Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות לקוחות מחפיר בקבוצת צ'מפיון מוטורס


lriver93
שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני היום החלפתי בצמפיון ירושלים גלגל תנופה לגולף פלוס אחרי שנגמר האחריות לפני שבוע, הם לא ביקשו שקל! עלות של הגלגל והעבודה בסביבות 6000 שח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סליחה על הסטיה הקלה מנושא השרשור.

למה לרכוש רכב חדש לגמרי מאוטודיל ולא ישירות דרך היבואן (צ'מפיון)?

מה הסיבה שהרכב הגיע לאוטודיל ולא נמכר דרך הצינורות המקובלים?

 

 

בטח היה קרוב לשנה בבונדד אז כדי לא להוסיף יד הוא יצא לאוטודיל במחיר מוזל.

 

אוטודיל הם סוכנות משנה של VW כבר כמה שנים, הם מתפקדים כמו עוד סוכנות כמו פליקס, קלדס וכ"ו.

גם קל-אוטו היום מתפקדים כסוכנות משנה של סיאט (מאז שצ'מפיון קנו אותם).

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו עבודה עם בנק, שתלויה כל כולה בבנקאי האישי שנותן לך שירות, כך גם בעבודה מול יבואן רכב תלויה כל כולה במוסך בו אתה מטפל ויותר מזה- במי שנותן לך שם את השירות במו ידיו.

 

אסור בתכלית להיכנס למוסך המרכזי של צ'מפיון. זהו בית חרושת, אין לך מושג מה עושים שם והרמה המקצועית ירודה. לעומת זאת, אני מכיר את מוסך פליקס בתל אביב עשרות שנים, עם כמה וכמה כלי רכב ומעולם לא התאכזבתי. הם תמיד עמדו לצידי מול היבואן, כשזה היה נדרש ולא אחת קיבלתי תיקונים על חשבון היבואן גם כשהאחריות תמה, כרצון טוב. גם בתוך מוסך פליקס צריך לדעת עם מי לעבוד. יועץ השירות המקצועי והאמין מכולם הוא רפי אילוז, איש הדיאגנוזה והאלקטרוניקה הטוב מכולם הוא אלכס קרונין. על כל בעיה ועניין מומלץ לפנות לבעלים אליקים רחמים או לעמיר טורנר, שניהם עם תודעת שירות אישי יוצאת מגדר הרגיל!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכותב התגובה מעלי primekart כנראה שאתה לא מכיר לעומק את מוסך פליקס ומעשיו , ואת העובדים שהזכרת בשמם(העובדים עושים מה שאומרים להם) מחמאות לא מחלקים רק בגלל שאליך בתור לקוח התייחסו יפה, למוסך פליקס יש יותר נקודות רעות מאשר טובות.

הדבר היחידי שמעניין את מנהלי המוסך זה כמה רכבים נכנסו בבוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי הרבה מכירים את האימרה "בכביש עדיף להיות חכם ולא צודק".

 

פותח השירשור , ובצדק רב מבחינתו , החליט להדיר רגליו ולא לטפל ב 3 רכבי הקונצרן במוסכי הרשת.

 

כדאי לחשוב על ההיבט הבא : אם אחד או יותר מרכבים אלו עדיין באחריות היצרן/יבואן , והגולף האמורה בוודאי שכן , הרי

 

אם תטפל ברכב במוסך מחוץ למוסכים מורשי היבואן אתה עלול להינזק.

 

הרי ידוע שרכבי הקונצרן באים עם אחריות יבואן/יצרן לשנתיים והשנה השלישית היא אחריות של רצון טוב .

 

אם לדוגמא בשנה השלישית יתרחש כשל מהותי במנוע ה TSI או בגיר ה DSG היבואן לא יכיר באחריות ויתלה בטיעון כי הרכב

 

טופל במוסכים שאינם מורשי יבואן. הנזק עלול להיות בעל 5 ספרות. כדאי להביא בחשבון שיקול זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אין סוף מילים רעות על צ'מפיון, ועל אופי ההתנהלות שלהם, אני לא בא לצאת נגד אמירות אלו, ואני הייתי עושה בדיוק אותו דבר כמו פותח השרשור, ממש מרתיח.

 

אבל...

מנסיוני האישי במוסך קלדס (מורשה צ'מפיון בראשל"צ) נתקלתי באמינות מופתית ורצון עז לעזור.

נכון, המחירים הם עדיין מחירי צ'מפיון, אבל לפחות שם מקצועיים ואמינים, אז אם אתם עדיין רוצים לנסוע בVW/AUDI ורוצים לטפל במוסך מורשה ולא רוצים לסבול ממקרים כאלה, באמת שSO FAR היה לי רק נסיון טוב איתו (אם נשים את מחירי החלקים והעבודה בצד).

 

my 2 cents...

 

אבירי, עוד לא נתקלת במצב בו למשל נכנסת עם רכב תקין לטיפול שגרתי ואז יצאת עם תקלה חמורה ,

כאן בדיוק נמדד מוסך והיחס שלו. זה דרך אגב למה אני לא נכנס יותר לפליקס לעולם, מכוון לכותב התגובה שציטטתי מטה. (גם רכב תקין יצא עם תקלה חמורה וגם קראו ללקוח שקרן)

 

כמו עבודה עם בנק, שתלויה כל כולה בבנקאי האישי שנותן לך שירות, כך גם בעבודה מול יבואן רכב תלויה כל כולה במוסך בו אתה מטפל ויותר מזה- במי שנותן לך שם את השירות במו ידיו.

 

אסור בתכלית להיכנס למוסך המרכזי של צ'מפיון. זהו בית חרושת, אין לך מושג מה עושים שם והרמה המקצועית ירודה. לעומת זאת, אני מכיר את מוסך פליקס בתל אביב עשרות שנים, עם כמה וכמה כלי רכב ומעולם לא התאכזבתי. הם תמיד עמדו לצידי מול היבואן, כשזה היה נדרש ולא אחת קיבלתי תיקונים על חשבון היבואן גם כשהאחריות תמה, כרצון טוב. גם בתוך מוסך פליקס צריך לדעת עם מי לעבוד. יועץ השירות המקצועי והאמין מכולם הוא רפי אילוז, איש הדיאגנוזה והאלקטרוניקה הטוב מכולם הוא אלכס קרונין. על כל בעיה ועניין מומלץ לפנות לבעלים אליקים רחמים או לעמיר טורנר, שניהם עם תודעת שירות אישי יוצאת מגדר הרגיל!

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לכתוב ספר על ההתעללות שעברנו במוסכי צ'מפיון בירושלים, שירות מזעזע כזה לא ראיתי אצל שום נותן שירות

משקרים בפנים גם אחרי שסגרת איתם משהו , לא עומדים בתנאי האחריות למרות שהם חייבים וקיבלו הנחייה משירות לקוחות

פשוט זוועה של שירות, שלא לדבר על דברים שנעשו שגובלים בפלילים אך איני יכול לפרטם כאן.

על מוסכי צ'מפיון נאמר שומר נפשו ירחק.

כבר מס' שנים שאבי מגיע מירושלים למוסך רון ובכל פעם הוא יוצא מבסוט ולא מוכן לשמוע על מוסך אחר.

 

לשבח ניתן לציין את נותני השירות במוסך המרכזי של סיטרואן (לובינסקי) יצא לי לא מעט פעמים לשגע אותם עם ה BX שלי בבקשה לאיתור חלקים שונים ומשונים, בכל פעם שהגעתי קיבלו אותי בסבר פנים יפות התאמצו מאוד לעזור לי גם כשאני לא מטפל אצלהם עם החלקים שאני קונה, מרימים טלפון שהחלק מגיע מחו"ל פשוט שירות טוב.

כנראה שאם היבואן רוצה לשפר את השירות ללקוחות הוא יכול, הוא רק צריך לרצות, בצ'מפיון רוצים רק לקחת את הכסף שלך אבל לא לתת שירות.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לכתוב ספר על ההתעללות שעברנו במוסכי צ'מפיון בירושלים, שירות מזעזע כזה לא ראיתי אצל שום נותן שירות

משקרים בפנים גם אחרי שסגרת איתם משהו , לא עומדים בתנאי האחריות למרות שהם חייבים וקיבלו הנחייה משירות לקוחות

פשוט זוועה של שירות, שלא לדבר על דברים שנעשו שגובלים בפלילים אך איני יכול לפרטם כאן.

על מוסכי צ'מפיון נאמר שומר נפשו ירחק.

 

האם אתה מדבר על התקופה שבסופה הביאו מכונת אמת והאדונים א. ו-י. פוטרו לאלתר בעקבות הבדיקה? או שזה עדיין ממשיך? :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירות מחפיר הוא לא גחמה אישית של פקיד. ומוסך גרוע ברשת אינו מקרה פרטי זניח.

הניחוח מתחיל מהראש.

יש איזו חנות לטלפונים ניידים שאני קונה בה תמיד, כי כל מי שיענה לך שם לטלפון יהיה אדיב ותמיד יציע חדש תמורת מקולקל. למה? כי כך הנחה אותם הבוס.

אחרי שקניתי רכב (לובינסקי) קיבלתי שיחה מסוקרת ששאלה על חווית הקניה.

אחרי הטיפול בסוזוקי החדשה קיבלתי שיחה דומה עמוסה בשאלות על הטיפול. אפילו שאלו אותי כמה נקיים היו הפועלים במוסך...

זה לא אומר שהכל שם ורוד, אבל זה אומר שלמעלה עושים מאמץ לתקן.

פקידה שחושדת שאתה משקר פשוט לא פוחדת מהמעסיק שלה, וכנראה אפילו נלחצת על ידי רצון המעסיק להציג רווחים והישגים קצרי טווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת שובר מאוטו דיל שפג תוקפו אתה בא בטענות לצ'מפיון מוטורס?

זה אחד מהמקרים הכי אדיוטים ששמעתי.

גש לאוטו דיל ודרוש שובר אחר, מה אתה רוצה מהפקידה המסכנה בצ'מפיון מבחינת פג תוקף בכרטיס ואתה יכול לקפוץ עד מחר.

 

אני תמיד מגיע לסניף ג.ג.ג רעננה מקבל טיפול מסור גם אם אין אחריות על הרכב, אני אפילו מוכן לשבח את בועז בעל הבית וגלזר מנהל המוסך, וגם את גרשון שנמצא במוסך הפחחות ליד.

קנית רכב מאוטו דיל שבור את הראש איתם!

וכל הממורמרים פה כנראה שהיית סיבה שלא קיבלתם שירות כמו בני אדם זו ההזדמנות להשתנות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני לשתף את חברי הפורום בחוויית השירות שלי מול מחלקת שירות לקוחות של צ'מפיון מוטורס.

באפריל השנה רכשתי גולף חדשה מאוטו דיל (שנת 2010, 0 ק"מ, יד 0). במסגרת העסקה הוענקה לי הטבה של 50% הנחה בטיפול הראשון, הטבה זו נרשמה בחוזה המכירה. בחודש שעבר (יוני 2010) קיבלתי בדואר שובר הטבה מאוטו דיל כפי שסוכם, אך תוקף המבצע אשר צויין על השובר הינו 1.6.2010, כלומר ביום שהוא נשלח אלי תוקפו כבר פג. יצרתי קשר עם אוטו דיל ולאחר שבדקו הנושא ביקשו ממני להתקשר לנציגת שירות לקוחות בצ'מפיון מוטורס אשר תאשר השימוש בשובר. נציגת הלקוחות התנהלה מולי באופן מבזה ומשפיל כאילו שאני בודה את כל השתלשלות העניינים. תחילת ביקשה ממני לפקסס אליה השובר על מנת לאמת את דברי. לאחר מכן יצרה קשר וביקשה שאסרוק את השובר ואשלח אותו אליה בדואר אלקטרוני. לאחר מכן יצרה עמי קשר שוב, וטענה בתוקף שהיא שלחה באופן אישי ללקוחות שוברים אשר הינם בתוקף עד ה-31.12.2010 ולאור זאת טענה כי השובר שאני מחזיק הגיע אלי מזמן בדרך אחרת. למרות שרתחתי מכעס על החוצפה ועל על האמירות של הנציגה שמתחילתן ועד סופן לא הייתה להן כל אחיזה במציאות, הסברתי לה שמעולם לא ביצעתי עסקה כלשהיא עם אוטו דיל מלבד רכישת הרכב באפריל 2010, היא סיכמה את השיחה בכך שדחתה את כל טענותי ואמרה שאוטו דיל היא חברה נפרדת ושאני רשאי לפנות אליהם (זאת כאמור לאחר שפניתי אליהם והם אלו שהפנו אותי אל הגברת הנכבדה לאחר ששוחחו עמה והסבירו לה את פרטי המקרה).

שלחתי לגברת מכתב קצר האומר שלאור חוויית השירות האומללה והמחפירה שהיא העניקה לי אין בכוונתי להמשיך ולטפל בשלושת רכבי פולקסוואגן שברשותי במוסכי צ'מפיון ויחד עם זאת הודעתי אינה מהווה ויתור או מחילה על ההתחייבות החוזית של חברת אוטו דיל.

מספר דקות לאחר מכן יצרה עמי קשר הנציגה שוב וביקשה להתנצל. ראו זה פלא, פתאום גילתה הנציגה שבטעות כל השוברים אשר שלחה לאחרונה לכל הלקוחות הינם פגי תוקף. הנציגה ביקשה לפצות אותי, אך אני נפגעתי באופן עמוק מאופן ההתייחסות המבזה כך שהסברתי לה שאין ברצוני לקבל כל פיצוי, ושהיא גרמה בסופו של דבר נזק למקום העבודה שלה. מהות פנייתי אליהם החלה בכך שהם שגו בהטבה אשר שלחו לי, הטבה אשר הייתה חלק בלתי נפרד מהתחייבות חוזית שלי אליהם. במקום לבדוק העובדות, להתנצל על טעותם ולתקן המצב במהירות וביעילות, בחרו להפנות אצבע מאשימה כלפי הלקוח.

נציגי חברת צ'מפיון הנכבדים - נציגתכם עשתה טעות מרה שהתייחסה אלי, לקוח אשר רכש רכבים חדשים ממכם במאות אלפי שקלים במהלך השנים האחרונות, כאדם שאינו דובר אמת. אמות המידה שלכם בכל הנוגע לשירות לקוחות מחפירות. ההפסד כולו שלכם. שלושה רכבים הרשומים על שמי ורכב נוסף הרשום על שם אמי לא יטופלו במוסכים שלכם יותר.

 

אני קראתי את ההודעה שלך במלואה וגם את ההודעה הקודמת מלפני מספר שנים על אי שביעות רצונך מהשירות של צ'מפיון.

 

אני נדהם לגלות מחדש כמה שאתה לא יודע להתנהל בחוכמה אתה פשוט רוצה לצאת צודק ולא חכם והפורום משמש אותך לשם הוצאת קיטור :x

 

אני אישית הייתי שמח לשמוע את דבריי הפקידה לשם קבלת איזון בהודעה שלך שנראית לא ממש מציאותית.

 

אני מכיר כבר עשרות שנים את צמפיון בני-ברק ואת צוות העובדים הקבועים והפקידות המתחלפות כול שנה ותמיד קיבלתי מהם שירות טלפוני ואישי מצויין.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קראתי את ההודעה שלך במלואה וגם את ההודעה הקודמת מלפני מספר שנים על אי שביעות רצונך מהשירות של צ'מפיון.

 

אני נדהם לגלות מחדש כמה שאתה לא יודע להתנהל בחוכמה אתה פשוט רוצה לצאת צודק ולא חכם והפורום משמש אותך לשם הוצאת קיטור :x

 

אני אישית הייתי שמח לשמוע את דבריי הפקידה לשם קבלת איזון בהודעה שלך שנראית לא ממש מציאותית.

 

אני מכיר כבר עשרות שנים את צמפיון בני-ברק ואת צוות העובדים הקבועים והפקידות המתחלפות כול שנה ותמיד קיבלתי מהם שירות טלפוני ואישי מצויין.

 

אני מניח שאותך, אדם המתנהל בחוכמה, משמש הפורום כאמצעי לחלוק את תבונתך הרבה עם אנשים לא חכמים כמוני.

דבריך כי הודעתי לא נראית מציאותית מעידים כי לך ולמחלקת השירות של צ'מפיון מוטורס יש DNA משותף. אתה מוזמן להעניק את פרס איכות השירות לצ'מפיון מוטורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...