Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

אני מעוניין לרכוש רדיו דיסק סוני בהספק של 4X50. מעוניין להתקין זוג רמקולים בדלתות הקדמיות ועוד זוג 6X9 במגש האחורי. הבנתי שאם אתקין רמקולים בהספק גבוה הרדיו לא יצליח להפעיל אותם בצורה מיטבית. לציין כי אני לא מעוניין להתקין מגבר ורוצה רק את הספק הרדיו. מהם הרמקולים אותם אני צריך להתקין כדי לקבל איכות שמיעה מיטבית מהספק הרדיו?!

רב תודות.

פורסם

לגבי האחוריים 6*9 אתה יכול לשים את הפאיוניר שנשמעים לא רע בלי מגבר וגם לא יקרים מדי(-400 שקל+-)

לגביי הקדמיים אותו עניין יש גם חברות יותר טובות שיתאימו לך אבל לא רציתי לסבך אותך

פורסם

אתה צריך להתקין זוג קומפוננט +6X9 נצילים שיעבדו טוב ללא מגבר

מה התקציב שלך לצורך העיניין.?

מה הדגם המדויק של הרדיודיסק סוני שאתה מעוניין בו.?

פורסם

הרדיו דיסק הוא כנראה JVC או סוני. העניין הוא ששניהם עם הספקים של 4X50 לערך. מה הספק הרמקולים שצריך לשים כדי שהם יפעלו בצורה טובה...?! לא משנה כרגע מה הסוג שלהם... כמה אני צריך- מקסימום 100? 120?

פורסם
הייתי ממליץ לך על קומפוננט+6X9 עד 70RMS עם נצילות גבוהה ככול האפשר.

אם יש לך תקציב מוגדר ,אפשר יהיה לתת לך המלצות לשילוב טוב.

 

מה זה קומפוננט...?! האם זה בלתי אפשרי לשים רמקולים בדלתות הקדמיות ו- 6X9 במגש האחורי?? אם כן אני פשוט צריך המלצה להספק מתאים לרדיו דיסק ללא מגבר...

חוץ מזה,מה עדיף ברמקולים, פיוניר,מורל או JBL...?

פורסם

אתה צריך רמקולים עם וואט RMS לא יותר גבוה מ- 60/70 RMS הנה כמה הצעות שאני אישית אוהב:

 

רמקולים 6X9-

JBL GT5-963

Cerwin-Vega HED1693

Rockford R1693

הם כולם עד 70RMS ועם נצילות גבוה מעל 90db

 

קומפוננט 6.5-

JBL GT5-650C

Cerwin-Vega HED1602

DLS K6

גם הם כולם עד 70RMS ועם נצילות גבוה מעל 90db

פורסם
אתה צריך רמקולים עם וואט RMS לא יותר גבוה מ- 60/70 RMS הנה כמה הצעות שאני אישית אוהב:

 

רמקולים 6X9-

JBL GT5-963

Cerwin-Vega HED1693

Rockford R1693

הם כולם עד 70RMS ועם נצילות גבוה מעל 90db

 

קומפוננט 6.5-

JBL GT5-650C

Cerwin-Vega HED1602

DLS K6

גם הם כולם עד 70RMS ועם נצילות גבוה מעל 90db

 

אני אלך על ההצעה שלך לגבי ה- JBL... עוד מישהו ממליץ לגבי הדגם הזה?

×
×
  • תוכן חדש...