Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין להשכיר עגלה לגרירת רכבים (חיפושית במקרה הזה) או לשלם לבעל עגלה כזאת שיוביל לי חיפושית מרחובות לת"א.

אם מישהו מכיר שיודיע לי.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מעוניין להשכיר עגלה לגרירת רכבים (חיפושית במקרה הזה) או לשלם לבעל עגלה כזאת שיוביל לי חיפושית מרחובות לת"א.

אם מישהו מכיר שיודיע לי.

 

א. אני מניח שאתה רוצה לשכור ולא להשכיר :oops:

ב. אתה באותה מידה יכול לקחת גרר בהרמה מלאה , לי עלה 300 ש"ח מרחובות לת"א אם תרצה אמסור פרטים בה"פ

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

יותר פשוט להזמין גרר, מניסיון.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אני יודע שזה לא קשור ישירות לאספנות אבל אם הנושא כבר עלה אז ..

 

מספר שאלות בנוגע לעגלת גרירה .

 

1. האם יש מגבלה למשקל הרכב שמותר לגרור ? האם זה תלוי במשקל הרכב הגורר

2. כיצד מעלים את הרכב על העגלה ? (בד"כ לגרר יש כננת שמושכת את הרכב למעלה )

 

תודה לעונים

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

תתקשר ותגיד לו מה אתה רוצה, לאן, איפה ומתי.

0577753333

יורם

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
אני יודע שזה לא קשור ישירות לאספנות אבל אם הנושא כבר עלה אז ..

 

מספר שאלות בנוגע לעגלת גרירה .

 

1. האם יש מגבלה למשקל הרכב שמותר לגרור ? האם זה תלוי במשקל הרכב הגורר

2. כיצד מעלים את הרכב על העגלה ? (בד"כ לגרר יש כננת שמושכת את הרכב למעלה )

 

תודה לעונים

ירון

 

 

1. המגבלה ישנה כמובן, אך לא קשורה למשקל הרכב שעל העגלה- אלא מגבלה סטנדרטית של המשקל: לכל עגלה יש את המשקל המאושר שלה (עצמי+העמסה), בדיוק כפי שיש את זה לכל רכב אחר. ומשקל הכולל של העגלה שמותר לך לגרור- תלוי ברכב שיש לך ובוו גרירה שמותקן- שוב, לכל רכב מגבלות משלו, הרשומות לו ברישיון. ככלל- לא תוכל לגרור למשל עם "פרייבט" היום יותר מ-500 קילו כולל, נידמה לי, קיימים כל מיני אישורים מיוחדים- כך למשל לחבר ברישיון לבלייזר כתובה "מגילה" שלמה של מה שמותר לו לגרור: קרוואן מגורים, עגלות במשקל .... וכ"ד! בקיצור- הכל נורא אישי. בעיקרון, שוב- אין משמעות ל"מה" יש על העגלה- חשוב כמה זה שוקל, וכמה מותר לך לגרור.

 

 

2. שתי אופציות: או שמביאים כמה חברה שדוחפים את האוטו, או שמתקינים כננת (אפילו ידנית- תלוי מה אתה מתכוון להעמיס)! שוב- זה תלוי בזה, האם הנגרר שלך, וכמה אתה משתמש בו!

 

 

ברמה העיקרונית אם לא מתכוונים לגרור כל פרק זמן קבוע משהו- לדעתי אין הצדקה להחזיק בעגלה, ויותר זול באמת לקחת כל פעם גרר: העגלה, כמו כל כלי רכב דורשת: ביטוח וטסט בתוקף (אומנם בעלות נמוכה, אבל עדיין!), תופסת מקום, ועולה לא מעט כסף לקניה! וכמובן- דורשת רכב מתאים לגרירה. זאת גם הסיבה, שאני מחזיק את עצמי מליקנות מובילית- א. אין לזה הצדקה כלכלית מבחינתי. ב. אני צריך מובילית גדולה, אם כבר- שבנוסף לאחזקה ה"רגילה" דורשת גם רישיון מוביל- שהופך את החזקתה ללא כלכלית בעליל מבחינתי...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני גם מצטרף לשאלות,

 

1) מה צריך לעשות כדי לקבל אישור לנהוג עם נגרר? זה כולל טסט/תאוריה/שיעורי נהיגה?

 

2) נראה לכם שמישהו יאשר דבר כזה:

trailer15.jpg

 

יום טוב,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
אני יודע שזה לא קשור ישירות לאספנות אבל אם הנושא כבר עלה אז ..

 

מספר שאלות בנוגע לעגלת גרירה .

 

1. האם יש מגבלה למשקל הרכב שמותר לגרור ? האם זה תלוי במשקל הרכב הגורר

2. כיצד מעלים את הרכב על העגלה ? (בד"כ לגרר יש כננת שמושכת את הרכב למעלה )

 

תודה לעונים

ירון

 

 

החוק לא מתיר לגרור עם העגלה רכב שאינו תקין---כן מפגר אבל אין מה לעשות

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם

אתה בטוח? -כי לא נראה לי, שמעניין מישהו מה מועמס על העגלה- כל עוד העמסה והריתום עומדים בדרישות הבטיחות, והמשקל לא חורג!

 

דרך אגב, עד לא מזמן היה אסור להעביר עם המוביליות רכבים לא תקינים- הזוי ככל שזה יישמע- הדרישה הייתה ש"הרכב יוכל לעלות בכוחות עצמו" על המובילית- אסור היה שתהיה מורכבת עליה הכננת! אחרת האוטו היה מוגדר כ"גרר"- ועל זה כבר צריך רישיון נהיגה מיוחד, רישום על עסק גרירה וכ"ד! אני מניח שמי ששינה את זה היו הלוביסטים מחברות הליסינג- יש להם מוביליות משלהם, שמובילות הכל, כולל לא תקין כמובן! וראו איזה פלא- היום כבר כמעט לא נשארו רכבים, שמוגדרים כ"גרר" ודורשים רישיום נהיגה לגרר- כי פשוט אין בהם צורך, כל החברות חילוץ עברו להשתמש ב"מוביליות", שאינן דורשות נהג מיוחד, ועונות במלואן לדרישה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אני גם מצטרף לשאלות,

 

1) מה צריך לעשות כדי לקבל אישור לנהוג עם נגרר? זה כולל טסט/תאוריה/שיעורי נהיגה?

 

2) נראה לכם שמישהו יאשר דבר כזה:

trailer15.jpg

 

יום טוב,

נאור

 

אין שום אישור לנהוג עם הנגרר! יש רישום ברישון רכב, כאשר עושים לו וו גרירה: "וו גרירה", כאשר לוו יש "כושר גרירה". זהו. מבחינת הנהג זה חסר משמעות- כל עוד יש לו רישון נהיגה המתאים לאוטו שהוא נוהג! ה"סיפורים" מתחילים בנושא המשאיות- אבל אותך זה לא אמור לעניין לצורך העניין.

 

בעניין של הנגרר שבתמונה: אין שום בעיה לאשר אותו- כל עוד הוא בנוי על הבסיס "חוקי", כלומר: אתה לא באמת יכול לקחת חצי-אוטו על דעת עצמך ולהפוך לנגרר- זה נעשה בצורה אחרת לגמרי: קודם כל נבנה/נקנה נגרר המתאים בגודל ומשקל, ועליו מרכיבים את ה"חצי-אוטו", ואז אין שום בעיה, ברמה העיקרונית!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אנחנו מחזיקים עגלה להעמסה וגרירת רכב מירוץ מאושרת כחוק.

ישנה תקנה במשרד התחבורה,אינני זוכר את מספר התקנה אך בזמנו שבנינו את הנגרר השתמשנו בתקנה הספציפית כדי לקבל תקינה.

מותר להעמיס ולגרור כל כלי רכב העיקר שתעמוד במגבלות משקל הגרור, הנגרר והגורר.

מחר אשתדל לדלות את מספר התקינה לעגלה להובלת כלי רכב

דני

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...