Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה במנועי VW 1.4 TSI?


AlexVR6
שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המלצה אישית שלי לפתוח השרשור. כנראה אתה לא תקבל רכב חדש למרות כל המתרחש.

מה כן תוכל לדרוש. זה פיצוי הגון בעבור הזמן שאתה מבזבז לסדר את הרכב.

שנית תדרוש שיתנו לך אחריות לפחות על המנוע, מרגע התקנת המנוע ולא עד גמר האחריות.

 

דבר נוסף, אם אתה נתקל בבעייה מול התנהלות צ'מפיון. תנסה לשלוח מייל ישירות לגרמניה.

לי אישית זה עזר מספר פעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מצריך ממני?

אני מוכן לנדב את השירוקו

 

שעה פנויה.

 

עומרי הכי פשוט היה לשאול את אביחי מE&A אוו דודי מפיטסטופ, הרי הם עשו כבר עשרות של צי'פים למנועים האלו,ובטוח שעשו לוג לבדיקת תקינות.

 

פיט סטופ חיפשו איזה לקוח כדי לעשות לו לוגים לפני ואחרי, לא חושב שזה יצא לפועל, אבל שווה לבדוק.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות - למדתי מהם המון ובפרט לחבר הפורום Aviry.

 

עדכון מהיום,

 

הרכב עדיין במוסך (כבר כמעט שבוע ומחכה שיגיע המנוע החדש.

 

דיברתי היום עם השירות (אם אפשר בכלל לקרוא להם שירות :evil:) של צ'מפיון - לא רוצים להאריך את האחריות מעבר לשנתיים שיש על הרכב - שלחה אותי לדבר עם מנהל המוסך שהוא יחליט מה לעשות עם הארכת האחריות :roll:

 

 

המלצה אישית שלי לפתוח השרשור. כנראה אתה לא תקבל רכב חדש למרות כל המתרחש.

מה כן תוכל לדרוש. זה פיצוי הגון בעבור הזמן שאתה מבזבז לסדר את הרכב.

שנית תדרוש שיתנו לך אחריות לפחות על המנוע, מרגע התקנת המנוע ולא עד גמר האחריות.

 

דבר נוסף, אם אתה נתקל בבעייה מול התנהלות צ'מפיון. תנסה לשלוח מייל ישירות לגרמניה.

לי אישית זה עזר מספר פעמים.

 

 

תודה על העצה - תוכל לשלוח לי בבקשה (אפשר גם בפרטי) את הכתובת לאן לשלוח?

 

 

עדכון בהמשך,

 

אלכס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה מאוד לא נעים וכל מה שאני יכול לעשות זה להצטרף להמלצה לפנות ליצרן בגרמניה.

 

נראה שמדובר בחוסר מזל נדיר למדי, במיוחד כשמדובר בג'טה, שמבין כל המכוניות בהן מותקן מנוע ה TSI היא הסולידית ביותר ואין חשד לגביה שהיא נקרעה או שופרה.

לפני שקניתי את השירוקו ביצעתי חיפוש מקיף וזה המקרה הראשון בישראל או בבריטניה שאני שומע עליו, שבו הלך מנוע כזה שלא שופר.

קראתי על מספר מקרים באנגליה שבהם הלך מנוע TSI 170 (שאני חושב שהוא מנוע אחר) וגם על מנועי שירוקו בארץ ששופרו והלכו לעולמם, אבל המקרה שכאן הוא באמת ייחודי ואני לא חושב שמדובר בתופעה.

לא ניתן לצפות שמנוע ה TSI יהיה אמין כמו סובארו משנות ה 80 ודברים כאלה עלולים לקרות.

אבא שלי השאיר עכשיו במוסך כלמוביל 12,000 ש"ח על החלפת גל ארכובה (ברכב שעבר 100 אלף ק"מ) ולא חשבתי לפתוח שרשור עם כותרת עצבנית "מנועי מרצדס כבר לא מחזיקים מעמד חצי מיליון ק"מ!!!".

כניראה שזה דינם של מנועים מודרנים, ללקות בתוחלת חיים קצרה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי השאיר עכשיו במוסך כלמוביל 12,000 ש"ח על החלפת גל ארכובה (ברכב שעבר 100 אלף ק"מ) ולא חשבתי לפתוח שרשור עם כותרת עצבנית "מנועי מרצדס כבר לא מחזיקים מעמד חצי מיליון ק"מ!!!".

כניראה שזה דינם של מנועים מודרנים, ללקות בתוחלת חיים קצרה יותר.

 

אותה תופעה בדיוק עוברת גם על עולם המצברים, היום תגיד תודה אם מצבר טוב מחזיק שלוש שנים.

 

מה שמעניין הוא שדווקא חלקים שפעם היו מחליפים יחסית הרבה, זוכים היום לחיים ארוכים מאוד, מי החליף פה לאחרונה ציריה, מי החליף תפוחי היגוי(ברכב חדיש ומודרני)?

 

בכל מקרה, כבר לפני כמה שנים דיברנו כאן בפורום על הבעייתיות ש VAG מטילים את מלוא יהבם על טכנולוגיות סבוכות וחדשות (DSG ומנועים קטנים עתירי טכנוגוליה ומערכות גדישה שונות) ועל העובדה שהכל עלול להתפוצץ להם בפנים .

 

כולי תקווה שאנחנו לא בתחילתה של מגמה (למרות שאני זה שצפה שזאת עלולה להיות טעות קולסאלית לבסס קו שלם של 4 יצרניות שונות על טכנולוגיה שלחלוטין לא בדוקה ולא מוכחת).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמשקיף מהצד - אני מאוכזב מרמת השירות אשר מקבלים , לקוחות קונצרן VW בישראל - צ'מפיון מוטורס .

 

מנגד - אני מעריך את הקונצרן של VW , על החידושים הטכנולוגיים שהכניס , ובעצם גרר את כל יצרני הרכב אחריו .

 

זה מחיר הקידמה בשילוב שירות לקוחות די מאכזב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר הקידמה, כן.

 

לי אין בעיה לנהוג באוטו עם מד דלק בצורת מחוג פשוט.

 

מתברר ש..אף אחד לא שואל אותנו - ו"דוחפים" מסכים דיגיטליים לכל מקום. אז, אולי לחברה זה מוזיל מאוד את העלות, אבל... לצרכן, זה לפעמים ממש גרוע.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

saar555, על איזה דברים דיגיטליים אתה מדבר?

 

בשירוקו המד דלק ומד טמפרטורת המנוע הוא מד רגיל ולא דיגיטאלי.

אין איזה "קידמה" טכנולוגית חוץ מהמנוע, הרכב מאוד פשוט בפנים ואין שלל מתגים/לחצנים וכ'ו.

הדבר שאפשר להגיד עליו קידמה טכנולוגית זה המנוע, ואני חייב לציין שזה אכן מדהים כל פעם מחדש מה מנוע 1.4 יכול לעולל.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם ה DSG הוא פיסת טכנולוגיה מרשימה.

 

ככל שהזמן עובר נראה שהיא יותר מפגינה צורך בתחזוקה של תיבת הילוכים אוטומטית ולא של ידנית (לא שזה רע, פשוט צריך לקחת את זה בחשבון).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותה תופעה בדיוק עוברת גם על עולם המצברים, היום תגיד תודה אם מצבר טוב מחזיק שלוש שנים.

 

מה שמעניין הוא שדווקא חלקים שפעם היו מחליפים יחסית הרבה, זוכים היום לחיים ארוכים מאוד, מי החליף פה לאחרונה ציריה, מי החליף תפוחי היגוי(ברכב חדיש ומודרני)?

 

בכל מקרה, כבר לפני כמה שנים דיברנו כאן בפורום על הבעייתיות ש VAG מטילים את מלוא יהבם על טכנולוגיות סבוכות וחדשות (DSG ומנועים קטנים עתירי טכנוגוליה ומערכות גדישה שונות) ועל העובדה שהכל עלול להתפוצץ להם בפנים .

 

כולי תקווה שאנחנו לא בתחילתה של מגמה (למרות שאני זה שצפה שזאת עלולה להיות טעות קולסאלית לבסס קו שלם של 4 יצרניות שונות על טכנולוגיה שלחלוטין לא בדוקה ולא מוכחת).

 

אני חושב שעיקר הבעיות יתחילו לאחרי 3-4 שנים , כאשר הנהגים לא מקפידים למשל להשאיר את המנוע עובד בסרק לאחר נסיעה על מנת לתת לטורבו להאט , ואח"כ יצאו עם הודעות שVW זה חרא כי המגדשים מתפגרים.

שלא לדבר על שימוש בשמני "אוטודיפו" למנועים אשר צריכים לקבל סינטטי מלא איכותי.

 

לא מספיק להביא רכבים מתקדמים, צריך לחנך את ציבור הרוכשים גם לאחזקה נכונה, והיבואן צריך לשדרג את מערך השירות שלו בהתאם, באם לא הנפילה ברורה כבר עכשיו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמשקיף מהצד - אני מאוכזב מרמת השירות אשר מקבלים , לקוחות קונצרן VW בישראל - צ'מפיון מוטורס .

 

מנגד - אני מעריך את הקונצרן של VW , על החידושים הטכנולוגיים שהכניס , ובעצם גרר את כל יצרני הרכב אחריו .

 

זה מחיר הקידמה בשילוב שירות לקוחות די מאכזב .

 

אייל .

 

 

מסכים עם כל מילה, כאחד שגולש בפורומים בחו"ל אני יכול להגיד לכם שVWoA (פולסווגן ארה"ב) עושים הכל עבור הלקוחות שלהם.

כשהיה סיפור עם הDSG בתחילת דרכו והייתה סדרה שלמה של גירים עם בעיות, היו אינספור תלונות אילהם, ורעש גדול באינטרנט, התוצאה של זה הניבה הארכת אחריות על הגיר ל 10 שנים!

גם עכשיו מתנהל דיון בין קבוצה ענקית של לקוחות שהתארגנו לבין VWoA לגבי נושא ה carbon built up בכל המנועים החדשים שלהם, אני בטוח שגם לזה ימצאו פתרון.

 

אה, ובוא נשאיר את עדיין המסך הדיגיטאלי בפאביות מחוץ לשרשור הזה, יש עוד מקרים מזעזעים של צ'מפיון חוץ מהמקרה הזה, אבל זה לא לתרד הזה.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CX,

 

אני לא יודע אם אתה זוכר אבל היו פה דיונים וויכוחים ממושכים על עניין ה"עודף טכנולוגיה" בקונצרן VAG.

 

אנחנו פה חובבי רכב וכל קג"מ מענג אותנו אבל בא ניקח לרגע את אמא שלי לדוגמא.

 

הרי אם היא קונה גולף 1600 אוטומטית (אוטומטית לחלוטין) או גולף 122 DSG זה משנה לה כקליפת השום.

 

מנוע ה 1600 הוא יחידה פרימיטית ואמינה בצורה קיצונית וכנ"ל גם תיבת ההילוכים האוטומטית.

 

אם היא תלך להחליף את הרכב, סוכן מכירות זריז ונמרץ ישכנע אותה לקחת את ה122 (כמו שקרה המון), אז היא מקבלת רכב שמבחינתה אין בו יותר מידי שיפור, השוני בצריכת הדלק זניח ומעבר להייפ התקשורתי שגרם לה לקנות את הרכב הזה (ולא 1600 אוטומטית כמו שהיה לה) מה שהיא בעיקר קיבלה זה פוטנציאל עצום לתקלות הן מבחינת המגדש, הן מבחינת המנוע והן ב DSG.

 

אם הפוטנציאל הזה יתממש או לא, ימים יגידו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...