Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות לקוחות מחפיר בקבוצת צ'מפיון מוטורס


lriver93
שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  1. צ'מפיו עובדת לפי שלבים ברורים
  2. עושים טעויות ,התנהגות מבזה,חוסר מקצועיות
  3. לא מודים בטעות ,מנסים לחפף או להאשים את הלקוח
  4. אחרי מכתב מעורך דין ,או תלונה מסודרת של ציבור שלם של לקוחות,או כתבה באתר מסויים
  5. פתאום יש שירות יש פיצוי ויש התנהגות מקצועית
  6. אם מישהו מצ'מפיון קורא את התגובה ... אז אולי כדאי שתתחילו מפיסקה מספר 5 (ללא פיצוי)
  7. אתם מבזים את עצמכם ואת הלקוחות שלכם באופן שיטתי

 

כמה שאתה צודק. למרבה הצער, התיאור הציורי שלך משקף את המציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למרק 10

אם השרות של צמפיון כל כך טוב והם צודקים ,למה הם לא משמיעים את קולם בשום צורה (אני בטוח שהרבה מהעובדים ויועצי השרות קוראים דפים אלו).

יכול להיות שיש להם איסור גורף להגיב,אולי אחד המנהלים יכול להגיב,"לטוב ולרע".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב אני חושב אנשים פה לא מבינים דבר אחד, יש פה התעסקות בהתנהגות של פקידה, אתה לא יכול לקחת חברה שלמה ולזרוק את כל השירות שלה לפח בגלל שאיזה פקידה על פי טענתו של איזה בחור ממורמר שבא לפורום להוציא קיטור.

אני חייב לציין שוב, שאני חבר במשפחת צ'מפיון מוטורס למעלה 8 שנים כל פעם עם רכב אחר, ובכל תקלה וכל בעיה הגעתי למוסכי השירות ותמיד נתנו מענה, אף פעם לא נתקלתי בהתנהגות כמו שאתה מתאר יכול להיות שנפלת על משהי פשוט מגעילה אבל זה יכול להיות בכל חברה.

בבקשה את טעם להכפיש את שמה של צ'מפיון מוטורס בגלל איזה בחור שהחליט שהשירות שלהם לא טוב או ביזיוני בטח לא אחרי שקנית רכב באוטו דיל.

לגבי שובר הרכב היית צריך לשבור את הראש מול אוטו דיל שישלחו לך שובר חדש בדואר ולא מול צ'מפיון מוטורס כי מבחינתם את עוד בן אדם שמתקשר לבלבל את המוח יום טוב.

 

כמה שאתה צודק. למרבה הצער, התיאור הציורי שלך משקף את המציאות.

 

אף פעם לא נתקלתי במצב פה הייתי צריך להשתמש בעורך דין גם בתקלות חמורות ביותר וגם לאחר תקופת האחריות.

 

לגביך D300 למה שהם יגיבו לאיזה מודעת מירמור של אדם שהתחיל שירשור מסיפור שיכול להיות שהוא בכלל בודה ומונע מאיתנו את כל הפרטים?

עשינו עכשיו משפט לצ'מפיון מוטורס על דפי הפורום והוצאנו את החברה אשמה בכל הסעיפים בגלל טענה של איזה בחור מזכיר לך משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב אני חושב אנשים פה לא מבינים דבר אחד, יש פה התעסקות בהתנהגות של פקידה, אתה לא יכול לקחת חברה שלמה ולזרוק את כל השירות שלה לפח בגלל שאיזה פקידה על פי טענתו של איזה בחור ממורמר שבא לפורום להוציא קיטור.

אני חייב לציין שוב, שאני חבר במשפחת צ'מפיון מוטורס למעלה 8 שנים כל פעם עם רכב אחר, ובכל תקלה וכל בעיה הגעתי למוסכי השירות ותמיד נתנו מענה, אף פעם לא נתקלתי בהתנהגות כמו שאתה מתאר יכול להיות שנפלת על משהי פשוט מגעילה אבל זה יכול להיות בכל חברה.

 

איזו תמימות נפלאה.

 

ממתי צ'מפיון מוטורס הפכה למשפחה? לפי הידוע לי מדובר בפירמה עסקית שבנויה מהרבה יחידות ואנשי שירות, חלקם (לפי עדותך טובים) וחלקם הלא קטן (לפי עדות חברי הפורום האחרים), פחות טובים בהרבה.

 

אגב, תסביר לי למה אני צריך להעדיף את העדות שלך על פני דיווחי האחרים, לאור העובדה שהינך חבר פורום "ותיק" (מ- 19.7.10 לטובת המתעניינים), שפרסם כ- 80 הודעות, האם הכמות מצביעה גם על איכות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיפך אני לא אומר שתקבל את עדותי וכמות הזמן שאני נמצא בפורום לא רלוונטית ולא עומדת על הפרק.

אני אומר שלפני שאתה שופט משהו, צריך לקבל ולראות את הצד השני.

ראה את מקרה משה קצב, נשפט בעיתונות ובנתיים הבן אדם מטייל חופשי לא?

אני נתתי את עדותי כעדות נגד כלומר כאדם שלא סבל מאותם תופעת של אנשי שירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השירשור, פקידות (או פקידים), בכל מקום, יכולות להיות בחורות וולגריות ובוטות בנוסף לעובדה שינסו בדרכים לא חכמות לחפות על הטעות שלהן, אם תיעלב מכל אחת (או אחד) ותנתק קשר עם המפעיל שלהן במוקדם אן במאוחר תמצא את עצמך חי בביקתה באמצע שום מקום, כי זה יקרה לך גם בעיריה, בבנק, במלון שהזזמנת חדר ואיבדו את ההזמנה, בסוכנות השכרת רכב שהזמנת רכב ואיבדת את ההזמנה ועוד הרבה מקומות.

מטרתך היא לקבל את מה שמגיע לך, ובשביל זה מה שצריך לעשות זה לקחת את השובר החדש ולדאוג ליידע את מנהליה על התנהגותה. אנשים לא מנומסים יש בהרבה מקומות, זה לא צריך למנוע ממך לקבל את מה שמגיע לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיפך אני לא אומר שתקבל את עדותי וכמות הזמן שאני נמצא בפורום לא רלוונטית ולא עומדת על הפרק.

 

רלוונטית ועוד איך, כשחבר ותיק ומוכר כותב בפורום אני מייחס לדבריו משנה חשיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי אתה מתייחס בעיקר לתפל ולא לעיקר ואפילו הציטטה שלך מוכיחה זאת כשאני אומר "להיפך".

הכוונה שלי היא שלא תעשה משפט שדה בלי עדויות משני הצדדים.

 

לפותח השירשור, פקידות (או פקידים), בכל מקום, יכולות להיות בחורות וולגריות ובוטות בנוסף לעובדה שינסו בדרכים לא חכמות לחפות על הטעות שלהן, אם תיעלב מכל אחת (או אחד) ותנתק קשר עם המפעיל שלהן במוקדם אן במאוחר תמצא את עצמך חי בביקתה באמצע שום מקום, כי זה יקרה לך גם בעיריה, בבנק, במלון שהזזמנת חדר ואיבדו את ההזמנה, בסוכנות השכרת רכב שהזמנת רכב ואיבדת את ההזמנה ועוד הרבה מקומות.

מטרתך היא לקבל את מה שמגיע לך, ובשביל זה מה שצריך לעשות זה לקחת את השובר החדש ולדאוג ליידע את מנהליה על התנהגותה. אנשים לא מנומסים יש בהרבה מקומות, זה לא צריך למנוע ממך לקבל את מה שמגיע לך.

 

לא יכולתי להתנסח יותר טוב.

סליחה ויום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרק 10

אם השרות של צמפיון כל כך טוב והם צודקים ,למה הם לא משמיעים את קולם בשום צורה (אני בטוח שהרבה מהעובדים ויועצי השרות קוראים דפים אלו).

יכול להיות שיש להם איסור גורף להגיב,אולי אחד המנהלים יכול להגיב,"לטוב ולרע".

 

רוב נותני השירות לא יגיבו על-גבי דפי הפורום מטעמים השמורים עמם ובצדק.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו תמימות נפלאה.

 

ממתי צ'מפיון מוטורס הפכה למשפחה? לפי הידוע לי מדובר בפירמה עסקית שבנויה מהרבה יחידות ואנשי שירות, חלקם (לפי עדותך טובים) וחלקם הלא קטן (לפי עדות חברי הפורום האחרים), פחות טובים בהרבה.

 

אגב, תסביר לי למה אני צריך להעדיף את העדות שלך על פני דיווחי האחרים, לאור העובדה שהינך חבר פורום "ותיק" (מ- 19.7.10 לטובת המתעניינים), שפרסם כ- 80 הודעות, האם הכמות מצביעה גם על איכות?

 

גם אני נוהג לקחת בעירבון מוגבל הודעות של משתמשים 'טירונים' מסיבות שאתה יודע אותם.

 

אבל את ההודעה שלי אתה יכול לאמץ :-)

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השירשור, פקידות (או פקידים), בכל מקום, יכולות להיות בחורות וולגריות ובוטות בנוסף לעובדה שינסו בדרכים לא חכמות לחפות על הטעות שלהן, אם תיעלב מכל אחת (או אחד) ותנתק קשר עם המפעיל שלהן במוקדם אן במאוחר תמצא את עצמך חי בביקתה באמצע שום מקום, כי זה יקרה לך גם בעיריה, בבנק, במלון שהזזמנת חדר ואיבדו את ההזמנה, בסוכנות השכרת רכב שהזמנת רכב ואיבדת את ההזמנה ועוד הרבה מקומות.

מטרתך היא לקבל את מה שמגיע לך, ובשביל זה מה שצריך לעשות זה לקחת את השובר החדש ולדאוג ליידע את מנהליה על התנהגותה. אנשים לא מנומסים יש בהרבה מקומות, זה לא צריך למנוע ממך לקבל את מה שמגיע לך.

 

זו הסיבה שרשמתי שההתנהלות של פותח האשכול לא היתה חכמה.

דרך אגב טעויות ותנהגות מחפירה אתה יכול לקבל גם במכוני ליווי :-)

מה זה קשור ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הסיבה שרשמתי שההתנהלות של פותח האשכול לא היתה חכמה.

דרך אגב טעויות ותנהגות מחפירה אתה יכול לקבל גם במכוני ליווי :-)

מה זה קשור ?

 

דוגמא מעניינת מרק :)

הקשר הוא שלא צריך להיעלב ולנתק קשר עם הגוף המדובר (במיוחד לא מכון ליווי לכל אחד יש צרכים), ורצוי לדווח לממונים לקבל את מה שמגיע לך ושיתקנו לעתיד את התנהגות הפקידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי צריך בכלל את השרות של צ"מפיון?

לפני תום האחריות מוכרים או משדרגים את האוטו.

ואז לא צריך להסתבך.

מה הבעיה?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה מלא תגובות של הגישה המחפירה של צ'מפיון, האם שאני ממש לא נתקלתי בזה.

כאחד שיש לו רכב מבית פולקסוואגן, בחיים לא הייתה לי בעיה עם צ'מפיון!

כאשר אבי רכש את הרכב, הוא גם קיבל את הטיפול הראשון בחינם, כשהוא הגיע, אכן הטיפול היה בחינם, בלי שאלות, או וויכוחים מסויימים!

עשו וזהו!

יש לי את הרכב שלוש שנים, כל הטיפולים נעשים במורשה של צ'מפיון ב"רכב הנגב" ליד רחובות!

השירות הכי יפה שיש, יחס כמו שצריך!

אולי תנסו את רכב הנגב?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...