Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שצרות שיווקיות ופיננסיות בשוק תחרותי עושה ליצרן הלוחם להחזרת נתח שוק :

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3932420,00.html

 

אכן במבט ראשון נראה , מנקודת ראות של הצרכן - לקוח , כהטבה משמעותית לקונה שיתמיד בהחזקת האופל לאורך זמן.

 

עדיין עולות אצלי מספר תהיות על מהות הגימיק והשלכותיו :

 

1. האם יהיו ומה טיבם של התנאים החריגים וההתניות שלא יאפשרו מימוש מלא ואמיתי של האחריות ?

 

2. האם האחריות בארץ של UMI תהיה זהה למשל לזו לה יזכה הלקוח הגרמני ?

 

3. האם חברות אחרות יתחרו באופל ויישרו קו ?

 

4. האם אופל תצליח לזנק קדימה באופן משמעותי תודות לצעד מהפכני כזה ? בעולם / בישראל ?

 

מעניין מה יוליד מהלך מעניין זה.

פורסם

מהיכרותי עם השוק המקומי ברור לי כמה דברים:

UMI היבואן , אם בכלל יאמצו את מדיניות היצרן , יוסיפו באותיות הקטנות באחריות ים של סייגים ותנאים בלשון משפטית לא ברורה ,

כך שמהר מאוד יתגלה לבעל האופל התקולה שתיקונים הוא לא יקבל על חשבון הברון.

שוק הקונים בארץ מונע על ידי סטיגמות ודיות קדומות מוצקות - שום דבר לא יבלבל את "מר ישראלי" - אופל תשאר מכונית לא פופולרית ולא סחירה ולא תמכור הרבה מעבר לכמות הזניחה בשנים האחרונות .( ואני דווקא חושב שמדובר במכוניות טובות וראויות ).

פורסם

beamvelavan

אני לא יכול להיות בטוח כמוך לגבי העתיד של אופל - תראה את הדוגמא של קיה.

רק אצלם הדבר הראשון בשינוי התדמית היה החלפת היבואן (עוד לפני הגדלת מסגרת האחריות ל 7 שנים).

השינוי בתדמית הגיע די מהר, לדעתי.

אני אפילו מופתע, כמה מהר..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין שום סיבה הגיונית (חוץ מהרצון הבסיסי של היבואן) שאופל לא תפרוץ לקידמת הבמה ותהווה יצרן רכב מרכזי בשוק הישראלי.

הכל תלוי ברצון של UMI.

 

קחו בתור דוגמא את אוודי שבמשך שנים רבות יובאה במספרים סבירים עד ממוצעים, ה 100 כמעט מעולם לא יובאה בצורה באמת רצינית, ה 80 יובאה בד"כ רק בנפח אחד (מקסימום שניים) ורק מרמת גימור אחת שלא לדבר בכלל על דגמים ספורטיביים, טורבו,קוואטרו, בי-טורבו ושאר סממני הדגם שהצעירים שבניינו חושבים שזה משהוא חדש באוודי.

יום אחד היבואן התעורר (עם פרוץ סידרת ה A) והתחיל ליבא מכל הבא ליד והיום אוודי היא שחקן מרכזי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מצבה של אופל באירופה לא רע בכלל, אבל בתחילת העשור היבואן הישראלי החליט להרוג את המותג בארץ.

לא יודע מה הם יעשו עכשיו, אבל אני סומך עליהם שלא יתנו למכירות החברה להתרומם.

 

מבחינת מוניטין, לא נראה לי שיש לאופל מוניטין, זה פשוט מותג לא קיים בישראל.

שמעתי שאסקונה 1300 לא סחבה בעליות של הקסטל, זהו פחות פחות או יותר.

פורסם

מבחינת מוניטין, לא נראה לי שיש לאופל מוניטין, זה פשוט מותג לא קיים בישראל.

שמעתי שאסקונה 1300 לא סחבה בעליות של הקסטל, זהו פחות פחות או יותר.

 

האסטרא היתה די פופולרית עד לפני 7-8 שנים, אני לא חושב שהיא הספיקה להישכח, מבצע שיווק אינטנסיבי דומה לפיאט ירים את המכירות, אבל לסמל"ת לקחו את קיה, לUMI יש את שברולה ופחות מוטיבציה לעבוד קשה.

מה שלא יהיה הרפתקה כמו האומגה לא צריכה לחזור.

×
×
  • תוכן חדש...