Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חתן של מכר שלי איביזה 2017 אטומטית יד ראשונה פרטית מרמת גימור בינונית שמורה אבל עם ק"מ גבוה 180 א'1.

הגיע בוחר אחרי שבועיים עם " מחשב" אבחן שהאוטו גמור " חיישנים" וכו'. 

המחיר נחתך מ-38 ל26.

 

חתן של מכר שלי איביזה 2017 אטומטית יד ראשונה פרטית מרמת גימור בינונית שמורה אבל עם ק"מ גבוה 180 א'1.

הגיע בוחר אחרי שבועיים עם " מחשב" אבחן שהאוטו גמור " חיישנים" וכו'. 

המחיר נחתך מ-38 ל26.

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי הגיע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

וככה סתם החתן הוריד 8 אלף? כי מישהו חיבר מחשב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כל מה שהלוחש @הלוחש למכוניות נכון,

עם זאת צריך תאום ציפיות. 

מי שמצפה שבתקציב של 8000 ש"ח הוא ימצא רכב יפני עם ק"מ נמוך, יד ראשונה והיסטוריה מלאה מהמוסך המרכזי של היבואן - חייב להפסיק עם הסמים.

 

בתקציב כזה הוא ימצא רכב שעבר כבר כמה בעלים, שתקלות לא מהותיות ( כמו צבע שרוף, מכה שלא תוקנה, חלון אחורי לא עובד או דלת לא נפתחת, או נעילה מרכזית מקולקלת ) כבר לא מתוקנות כי זה הרבה כסף יחסית למה שהרכב שווה וכד'. כל עוד מבינים את זה ומתמקדים במה שחשוב באמת - אפשר למצוא רכב שישרת אותך נאמנה גם במחירים כאלה. 

אפילו כאן באתר מפורסמות מדי פעם כמה מכוניות מעניינות כאלה כמו ה 206 המפורסמת באתר (אם עדיין לא נמכרה). 

 

בשורה התחתונה חייבים להבין שבמחיר זול לא קונים רכב מושלם. 

 

במאמר מוסגר, לפני כמה שנים טובות קניתי רנו מגאן 99 מנוע 1400 גיר ידני ב 500 ש"ח (אין טעות, חמש מאות שקלים). האוטו גרוטאה אבל נסע תקין לחלוטין, והיה יכול להמשיך לנסוע עוד. כנסו לפשפשוק רכב בפייסבוק, איפה שכל הסוחרים סוג ז' מוציאים שם רע לכל יתר הסוחרים הגרועים מהם, ותרשמו "מחפש רכב עם טסט לחצי שנה, אוטומטי, מניע ונוסע, עד 5000 ש"ח". תתפלאו כמה מכוניות מעניינות יציעו לכם. 

 

 

  • אהבתי 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

בנוסף להסברים המעולים שנתנו פה, אני יכול לציין מס' דגמים שמהם יש סיכוי למצוא אקזמפלרים סבירים והם לא קלסטרופוביים מדי:

יונדאי אקסנט 08-09.

יונדאי מטריקס 08-09.

סוזוקי ליאנה 05-08.

ניסן טידה/נוט 06-10.

מיצו לנסר 06-08.

 

עריכה אחרונה על ידי אליה
  • רעיון טוב! 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אאוטבק יהיה יקר לתחזוקה יחסית לרכבי תפרנים.

 

מהמשפחה הזו הייתי הולך על האימפרזה. יפנית אוטומטית אמינה מאוד, ומבחינת השוק נמצאת מתחת לרדאר,

אז בהחלט אפשר למצוא מציאות, וגם לתחזק בזול בזכות מכניקה פשוטה ונפוצה.

 

למשל: 2008 יד 3 פרטית עם 127 אלף ק"מ, מחיר מבוקש 8500 גמיש

 

גם סוזוקי SX4 סדאן והאצ'בק שורדות יפה את השנים, ואפשר למצוא משהו הגיוני בתקציב כזה.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 21 שעות, PASHUT כתב:

יש גם את ה 10 אחוז שבדיוק קיבלו רכב מהעבודה, או סתם בא להם להתחדש, או עוברים להיברידי חשמלי וכדומה

לא כזה מסובך למצוא אותם, רק לסנן טוב טוב

 

הפאביה דיזל שהיתה לי היתה שמורה ומושקעת 0 תקלות מבחור מבוגר ונמכרה ב 7.200 בלבד רק כי הבת שלו לא ידעה לנהוג על ידני

נמכרה אחרי קרוב לשנה ו 13 אק''מ שעשיתי עליה במחיר 7.800 (גם עברתי לאוטומט..)

 

אני מעריך (ניחוש בלבד) שזה פחות מ 10 אחוז.

מי בדיוק עובר מרכב ששווה 10 לחשמלי או היברידי? יש כאלו ובתשובה שלי הם תחת ההגדרה "התעשרות/שיפור כלכלי". יש כאלו. הם מועטים. גם האנשים שקונים רכב חדש ומחזיקים אותו שנים רבות מאוד בד"כ מוכרים אותו לפני שמגיע למחיר כזה, או שמוכרים כשמתחילות הצרות.

 

אבל גם אם אתה צודק ומדובר ב 10 אחוז עדיין מוזר להגדיר את הסינון כ"לא כזה מסובך".

פורסם

יש דבר רכב זול יחסית סיבר ולא ישן מידי אבל זה הולך יחד עם:

 

1. בעל הרכב בן אדם טכני ומבין, שיכול ורוצה לבצע חלק מהתחזוקה לבד ולא מתבסס 100% על שרות מוסך.

2. גיר ידני.

3. יצרן ודגם לא שכירים בעליל כמו פיז'ו, רנו, פיאט, פורד וכו'. 

 

אם שלושת הדברים האלו מתקיימים אפשר לקנות ולהחזיק יופי של אוטו לא ישן ולא בלוי מידי באיזור 10000 ש"ח פלוס מינוס. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

יש דבר רכב זול יחסית

לגבי 1. מסכים

לגבי 2. לאו דווקא לדעתי, אם הגיר אמין בבסיסו (פלנטרי) ניתן להמר באופן מושכל

3. פיג'ו זולה אסור לקחת גם לא בחינם, פורד אופציה מעולה- אבל לא כל הדגמים.   יפני הכי טוב, סיריון ג'אז סיויק וכדומה

משתדל לעזור

פורסם
בתאריך 6.6.2026 בשעה 23:51, PASHUT כתב:

לגבי 2. לאו דווקא לדעתי, אם הגיר אמין בבסיסו (פלנטרי) ניתן להמר באופן מושכל

זה לא בגלל הימור אלא כי בד"כ גיר אוטומט יהיה יותר יקר מגיר ידני, כך שזה לא רק נושא של אמינות אלא של עודף היצע על הביקוש

 

בסביבה הקרובה שלי יש הרבה חברים עם ידניות רובם נקנו באזור 15K ורוב הרכבים מפגינים אמינות מופתית

אם כי רובם מטפלים ברכבים בעצמם ויודעים להקשיב לרכב - אבל זה בעצם אנשי הידני

פורסם

אני חושב שבסכום הזה כדאי לחפש רכבים יפניים מליגה ב': ניסאן טידה / נוט, מיצובישי לנסר או פורד פוקוס דור שני (מנוע וגיר של מאזדה).
לא כלכלי לקנות רכב יפני מבוקש כמו: טויוטה, סוזוקי, הונדה או מאזדה.
 

גם רכב אירופאי ידני יכול לבוא בחשבון: פורד פיאסטה, סיאט איביזה וסקודה פאביה.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בכללי אני פחות ממליץ על לקנות רכב אם אין לך תקציב של 30 אלף ויותר , רכבים בסכומים שמתחת ל20 אלף , לפי דעתי אתה תצטרך להשקיע בהם אלפי שקלים על מנת להביא אותם למצב נורמלי , ולפעמים הסכומים האלה יכולים בסך הכל להגיע למחיר של רכב נורמלי של 20 אלף +

ועוד לא דיברנו על הוצאות נילוות , כמו ביטוחים , כמו דלק , בלאי טבעי של חלקים .

עריכה אחרונה על ידי דוד495
פורסם
בתאריך 8.6.2026 בשעה 22:41, shlomiko כתב:

זה לא בגלל הימור אלא כי בד"כ גיר אוטומט יהיה יותר יקר מגיר ידני, כך שזה לא רק נושא של אמינות אלא של עודף היצע על הביקוש

 

בסביבה הקרובה שלי יש הרבה חברים עם ידניות רובם נקנו באזור 15K ורוב הרכבים מפגינים אמינות מופתית

אם כי רובם מטפלים ברכבים בעצמם ויודעים להקשיב לרכב - אבל זה בעצם אנשי הידני

 

מהניסיון שלי במכירת רכבים ידניים במחירים כאלו יחס היצע וביקוש בידני משופר בהשוואה לאוטומטי מנקודת מבטו של המוכר.

 

אמת כי הביקוש נמוך, אבל ההיצע מזערי.

בכל הרכבים הללו שמכרתי מכרתי ביותר ממה שהייתי מוכר אוטומטית:

קליאו 94, איביזה 98, פוקוס 2002, אלטו, 2010, אלטו 2012, סיוויק 2012. כולן נמכרו במחירים של 13-22 אלף שח

 

מי שמתעניין זה שני סוגים:

1. מי שבמוצהר מחפש במיוחד ידני

2. מי שמחפש במיוחד ידני ומעמיד פנים שזו פשרה כי חושב שזה יעזור לו במו"מ.

 

זכור לי במיוחד מישהו שהגיע מירושלים לראות תאת הפוקוס ואמר ש 14,000 זה יקר ושראה בירושלים רכבים דומים אוטומטיים מבחינת גיל וק"מ ב 10,000 ושידני צריך להיות זול יותר.

עניתי לו: אז למה אתה באת במיוחד לכאן כדי לראות רכב יקר יותר שאתה רוצה פחות?

 

הוא הודה שרוצה ידני....

 

ככה גם טלפונית.

מתקשרים ואומרים "אני מוכן אפילו ידני" ואז הייתי עונה "אז בגלל זה התקשרת לידני היחיד ביד 2 ולא ל 30 האוטומטיים?"

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...