Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

פונטיאק בונוביל 92 3.8 sse.

עשיתי אתמול בדיקה של פליטת גזים מהאגזוז,

הבדיקה יצאה לא טוב בכלל ככה הבודק אמר,

המספר של הבדיקה יצא 6.5,

הבודק אמר לי להוסיף למיכל דלק k44 לנסוע שבוע ולחזור אליו.

השאלה שלי האם אמורה להיות בעיה בטסט,ומה דרגת זיהום אויר שאמורה להיות אצלי ברכב?

אם ככה לא יעבור לי טסט אז מה אני צריך לבדוק?

האם יש לי ברכב ממיר קטליטי?

 

 

תודה מראש!

"תמיד אנחנו בפוקוס" :arrow:

פורסם

הרכב שלך ישן וככל הניראה אין בו ממיר ויתכן אף שאין בו הזרקת דלק אלא קרבורטור

אם אכן זה המצב יש להחליף פילטר אויר ולבצע ניקוי או כיוון של הקרבורטור.

אם יש ממיר והזרקת דלק התוצאה הזו של ה co ניראית בעייתית מדי בשביל טיפול ב K44 וכל הניראה יש צורך בבדיקה יסודית של מערכת ההזרקה, הצתה ופליטה.

פורסם

תודה על התשובה אבל הרכב שלי הוא לא קרבורטור אלה הזרקה.

נניח שהk44 לא יעזור מה השלבים שאני צריך לעבור עליהם כדי לפטור את הבעיה?

 

תודה מראש!

"תמיד אנחנו בפוקוס" :arrow:

פורסם

בפונטיאק שלי יש הזרקה ואין לי ממיר קטליטי.

בטסט רשום משנת 94 בודקים את פליטת אויר משהו כזה!

עכשיו אם אין לי ממיר והזיהום שלי הוא גבוהה אז לא אמורה להיות בעיה כי אין לי משהו שעוצר את הזיהום,

אני צודק ?

"תמיד אנחנו בפוקוס" :arrow:

פורסם

ברכב הזה גם בודקים זיהום אבל בדיקה יותר שיטחית ובסיבובי סרק בלבד, רק מעל 95 בודקים בדיקה מעמיקה.

אם ה K44 לא יעזור (אני מניח שהוא לא יעזור כי התוצאה שלך מאוד גבוה)

יש לבדוק תחילה את מצב הפילטר אויר, הפלאגים ובית המצערת ומצב סיבובי הסרק, יתכן ויהיה צריך לבצע ניקוי למזרקים.

גם בלי ממיר המערכת אמורה לתת למנוע תערובת דלק אויר ביחס נכון ולשרוף אותו כמו שצריך.

פורסם

תודה לך על כל התשובות,

ראיתי את הפילטר אויר הוא חדש,וגם הוצאתי אותו וניקיתי אותו עם לחץ אויר.

הזמנתי פלאגים חדשים של "אסי דלקו" יום ראשון זה מגיע אני אחליף,

איפה אני עושה ניקוי מזרקים וכמה בערך יעלה לי?

 

תודה מראש.

"תמיד אנחנו בפוקוס" :arrow:

פורסם

מקום מומלץ לניקוי מזרקים -

 

לוזון קרבורטורים והזרקות.

רחוב משכית

הרצליה פיתוח

(מאחורי אלכס חשמל לרכב).

 

הוא גם אמור לפתור לך את הבעיה של הזיהום.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...