Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים:

  • הבחור שילם באשראי, זה לא שהוא נתקע בלי שקל בכיס.
  • לא נגרם נזק ממשי.
  • ישנה אפשרות להחזיר את הכסף שקיבל במועד מאוחר יותר
  • מישהו בסופו-של-דבר ישתמש בדלק הזה, (וכנראה שזה לא יהיה המתדלק, אז למה שהוא ישלם עבורו?)

אנמם המתדלק טעה, אך בשורה התחתונה, לא נגרם נזק כתוצאה מהטעות.

 

זו דעתי.

עמיחי

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים המתדלק הוא לא חייל ומאמין גם שלא שירת ולא ישרת בצבא (הוא מהמיעוט)

ואני כן חייל שבגלל שירד 250 אני נשאר תקוע בלי סיגריות כל השבוע...

אז תחשבו על זה אולי יצאתי נקניק כמו שחלק אומרים אבל למה שאני יסבול ויבקש כסף מההורים לסיגריות

או לדברים אחרים עם גם ככה המשכורת הצבאית שלי היא 356.5 שקל.

ובקשר לשגיעת כתיב אני רוסי אין מה לעשות לא הכל מושלם באיך שאני כותב...

אתה גזען,מאיפה אתה יודע אם הוא לא שירת בצבא? אין בדואים בצבא? אין נוצרים בצבא? אין דרוזים צרקסים?

אז לא תעשן שבוע,זה רק יוסיף לך לבריאות.

עשית מעשה שפל (עוד לא קראתי את כל התגובות בפורום ואני מקווה שאני טועה ושבסוף בטוב לבך חזרת לשלם).

פורסם
אפשר להתנפל על פותח השרשור כמה שרק תרצו.

אפשר לקרוא לי "ישראלי מצוי". הרי זה מתגלגל כ"כ טוב על הלשון להצביע על מישהו ולהגיד שהוא "ישראלי מצוי". אני? אני בסדר אני. אני הישראלי היפה.

 

חמלה, רגישות, התחשבות - הכל מילים יפות.

ואני אומר שכולכם מזבלים את השכל, סליחה על הביטוי. נותן שרות שטעה צריך לשאת בטעות. מה הקשר בכלל מי חייל, מה חייל,

כמה זה אומלל וכמה זה מסכן.

 

בהנחה שהסיטואציה היא הבאה: נכנסתם לתדלק, ביקשתם לשלם סכום מסויים, המתדלק טעה ונתבקשתם לשלם עבור כמות גדולה הרבה יותר שקיבלתם בפועל. אין לכם את הכסף (ואל תקשקשו, זה לא מעניין אף אחד כמה כסף יש לפותח השרשור, אם הוא נוסע באונו 90 או בלקסוס 2010) ואתם עומדים חסרי אונים. מציעים להחזיר את הדלק, אך המתדלק מתחיל מרוח אתכם בסיפורים, ואומר לכם "שעוד שעתיים זה יהיה אפשרי).

ארצה לראות את הראשון שיעמוד שעתיים בשקט ובדממה בתחנת דלק, עד "שיואילו בטובם" לשאוב ממנו דלק. מתחסדים!!

 

כן, גם אני הייתי משלם כדי להמנע מחוסר נעימות ולנסוע כבר. גם חלק מכם. אבל מספיק עם הצביעות. אם מישהו גם עושה טעות, וגם שם בפניכם אופציה מזלזלת ולא ריאלית לתיקון הטעות - שיתפוצץ.

 

כל זאת בהנחה שאכן מדובר עלהמקרה כמו שתיאר אותו פותח השרשור.

אבל היה לו כרטיס אשראי ביד,הוא יכל לגהץ ואת הסכום החסר בסוף החודש היה מלווה מההורים,או שאם הוא מספיק אנושי שילך לתחנה יוציא את הכסף שחמד ויחזיר למתדלק.

פורסם

באיזו זכות אתם קובעים לפותח השרשור שהיה עליו, בשל טעות של מישהו אחר, ללוות כספים מהוריו או מכל אחד אחר, מי שמכם?! באיזו זכות אתם נסנכים לכיס שלו?!

 

אדם עשה טעות, ואתם דורשים ממישהו אחר לשלם עליה, ועוד לאחר שהאדם שטעה במקום להתנצל ניסה למרוח ולרמות את הלקוח.

 

צדקנות והתחסדות מהסוג הגרוע ביותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

EK עזוב לא שווה להתעצבן מהם, כולם פה פתאום אמא תרזה.

אני באמת מאמין שכול מי שיצא על הבחור המסכן או שהיה עובד שעושה המון פדיחות ומצפה שיחפו עליו ושקל לכם לדבר ככה על כסף של מישהו אחר.

פורסם

אני אשאל שוב, למה שפותח השרשור לא ימתין למשכורת הבאה ואז ישלם על הדלק שהוא קיבל וצרך בכרטיס אשראי בעיסקה טלפונית ללא הוצאה כספית או הטרחה של הגעה לתחנה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כי הוא אולץ לקבל את הדלק העודף בשל ניסיון שקר ורמאות של המתדלק. לאור זאת, אין שום הגיון להכריח אותו לכל השתדלות שהיא למען אותו מתדלק או אותה חברת דלק. זו הסיבה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

קשקוש בלבוש של עוכרי דין מהסוג שאני לא ממש מחבב!

 

משהוא בסגנון של "מר קרפ נפטר מטביעה ומכות הרצח שלכאורה נטען ע"י בא כח המדינה כי מרשי נתן לו,עובדה שמרשי מכחיש מכל וכל, הוא בעצמו, קורבן תמים לזיהוי לקוי של אלמנה נסערת, אין להן ולו קצה קצהוא של קשר למותו המצער של האדון קרפ" YEA,RIGHT!!!

 

 

 

זה מאוד פשוט,הוא קיבל סחורה, הוא לא עשה שם מאמץ מינימלי ע"מ להחזיר אותה והשתמש בה לטובתו האישית?

יתכבד וישלם עליה.

 

מה זה "עשה טעות אז שישלם עליה" מה זה הקשקוש הזה?

נכנס אלי לקוח ומשלם 10 ש"ח על מוצר. משלם בשטר של 50 ואני בטעות מחזיר לו עודך כאילו הוא שילם ב 200 אז כשהכסף ביד שלו ואני שם לב הוא יגיד "עשית טעות אז תשלם על זה" ויצא מהחנות עם הכסף שלא שלו?

אני יוצא אחריו עם הידית של הטוריה! (בצחוק, כן? שלא תגידו לי עכשיו שאני איש אלים, כי מי שיגיד... אני יוצא עליו עם המערוך של אישתי).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אנחנו נכנסים לו לכיס בזכות המוסריות,אם שמעת פעם את המושג הזה,וכנראה שלא,זה לא שהוא דפק את מס הכנסה או ביטוח לאומי,הוא דפק מתדלק שמרוויח מינימום בשביל לשרת אותך,אולי זה היום הראשון בעבודה של המתדלק?אז הצעתי שיפסיק לעשן שבוע תעשה חשבון קופסת סיגריות 20 ש"ח כפול שבע זה 140,עוד 10 ש"ח נשאר,שיתן לן אותם כשיקבל מענק שחרור.

פורסם
אנחנו נכנסים לו לכיס בזכות המוסריות,אם שמעת פעם את המושג הזה,וכנראה שלא,זה לא שהוא דפק את מס הכנסה או ביטוח לאומי,הוא דפק מתדלק שמרוויח מינימום בשביל לשרת אותך,אולי זה היום הראשון בעבודה של המתדלק?אז הצעתי שיפסיק לעשן שבוע תעשה חשבון קופסת סיגריות 20 ש"ח כפול שבע זה 140,עוד 10 ש"ח נשאר,שיתן לן אותם כשיקבל מענק שחרור.

למה שבן אדם ישנה את ההרגלים שלו בגלל טעות של מישהו אחר!?!?!?

אתם טפסתם על עץ גבוה ועכשיו אתם לא יכולים לרדת ממנו, חוץ מהפתרון של להתקשר לתחנה בסוף החודש כול הפתרונות שלכם אני מצטער לומר את זה אבל מטופשים וחצופים וגם הפתרון של לשלם בטלפון בסוף החודש זאת לא חובה זה רק אם הבחור שלנו רוצה לעזור למתדלק אבל לא חייב!!!, אם הוא יעשה משהו זה נטו מטוב ליבו ואם הוא לא יעשה באמת שאף אחד מאיתנו לא יוכל להאשים אותו.

ולבחור עם הדגמה של העודף, לא זה מקביל זה מהסיבה הפשוטה שטעות בעודף זה עניין של שנייה במידה ושמת לב באותו רגע, במידה ועברו כמה שעות והבחור ממזמן הלך אז כן גם זאת הבעיה שלך אבל בעניין הדלק זה שונה כי לתקן את המצב הזה היה לוקח המון זמן, אל תשכחו שהבחור מהשרשור ביקש שישאבו את הדלק אבל המתדלק זה שהתחיל להמציא תירוצים נטו בשביל לכסות על התחת של עצמו, אז בשביל אפס כזה אני ואני בטוח שגם אתם לא הייתם משקעים זמן נוסף בשביל לעזור למישהו שנסה לדפוק אותכם שנייה לפני זה.

פורסם

באגירה ושי6 - נדמה לי, או שעברתם לדבר עלי? זהו, נגמרו הטיעונים הלגיטימיים אז עכשיו אני או המקצוע שלי הם נושא הדיון? באמת שלא ציפיתי את זה, במיוחד לא ממך באגירה, שכן מהשנים שאני בפורום דווקא ראיתי אותך כמנהל ויכוחים בטוב טעם ובתוך הקפדה על תרבות דיון. חבל שזה עבר מגופו של ענין לגופו של כותב.

 

לעניין המוסריות - זו בדיוק הסיבה שאני טועם מה שאני טוען ולחלוטין לא הפן המקצועי שלי (למרות שגם שם אני די בטוח בצדקתי, אך זה נתון לפרשנות). פותח השרשור ניסה להחזיר את מה שקיבל בעודף. המתדלק הוא זה שגרם לו להבין שזה בלתי אפשרי. לדרוש ממנו לבזבז זמן ומשאבים לאחר חודש או כל פרק זמן אחר על מנת להחזיר דלק שניתן לו מבלי שרצה ואשר כבר הציע להחזיר בעבר זה פשוט לא הגיוני. אם כבר, שתואיל בטובה חברת הדלק, תיצור עמו קשר, תגיע לביתו ותשאב את הליטרים המיותרים. אני לא מניח שהוא יסרב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
באגירה ושי6 - נדמה לי, או שעברתם לדבר עלי? זהו, נגמרו הטיעונים הלגיטימיים אז עכשיו אני או המקצוע שלי הם נושא הדיון? באמת שלא ציפיתי את זה, במיוחד לא ממך באגירה, שכן מהשנים שאני בפורום דווקא ראיתי אותך כמנהל ויכוחים בטוב טעם ובתוך הקפדה על תרבות דיון. חבל שזה עבר מגופו של ענין לגופו של כותב.

 

לעניין המוסריות - זו בדיוק הסיבה שאני טועם מה שאני טוען ולחלוטין לא הפן המקצועי שלי (למרות שגם שם אני די בטוח בצדקתי, אך זה נתון לפרשנות). פותח השרשור ניסה להחזיר את מה שקיבל בעודף. המתדלק הוא זה שגרם לו להבין שזה בלתי אפשרי. לדרוש ממנו לבזבז זמן ומשאבים לאחר חודש או כל פרק זמן אחר על מנת להחזיר דלק שניתן לו מבלי שרצה ואשר כבר הציע להחזיר בעבר זה פשוט לא הגיוני. אם כבר, שתואיל בטובה חברת הדלק, תיצור עמו קשר, תגיע לביתו ותשאב את הליטרים המיותרים. אני לא מניח שהוא יסרב.

כנראה שהמוסריות עוד לא הגיעה לצפון הארץ,חבל.

פורסם

אני מודה על הניתוח האישיותי. אודה עוד יותר אם התגובות יישארו (או, במקרה שלך, יתחילו) רלוונטיות לנושא השרשור. רמז - זה לא אני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לקח: אני סומך על 2 אנשים בעולם הזה, הראשון זה אני, השני זה בטח לא אתה. :)

 

נכון!

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם
כנראה שהמוסריות עוד לא הגיעה לצפון הארץ,חבל.

 

 

שי, אני מסכים איתך ברמת העיקרון ופחות עם רומן, הן ברמה משפטית והן ברמת המוסר אבל אין מקום לניתוח אשיותי משהו ובכלל לגופו של כותב והטיעון של רומן לא בהכרח נשמע לי לא הגיוני.

 

רומן,

אני מעריך מאוד את הכתיבה שלך וגם ברמה המשפטית רחוק ממך עוד הן מבחינת ידע והן מבחינת פרקטיקה אבל לטעמי פותח השרשור לא שה תמים בכלל והבין בדיוק מה הוא עושה וכמו ישראלי טוב יצא עם יותר דלק ממה ששילם.

 

האם הפיתרון שהציע המתדלק טוב? אולי לא, האם הצורה בה עשה את זה טובה? כנראה שגם לא , אבל לא פותרים עוולה באחרת ואת זה אתה יודע כמוני, אם זה לא עשיית עושר ולא במשפט אז איני יודע מה, זאת ועוד כשלפותח השרשור היו ועדיין יש אפשרויות להחזיר את הדלק שלא שילם עליו או לשלם עליו.

 

אני יודע שהייתי פועל אחרת.

 

נ.ב: באשר לעניין המוסר, חברים אין מקום למוסר פה , המוסר של אחד שונה מהאחר וצדק משפטי הוא לא צדק כפי שאתם רואים אותו ( אגב זאת הסיבה למה לטעמי האישי בלבד, פותח השרשור יצא נקניק, כי ככה המוסר שלי אומר).

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...