את כספי בחזרה, מצרף לכך תביעה נוספת על עוגמת נפש הכפשת שמי ועוד ועוד מבית היוצר של כל עו"ד מצוי, ויוצא לדרך.

מביא את תביעתי לסכום המקסימלי של בית משפט לתביעות קטנות , לא צריך להיות חזיר, שם ישראלימו תיוצג לא על ידי עורך דין מכובד אלא על ידי איש החברה.

האמן לי גלעד אתם יוצאים מופסדים.

אלא אם יש לכם קלף מנצח. עד עתה לא ראינו אחד כזה.

 

תרצה ישראלימו לתבוע אהל'ן וסהלן.גם בהתבסס על הנתונים עד עכשיו שנחשפו כאן אתם יוצאים מופסדים.

 

ובוא נזקק כדבריך את דברי הונדה.

להונדה כלל לא איכפת ממתי ההקלטה, כל עוד שהם יכולים להוכיח כי ההקלטה היא של הרכב המדובר.

הונדה יכולים לטעון מכאן ועד למחר כי ההקלטה היא מהשניות האחרונות של המנוע. על סמך מה הם טוענים כך?? יש תארוך להקלטה???

אני טוען כי מחשב הרכב היה תקול מזה זמן ארוך והוא הקליט את הקלטתו לפני חודשיים. אפשר לסתור טענה זו??

אני טוען כי מחשב הרכב היה תקול למה?? כי הוא לא הקליט את אשר ראו עיני גרגמל , מנורת שמן דולקת. תת לחץ שמן ועוד קללות טכניות שקרו לגרגמל והגולם לא קלט אותם.

כיצד ייתכן ?? המחשב היה מקולקל!!

 

כפי שאמרת לכל מטבע יש שני צדדים.

 

ומילה אחרונה לסיום

נסה לראות את הצד של גרגמל, יקל עליך לפתור את הברוך, והוא לא זול לישראלימו אבל לא מה שימוטט אותה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מבין? חלק מחברי הפורום טוענים שלא העיליתי כאן שם ראיות, אך האמת שאתה העילת אותם עבורי - אני אמרתי : הקלטה במחשב הרכב, 14 שניות , סיבובי יתר , כך וכך קמ"ש (לא זוכר כבר) ואתה אישרת אחד לאחד שהונדה הציגו בפניך את הנתונים הללו. הם גם טוענים שהיא מתייחסת חד וחלק לזה שנהג באוטו בזמן שהאוטו שבק.

אתה מבין גלעד, אם אתה לא יכול להביא הוכחה מתועדת עם תאריך ושעה רלוונטית להקלטה הנ"ל, הרי הכביכול הוכחה הזו אינה שווה כקליפת השום.

 

הונדה עם כל הכבוד לא יכולים להסיק שום מסקנה כיוון שאין שום תאריך המתייחס לזמן ההקלטה של אותם 14 שניות , בקיצור אין פה הוכחה לאשמתו של גרגמל בנזק שנגרם לרכב , אלא הוכחה שהרכב בילה בסל"ד יתר בלבד ולא פעם אחת במהלך חייו.

 

דבר נוסף אשר מעורר תמיהה בגירסא שלך הוא מקום התפגרות הרכב והשעה שבה זה קרה, ת"א של יום ראשון ב 140 עד 160 ק"מש ליד יד אליהו ?

אתה רציני ?

כל שופט סנילי יבין שזה אפשרי רק ביום כיפור, בכל יום ראשון אחר אפילו בהילוך ראשון לא תגיע לסל"ד הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השליכוהו לבור (את גרגמל כמובן...)!

 

גרגמל,מקווה שיש לך חסכונות בשביל התיקון!

 

מול משפטים כאלה שאינם מגובים בנימוקים , כיצד הגעתם כותבים נכבדים למסקנתכם, הם שווים כקליפת השום.

אפשר לצפות שלכל אחד יהיה דעה שונה , אבל המינימום הוא , נמק את דבריך!!!

 

לעומת המצדדים בגרגמל שמשקיעים זמן ומנמקים , בהודעות חלקן כלל לא קצרות , איש איש וכשרונותיו וידיעותיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם חברת ההשכרה תוכיח שגרגמל הוא האחראי לכשל, אז הוא בצרה צרורה.

הוא יתבע בעבור נזקי המנוע, פגיעה בשם הטוב ובמחזור העסקים של החברה - שכן הרכב עדיין מושבת.

 

 

בהנחה וגלעד מנהל עוד כמה עסקים במקביל אני נוטה לחשוב שגלעד לא ילד.

 

מכאן אני מסיק שאם הוא (ו\או שותפיו) היה בטוח שיש לו קייס- מזמן היה פה זימון למשפט, הרי אף חברה לא תקבל פגיעה בשמה הטוב בהנחה והיא יודעת (ויכולה לספק הוכחות) שהיא "טהורה".

 

במילים אחרות- אין לישראלימו קייס פרט לפיסת נייר שעקב היותה חסרת תאריכים אינה שווה כלום.

 

גרגמל לא צריך להוכיח כ-ל-ו-ם.

 

מי שצריכים להוכיח הינם אנשי ישראלימו, שיצטרכו להוכיח שהם מסרו לגלעד רכב תקין לחלוטין וקיבלו אותו פגר, הם יצטרכו להוכיח שאותה פקידת קבלה מעולם לא אמרה לגרגמל "זה בסדר שתיסע כך עם הרעש" ויותר מכל אלה- הם יצטרכו להוכיח שאכן הנזק נגרם בגלל שימוש לקוי של גרגמל עם ראיות ברורות לכך (בעברית- מסמך שמציין מפורשות באיזה תאריך היה השימוש הלקוי שהביא להרס המנוע).

 

אם הם לא יכולים להוכיח את כל אלה הם יצטרכו להכניס יד לכיס.

 

ובלי שום קשר, ההתנהלות של ישראלימו לא רצינית, הם כבר היו צריכים מזמן להכניס את היד לכיס ולסיים אותו ברוח טובה למען שמירה על תדמיתם.

 

אני אכתוב שוב את מה שכבר כתבתי בעבר:

 

אם נכמת את הכל לכסף, הפגיעה התדמיתית של ישראלימו כבר מזמן חצתה את עלות תיקון המנוע.

 

יש להם עוד המון דרכים לסיים את הפרשה הזאת בצורה שתכבד אותם ולא תגרום למר גרגמל למכור כלייה, הכדור במגרש שלהם.

 

כרגע הם מתנהגים כמו חברה בסדר גודל של AVIS שיכולה להרשות לעצמה ללכת עם לקוח ראש בראש כי יש להם וותק ומוניטין של המון שנים, אין אדם בעולם שלא מכיר את החברה הזאת וגם אם יחליטו להתנגח עם מישהו אף אחד לא ידע מזה ואם כן ידעו- אז מה, זה רק מקרה נקודתי.

 

כרגע הסטטיסטיקה של ישראלימו לא משהו בכלל, אני מכיר רק לקוח אחד שלהם.

כרגע עומדת נגדו תביעה לשלם נזק של 83K שקלים על הרכב כי הלך מנוע (ומעניין את סבתא שלי הסיבות לכך שהלך המנוע ויש בו כרגע חור).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

........(ומעניין את סבתא שלי הסיבות לכך שהלך המנוע ויש בו כרגע חור).

 

זה לא עובד ככה.

 

מישהו ו/או יותר מאחד, צריכים לשאת בנזק, לפי האחריות של כל אחד מהם להיווצרותו של הנזק האמור, בין אם האחריות היא מלאה, לחילופין, אחריות תורמת, ולחילופי חילופין, אין אחריות למי מהם.

 

לכן, מעניין מאוד, ויש להגיע אל חקר האמת בגורמים האמיתיים השלמים ו/או התורמים (וכמה) למצב שבו הושבת המנוע ויש בו חור.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה בדיוק העניין,

 

ישראלימו מנסים לרקוד על 2 חתונות, גם להאשים את מאיר וגם את גרגמל.

 

מישהו צריך לשאת בנזק,צודק בהחלט, שישראלימו יביאו הוכחות חותכות לכך שגרגמל צריך לשאת בנזק.

 

כאמור על הדרך יצטרכו להוכיח שהפקידה לא אמרה לשוכר שזה בסדר, סע לשלום.

 

אם היא כן אמרה את זה- שיבואו אליה בטענות.

 

שיוכיחו גם שהרכב היה תקין לחלוטין מבחינה מכאנית, אחרת גם להם יש רשלנות תורמת (אם המנוע דפק בעת הנעת הרכב בשעת השכרתו משמע הוא דפק גם לפני כן,היה עליהם לתקן אותו מראש).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...