Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך שבוע זה אני אמור להגיע עם הוריי לטרייד-אין בפתח תקווה של כל-מוביל(לפני הממשך יש למישהו הסתיגויות בנוגע לסניף/חברה זו?) למען רכישת יונדאי I30 שנת 2008-2009 עם ק"מ סביב ה50 אלף(לשנת 2008 ) ומטה.

 

הייתי רוצה לדעת לאיזה סוג מכוניות אני אגיע לשם, אלו שמצויות במגרשי הליסינג?שחלקם עברו התעללויות מפה ועד הודעה חדשה או לכאלו עם בעיות כרויות שבעליהן פשוט לא רצו להסתבך עם מכירה פרטית?

 

מישהו יכול להסביר לי את הפרוצדורה שהורי הולכים לעבור שם מרגע הכניסה ועד היציאה?

 

האם יש צורך בהגעה מספר פעמים?

 

האם יש לבצע בדיקה לרכב שנבחר לנכון באותה העיר/באותו היום/מכון שאנחנו נבחר?(ובאותה נימה האם קומפיוטסט אמינים בבדיקותיהם?)

 

הבנתי שבעצם הם גם סוחרים אך מכובדים יותר ומייצגים גוף גדול יותר , אך למען האמת האם גם הם יינסו לדחוף כל רכב תקול(שנראה טוב חיצונית) או שלכאורה לבוא עם צפיות למציאת רכב תקין עם ק"מ סביר שיישרת אותנו בערך 3 שנים?

 

כל עצה תתקבל בברכה,

 

יום טוב,

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

כבדהו וחשדהו.

 

הם לא יתעסקו עם רכבים מרותכים משתי שלדות, אם זה מה שירגיע אותך.

 

אבל גם הם ימכרו לך רכב שעבר חיים קשים.

 

במיוחד יונדאי, חביבת ציי הרכב - היא רכב שמועד לפורענות.

 

במו עיני ראיתי למשל במגרש של אוטו סנטר יונדאי אקסנט שעוד הייתה עם המדבקות של "ניידת בטיחות בתנועה" או משהו בסגנון.

ממש רואים שפירקו רק את הצ'קלקה והאוטו עוד לא מוכן למכירה.

 

כמובן שאחרי שיקולפו המדבקות וינוקה האוטו, לא תדע מה בדיוק עבר עליו - כי ברישיון רשום "הרץ השכרת רכב" ולא "ניידת בטיחות בתנועה".

אל דאגה - גם את הרכב הזה יקנה איזה פראייר מאושר ועוד יספרו לו שזה היה רכב של מנהל זוטר בחברת הייטק.

 

אז קח בחשבון שמטרתך היא רכב תקין, אבל אם היה בעברו ליסינג נסה להוריד כמה שיותר - אין לך באמת מושג מה הוא עשה עד שהגיע למגרש.

פורסם
כבדהו וחשדהו.

 

הם לא יתעסקו עם רכבים מרותכים משתי שלדות, אם זה מה שירגיע אותך.

 

אבל גם הם ימכרו לך רכב שעבר חיים קשים.

 

במיוחד יונדאי, חביבת ציי הרכב - היא רכב שמועד לפורענות.

 

במו עיני ראיתי למשל במגרש של אוטו סנטר יונדאי אקסנט שעוד הייתה עם המדבקות של "ניידת בטיחות בתנועה" או משהו בסגנון.

ממש רואים שפירקו רק את הצ'קלקה והאוטו עוד לא מוכן למכירה.

 

כמובן שאחרי שיקולפו המדבקות וינוקה האוטו, לא תדע מה בדיוק עבר עליו - כי ברישיון רשום "הרץ השכרת רכב" ולא "ניידת בטיחות בתנועה".

אל דאגה - גם את הרכב הזה יקנה איזה פראייר מאושר ועוד יספרו לו שזה היה רכב של מנהל זוטר בחברת הייטק.

 

אז קח בחשבון שמטרתך היא רכב תקין, אבל אם היה בעברו ליסינג נסה להוריד כמה שיותר - אין לך באמת מושג מה הוא עשה עד שהגיע למגרש.

 

 

כמה נהוג להוריד? באחוזים? עד איפה הם יהיו מוכרים לרדת?

 

האם לקיחת הדגם היוקרתי יותר יוריד את הסיכויים שהרכב היה בעברו בציי רכב(ליסינג תפעולי) -תוספת מצידנו של 5 אלף אבל אנחנו עדיין מתלבטים האם יש יתרונות למעט הקוסמטיים גם לפנימיים-דוגמת רכב שלא עבר התעללות קשה מנשוא?

 

יש מעמד של חתימת זכרון דברים?יש מה לחפש בל יירמו אותנו? האם אפשר לגרום להם להתחייב בהוצאות הבדיקה אם -שלדה/גיר/מנוע- לא תקינים?

 

רכב ראשון במשפחה,20 שנה בלי רכב(וזה בארץ) ,אתה מבין כנראה את החששות.

 

רוב תודות לתגובתך,

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...