Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו לא צרות עין בכלל,אני מפרגן לכל אל שקיבלו את הקנווד.

אבל אני כן כועס על כל ההתנהלות של צמפיון.

כששאלתי אותם אם אפשר לשדרג(ואפילו בתוספת תשלום),אז קיבלתי תשובות מטומטמות.

וכאן במקרה כזה של חוסר מלאי אז כן יש אפשרות שדרוג????וזה בהחלט שדורוג!!

סתם כדי לסדר את האוזן,נטווקס עולה 1900 ש"ח ,קנווד עולה 4700 ש"ח.

מי שקנה את הרכב בתקופה בשבוע האחרון כדאי לו לנסות להשיג את הקנווד ,גם בתוספת תשלום,

פערי האיכות הם משמעותיים מאוד!!!

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרה של חוסר מלאי סיאט חייבים לספק את הרכב כמו שנכתב בחוזה.

מן הסתם לא ניתן לספק את הרכב אם מוצר טוב פחות ולכן מספקים אותו עם מוצר טוב יותר.

אתה רוצה לכנות זאת שדרוג, בבקשה.

אני מכנה זאת פיצוי. ופיצוי בדר"כ כולל משהו טוב יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ידוע לכם באיזה צבע מגיע פנים הרכב (דשבורד) של האיביזה 1.6 SC שבמבצע? במבצע הקודם של ה1.4 הדשבורד היה בשילוב של צבעים שחור ולבן, מה במבצע הזה?

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

עידן אתה מקבל אחוזים מסיאט שאתה ככה מגונן אליהם? אני מצדיק את נירו וזה כן מכעיס כל ההתנהלות של צ'מפיון לגבי מערכת המולטימדיה לפי הכתוב בשרשור.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
ידוע לכם באיזה צבע מגיע פנים הרכב (דשבורד) של האיביזה 1.6 SC שבמבצע? במבצע הקודם של ה1.4 הדשבורד היה בשילוב של צבעים שחור ולבן, מה במבצע הזה?

 

אותו הדבר.

פורסם
עידן אתה מקבל אחוזים מסיאט שאתה ככה מגונן אליהם? אני מצדיק את נירו וזה כן מכעיס כל ההתנהלות של צ'מפיון לגבי מערכת המולטימדיה לפי הכתוב בשרשור.

 

ששש..אל תספר לאף אחד שרלוק.

מבחנתי אתה יכול להצדיק את מי שאתה רוצה אבל זה לא ישנה את העובדות.

מי שהזמין את הרכב במחיר הנקוב ידע שהוא מקבל מערכת סינית מסוג שקר כלשהו.

לאחר שהמלאי אזל, סיפקה סיאט מערכת אחרת.

איך בדיוק, זה ששילם על המערכת הסינית נפגע בשל העובדה שהוא קיבל בדיוק את מה שהוא הזמין.

אז משהו אחר קיבל קנווד בגלל סיבה כזו או אחרת, אז מה?

צרות עין כבר אמרתי?

 

עידן- שאין לו מניות בסיאט אך יש לו הגיון בריא.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

[ששש..אל תספר לאף אחד שרלוק.

מבחנתי אתה יכול להצדיק את מי שאתה רוצה אבל זה לא ישנה את העובדות.

מי שהזמין את הרכב במחיר הנקוב ידע שהוא מקבל מערכת סינית מסוג שקר כלשהו.

לאחר שהמלאי אזל, סיפקה סיאט מערכת אחרת.

איך בדיוק, זה ששילם על המערכת הסינית נפגע בשל העובדה שהוא קיבל בדיוק את מה שהוא הזמין.

אז משהו אחר קיבל קנווד בגלל סיבה כזו או אחרת, אז מה?

צרות עין כבר אמרתי?

 

עידן- שאין לו מניות בסיאט אך יש לו הגיון בריא

 

 

 

עידן ,ידידי אתה לא מבין על מה התרעומת.

אני מבין שעל מה ששילמנו זה מה שמגיע,על זה אין ויכוח!!!

הבעייה של צמפיון היא בעיית הייחס והטיפול בלקוחות.

בכל סוכנות אחרת בקשות של שידרוגים ותוספות מתקבלות ביחס אישי וחם

אחרי הכל שידרוגים שווים כסף(גם לסוכנות) .

בדברך האשמת אותי ב"צרות עין",אז זהו שלא!!!

אתה לא מכיר אותי ,ובטח שלא תכיר ,אבל אני הכי מפרגן לאלו שקיבלו קנווד !!!

אומנם אני מאמין לך שאין לך מניות בסיאט,אך הגיון ושיפוט אמיתי,ממש לא!!!

בהצלחה לכולם,נירו:)

פורסם

בדרך כלל שמקבלים מתנה שהיא חדשה אז הולכים אל מתקין שעובד עם אותו מכשיר שקיבלו ומבררים מולו על עסקת החלפה מכשיר מול מכשיר.

 

זה לא נעשה מול הסוכנות שנתנה לך את מה שהיא התחייבה (נעשה אישית ברנו שרכשתי-ותודה לאל שנפתרתי).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
[

הבעייה של צמפיון היא בעיית הייחס והטיפול בלקוחות.

בכל סוכנות אחרת בקשות של שידרוגים ותוספות מתקבלות ביחס אישי וחם

אחרי הכל שידרוגים שווים כסף(גם לסוכנות) .

 

היחס של צמפיון מצוין. מפתיע אותי התגובות ביחס לשירות הלקוחות של צמפיון. מי שיודע למכור אודי ב-800K ש"ח יודע גם למכור רכב ב-80K ש"ח...

אני קיבלתי יחס מצוין בסיאט (וזר פרחים), שהורי קנו VW גם הם קיבלו יחס מצוין.

הרכב שנמכר במבצע לא ניתן לשדרוג , היבואן התחייב כלפי היצרן על דגם ספציפי .

זה שלא ניתן לשדרג את הרדיו זה כנראה דיל בין צמפיון לרדיו מילאנו על כמות מערכות מדגם ספציפי.

 

אתה רוצה לשדרג, תקנה רכב במחיר מלא ואז תקבל כל שידרוג שתרצה.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
בדרך כלל שמקבלים מתנה שהיא חדשה אז הולכים אל מתקין שעובד עם אותו מכשיר שקיבלו ומבררים מולו על עסקת החלפה מכשיר מול מכשיר.

 

זה לא נעשה מול הסוכנות שנתנה לך את מה שהיא התחייבה (נעשה אישית ברנו שרכשתי-ותודה לאל שנפתרתי).

לפי הידוע לי קונה הרכב עומד מול הסוכנות ולא מול שום מתקין, אם אני רוצה להחליף את הצמיגים אז גם צ'מפיון יפנו אותי לציון הפנצ'רמכר ?

בקיצור אין בעיה בלפנק לקוחות או בלשדרג אבל יש דרך לעשות דברים! לא ייתכן שאחד ייקבל מערכת סינית של שתי גרוש והשני מערכת קנווד בזמן ששניהם שילמו את אותו המחיר ולכן צ'מפיון למרות רצונה הטוב (שזה כנראה לא ,ומסתכם בלית ברירה ) יוצאת לא טוב מול הלקוחות. כמו שידוע לי אין מתנות בחיים, בספטמבר ניכנס מנוע ה1.2 TSI וזו הסיבה לשבירת השוק של האיביזה. חבל.....

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
לפי הידוע לי קונה הרכב עומד מול הסוכנות ולא מול שום מתקין, אם אני רוצה להחליף את הצמיגים אז גם צ'מפיון יפנו אותי לציון הפנצ'רמכר ?

בקיצור אין בעיה בלפנק לקוחות או בלשדרג אבל יש דרך לעשות דברים! לא ייתכן שאחד ייקבל מערכת סינית של שתי גרוש והשני מערכת קנווד בזמן ששניהם שילמו את אותו המחיר ולכן צ'מפיון למרות רצונה הטוב (שזה כנראה לא ,ומסתכם בלית ברירה ) יוצאת לא טוב מול הלקוחות. כמו שידוע לי אין מתנות בחיים, בספטמבר ניכנס מנוע ה1.2 TSI וזו הסיבה לשבירת השוק של האיביזה. חבל.....

 

 

למען זה שלא יכנסו בי אני רק אגיד שחבל שלא ביקשת מהסוכן לדעת מה המחיר של האבזור ועם איזה בודי הוא מגיע ואם אפשר לבחור צבע לבודי של הרכב ושגם יגיע עם סמל (שיהיה זיהוי לבודי שיש בתוכו מכשיר בן ... שעולה 20000 ש"ח כי רק כך ידעו במה אתה נוסע).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
לפי הידוע לי קונה הרכב עומד מול הסוכנות ולא מול שום מתקין, אם אני רוצה להחליף את הצמיגים אז גם צ'מפיון יפנו אותי לציון הפנצ'רמכר ?

בקיצור אין בעיה בלפנק לקוחות או בלשדרג אבל יש דרך לעשות דברים! לא ייתכן שאחד ייקבל מערכת סינית של שתי גרוש והשני מערכת קנווד בזמן ששניהם שילמו את אותו המחיר ולכן צ'מפיון למרות רצונה הטוב (שזה כנראה לא ,ומסתכם בלית ברירה ) יוצאת לא טוב מול הלקוחות. כמו שידוע לי אין מתנות בחיים, בספטמבר ניכנס מנוע ה1.2 TSI וזו הסיבה לשבירת השוק של האיביזה. חבל.....

 

 

לפי הידוע לי יש חוזה ומה שהתחייבו בו זה המגיע ותו לא , וכן מאחר וההתחייבות היא למערכת סינית ב2 גרוש ייתכן גם ייתכן שמישהו יקבל מערכת של קנווד סתם כי ככה בא ליבואן בדיוק כמו שמישהו יקנה סיאט לאון ב190K ואחד אחר יקנה את אותו רכב ב160K ויש עוד אלף ואחד דוג' ולא רק מעולם הרכב, מי שרוצה קונה ומי שמוכר מוכר.

 

כמו שידוע לך ,באמת אין מתנות בחיים וזו הסיבה שמי שהזמין בחוזה מערכת סינית ,וכך גם יקבל ,לא יכול להתרעם על כך שאחר קיבל קנווד .

 

ולא חבל לאף אחד,עם הקנווד, בלי הסינית זו אחת מהעסקאות המשתלמות בשוק היום.

 

בן.

 

נ.ב: הדוג' עם הצמיגים על הפנים.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

על איזה דגם של קנווד מדובר?

 

כשאני קניתי את האיביזה שלי, אוטומטית 1.6, במחיר מלא קיבלתי במבצע קנווד 5024.

זאת אותה מערכת גם עכשיו?


×
×
  • תוכן חדש...