Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את כל הבניות היפות בתאי מטען של האנשים בתחרות הכל בנוי על הגלגל הנוסף באוטו

מה קורה כשיש פנצ'ר? האם יש איזה דרך של שליפה מהירה או שיטה אחרת?

פורסם

רוב ההתקנות מתבצעות כשמדובר ברכב עם רזרבי מתחת לאוטו ולא בבגאז'.

אם התקנה באה על חשבון גלגל רזרבי הייתי אומר שזה לא מקצועי בכלל. (לדעתי)

פורסם

ומתקינים מקצועיים שואלים את בעל הרכב אם הוא מוכן לוותר על הגלגל הרזבי ואם לא הם בונים בנייה שיכולה לעלות בעת הצורך 8)

פורסם

זה באמת נכון אני לא הייתי מוותר על גלגל רזרבי בשביל היופי של הבגאז

אחד מהחברים שלי בחיפה נסע לכיוון תל אביב היה לו פנצר הם נסעו 2 רכבים

ולא היה לו גלגל רזרבי בגלל התקנה יפה....

הוא השאיר שם את האוטו ונסע עם החברים באוטו השני שהוא חזר.............................

אין ספוילר אין סמלים בכלל על האוטו לקחו את כול הציוד 2 מגברים 2 סאבים קבל אחד ומערכת פיונר 750 והדבר שהכי הרגיז אותי זה מראה כמה אנשים מגעילם אחרי שהם גנבו לו הרבה מאוד כסף הם גם עשו לו פנצר בגלגל אחר ושרטו את כול האוטו סתם !!!!!

פורסם
למה הוא לא לקח גלגל רזרבי מהאוטו של החבר ?

 

קצת לחשוב לפני ששואלים שאלות כאלו!

זה לא גלגל של אופניים שאם זה אותו גודל זה יכנס...

כל יצרן מייצר את הגלגל ע"פ צרכיו ואין סטנדט, יש כלו עם 4 הברגות יש כאלו עם חמש, גם המרווחים ממרכז הגלגל יכולים להיות שונים, עובי ההברגה ועוד לא חסר...

ובכלל אפילו אם זה כן מתאים(במידה וזה לא רכב זהה) הדבר לא מומלץ בכלל

×
×
  • תוכן חדש...