Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

EVO 8 v STi - עיניין של מחיר ותפיסה.


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההפרש הזה של 20K מאוד משמעותי,זה כסף שיכול ללכת לביטוח,או להחלפת צמיגים או החלפת הברקסים למשהו חזק יותר [ל-STI]. אני אישית לא הייתי משלם יותר מ200K [וזה גם יותר מדי] על מכוניות כאלה שיכולות לגרום לי להיות בלי רשיון רוב הזמן,אני גם לא רואה איזה מסלול בארץ שאני יכול לעלות עם האוטו ולמצות את הפוטנציאל שלו עד הסוף בשביל להנות ממנו. לטעמי,אני הייתי מעדיף איזה רודסטר או איזה קטנה ומטריפה כמו קליאו על רכב כזה שבאמת אי אפשר לנצל אותו בארץ עד הסוף מבלי לסכן את הציבור והרשיון שלי. לעשות מיאוצי רמזורים או האצות ביניים אני גם יכול לעשות עם תקציב של 30K ואפילו פחות.

לא רואה מה הטעם בלקנות מכונית כזו בארצנו. :cry:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ביום שה EVO 8 קיבלה תקינה אירופית.

turbo

 

זה לא שהEVO 7 שופרה וקבלה תקינה ארופאית.

ה 7 הייתה מכונית מרוץ וה 8 היא מכונית כביש,מתחרה של הסוברו.

 

 

דווקא במבחן שאני ראיתי בטופ גיר (או 5gear אני לא מבדיל ביניהם :oops: ...) האימפרזה לקחה את ה EVO, ואני די סומך על טיף נידל...

 

טופגיר 5GEAR בדקו את גרסאות ה 300 כ"ס +.

הגרסאות שיש לנו לא מעניינות אותם.

הסיכום של התוכנית היה שהמיצו מלאה בעזרים אלקטרונים .

בשביל זה הם הם אהבו יותר את הנהיגה בסוברו.

זה שחברה אנגלית מתחרה עם הסוברו במרוצים גם עוזרת לגאווה האנגלית.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון טורבו יקר, יש מצב שתענה/תכתוב משהו בפורום, בשפה של בני אנוש בישראל?

או שכל תגובה שלך תהיה מנוסחת כאילו תקוע לך עיתון EVO (או אוטו), במקום בו לא זורחת השמש?

 

 

בשיעמום רב.

רועי.

פרוקטולוג.

 

 

:rofl::roflmao: חזק... אבל עדיין אני אוהב את התגובות הנ"ל, מוסיף טעם של מקצועיות מה לפורום :) היהיהיהי... גם אני מתחיל להשמע כמו אחד ממגין דפוק.. או שמה אני חיי בסרטים.

 

 

רגע.... אני מאשקלון, לבטל את הפסקה האחרונה, זה לא מסתדר טוב.

 

 

עידן - שאין לו חברה כבר למעלה מחודשיים ומתחיל לחשוב שחלקי רכב זה דבר מיני... :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך קליאו ספורט, זה יותר ממספק.

 

אני לא מודע לשוני בכיול המתלים, אבל אני אולי טועה. בכל מקרה, מיצובישי הריצו בארץ את הEvo6 של ג'וני ווסבורג, מודעות כלשהי יש להם. איך זה מיתרגם לשירות? מי יודע.

 

כן, יש יתרונות לSTI, אבל לא מעט אנשים יקחו את הEvo רק בשביל להיות שונים.

 

אני לא בעד עזרים אלקטרוניים, כנראה שזה היה מפריע לי, אבל עדיין הEvo אמורה להבריק לעומת הSTI.

 

יום אחד, יום אחד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני לא מודע לשוני בכיול המתלים, אבל אני אולי טועה. בכל מקרה, מיצובישי הריצו בארץ את הEvo6 של ג'וני ווסבורג, מודעות כלשהי יש להם. איך זה מיתרגם לשירות? מי יודע.

 

.

 

תיקון קטנטן [עם עוד תוספת].

מוסך חולון מוטורס הריץ את האבו 6 הזאת.

לצוות של רמי שוכוטביץ יש גם נסיון עם הרכב הזה,בעקרון הרכב של רמי הוא אבו 5 שהוא הסב אותו אחר כך לאבו 6 [אין לי פירוט מה בדיוק],כמו כן יש לרמי אבו 1 שזאת מכונית האימונים שלו.

אני גם לא חושב שהמכוניות האלה דומות לאבו 8,אלה מכוניות שונות לגמרי.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר - של שתיהן שערורייתי במיוחד.

 

בכבוד רב

turbo

 

שערורייתי ? ביצועים של וואנקיש עם התנהגות של פרארי ברבע מיליון- 300 K זה שעורורייתי?

 

ואבזור של משפחתית+-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון טורבו יקר, יש מצב שתענה/תכתוב משהו בפורום, בשפה של בני אנוש בישראל?

או שכל תגובה שלך תהיה מנוסחת כאילו תקוע לך עיתון EVO (או אוטו), במקום בו לא זורחת השמש?

 

 

בשיעמום רב.

רועי.

פרוקטולוג.

 

:lol::lol::lol::lol:

 

רד לעם... :twisted:

 

קרעתתתת אותי.

אגב אפילו לא ענת לי למסר.... :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שני במכוניות האלו אני חושב שזה עניין של "מה אתה אוהב?" ואני יסביר...

 

 

האימפרזה נגד איבו כבר נמשך המון זמן בעולם ממש כמו פרארי ופורשה לאורך השנים.

 

זאת מוציאה דגם מוגבל וחדש ההיא מוציאה גם כל מיני דגמים נדירים וחזקים להוכיח לכולם שזה הטופ שבטופ.

 

זאת בעצם מלחמה שלא תיגמר לעולם(כמו הישראלים והערבים למשל)

 

אני עוקב אחרי היריבות בין שני החברות האלה די הרבה זמן ותאמינו לי שאין דבר כזה דגם של אימפרזה שהוא טוב יותר מEVO או להפך.

 

ככה שלדעתי זה מה הלקוח אוהב יותר אם בא לו על EVO אז בהתחלה האוטו סטנדרט

 

וברגע שמשפרים אותו אפשר להגיע להספקים מטורפים כנל לאימפרזה,לשניהם יש פוטנציאל אדיר לשיפורים.

 

במקרה של הארץ אם אתה רוצה להיות מיוחד אז כמובן ש EVO אבל זה לא אומר שהיא טובה יותר ממש לא, כי ברגע שרצים לשפר אז כל התמונה משתנה בין שני המכוניות האלו.

 

 

בגדול זהו :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר - של שתיהן שערורייתי במיוחד.

 

בכבוד רב

turbo

 

שערורייתי ? ביצועים של וואנקיש עם התנהגות של פרארי ברבע מיליון- 300 K זה שעורורייתי?

 

אין בכלל מה להשוות לפרארי ולאסטון מרטין ,היא אפילו לא בליגה שלהן אלה מכוניות על

ואני בטוח שפרארי מתנהגת יותר טוב מאיבו לפחות על הכביש.

וכן המחיר שערורייתי כי אתה מקבל את האיבו ה"חלשה" שנופלת בביצועים מהsti

במחיר יותר יקר ב 20 אלף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר - של שתיהן שערורייתי במיוחד.

 

בכבוד רב

turbo

 

שערורייתי ? ביצועים של וואנקיש עם התנהגות של פרארי ברבע מיליון- 300 K זה שעורורייתי?

 

ואבזור של משפחתית+-

 

אז זה מה שמעניין אותך במכוניות האלה, סבבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר - של שתיהן שערורייתי במיוחד.

 

בכבוד רב

turbo

 

שערורייתי ? ביצועים של וואנקיש עם התנהגות של פרארי ברבע מיליון- 300 K זה שעורורייתי?

 

אין בכלל מה להשוות לפרארי ולאסטון מרטין ,היא אפילו לא בליגה שלהן אלה מכוניות על

ואני בטוח שפרארי מתנהגת יותר טוב מאיבו לפחות על הכביש.

וכן המחיר שערורייתי כי אתה מקבל את האיבו ה"חלשה" שנופלת בביצועים מהsti

במחיר יותר יקר ב 20 אלף

 

1. הוואנקיש סוגרת 100 תוך 5 שניות הsti תוך 5.2 וידוע לי שה evo סוגרת יותר מהר. והוואנקיש סוגרת ב-40 קמ"ש יותר מאסתי I ונראה לי שהפרש המחרים בינהים קצת יותר מדיי.

2. הניסיון שלי לזה שיש לה התנהגות של פרארי זה בגלל שכל כך משבחים את ההתנהגות שלה בכל כתבה עליה וגם בגלל שראיתי את טיף נידל לוקח איתה סיבוב ב-160 קמ"ש כנ"ל לגבי ויקי עם האיוו ובקושי רואים זווית גלגול.

 

ותזכיר לי מה ההפרש מחירים בינהם?? (sti ו360)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר - של שתיהן שערורייתי במיוחד.

 

בכבוד רב

turbo

 

שערורייתי ? ביצועים של וואנקיש עם התנהגות של פרארי ברבע מיליון- 300 K זה שעורורייתי?

 

ואבזור של משפחתית+-

 

אז זה מה שמעניין אותך במכוניות האלה, סבבה.

 

אני אמרתי דבר מפגר(בכוונה!)-"ואבזור של משפחתית+-",למרות שזה נכון אבל מי שקונה את המכוניות הנ"ל לא חושב על זה ואני מסכים איתך...אבל אמרתי את זה על סמך

מה שאתה אמרת-ביצועים של וואנקוויש ושליטה של פררי-שזה דבר מפגר עוד יותר.

מאיפה שמעת את זה?

על הביצועים בסדר...למרות שהם לא כ"כ זהים...

אבל על השליטה?מאיפה הגעת לזה?

נהגת על האיוו/STI ואיזה שהי פררי?שאתה יכול להשוות כך?

רק בגלל שראיתה את טיף נידל לוקח איתה סיבוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...