Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני נהג חדש וצעיר,עברתי לפני כמה חודשים באור אדום היה לי דוח 1000 שקל ו10 נק'.

 

שילמתי את הדוח והכל בסדר עכשיו,עכשיו לפי מה שהבנתי בסיום ההתקופה של הנהג חדש(נשאר לי עוד 3 חודשים) ישלחו לי מכתב בדואר שאני יצטרך לעשות שוב תאוריה.

 

לפי מה שהבנתי התאוריה הולכת להישתנות קורסים לימוד בקבוצות זה שמועה ? או שאכן מדובר באמת?.

 

אם באמת זה יצא לפועל גם אני יצטרך לעבור את זה? או שאני יעשה רק תאוריה רגילה במחשב?

 

 

 

תודה לעונים.

פורסם

אתה שואל לגבי החוקים החדשים של התאוריה אבל לפני כן לא קראת את כללי הפורום שהם די וותיקים כאן.

כלל מס' 11:

  1. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי
    (24 שעות, למי שלא הבין); אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

אם זה כל כך חשוב לך, אולי כדאי שתקדיש עוד רגע לאתר הזה ותגלה שיש שירשור יעודי העוסק ב"נהג חדש" והוא אפילו "דביק" כך שתמיד הוא בעמוד הראשון: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=241206

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הנהג חדש יגמר לך בעוד שנתיים ושלושה חודשים. בהצלחה :)

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

 

לפי מה שהבנתי התאוריה הולכת להישתנות קורסים לימוד בקבוצות זה שמועה ? או שאכן מדובר באמת?.

 

 

תודה לעונים.

 

זה לא יצא וגם לא בטוח שייצא בעתיד.

ביינתים רק מדברים על זה.

אתה תעשה תיאוריה רגילה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

×
×
  • תוכן חדש...