Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום שיפורים, לפני כמה ימים רון (ממוסך רון) פירסם שהוא ייבא תותבים משופרים לכל מני דגמים של ווגים.

עכשיו, באופן עיקרוני הנהיגה שלי לא רגועה ומאופיינת בכניסה לפניות, איך נגיד, על המגבלה (מגבלת היגוי יתר) של הגולף שלי. אני אוהב פניות!

יש את אלה של הדוך, ואני מאלה של הסיבוב.

חזרה לתותבים, השאלה הראשונה שלי, היא האם אני צריך אותם (יעזור לי איכשהו?), והאם למישהו יש ניסיון (לאו דווקא עם תותבים ספציפיים) שיכול לכוון אותי ולייעץ לי. אני יודע באופן כללי שכדי להשיג שיפור בסיבובים, יש לטפל בבולמי זעזויים. אבל נכון לעכשיו אני לא יכול להרשות לשנינו (לי ולגולף) את התענוג הזה (מזומני), מצד שני, אני מחפש לשפר איכשהו את הרגשת "החמאה במחבת" בשינויי כוון חדים או בפניות עצמן. איפה התותבים נכנסים לפעולה כאן, על מה הם משפיעים?

אני מגיע מחר לרון לבצע טיפול שיגרתי, מה אומרים המשפרים?

כמו שבכותרת, כל\לא, שחור\לבן?

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אם אתה לא נוהג על המגבלות ה"תותבים המשופרים" ישפרו לך את חווית הנהיגה

וגם אם לא, אז תראה את זה ככה- זה אתה שם פעם בחיים

 

איזה חברה רון מביא ? אני מכיר את הישראליות של חברת "כתום" ואת POWERFLEX שניהם טובות מאוד

פורסם

רן,

רון הביא מגרמניה משלוח של תותבים מקוריים של TT.

 

אני התקנתי אותם אצלי, ואני יכול לספר לך שהרגשת האונייה ( בכל זאת MK4 ) בקפיצות, בלימות, סיבובים נעלמה לגמריי.

 

קיבלתי רכב שונה, קצת יותר קיצוני .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=307608

 

 

 

רק חסר לי אנטי רול אחורי ואני מרים גלגל :).

פורסם

סט בושינגים פוליתרן לכל המתלה הקידמי היה עולה לי קרוב ל 2K וזה לא כולל את התושבת התחתונה. כך שהעדפתי לקנות זוג תותבים של TT שאכן הם מלאים ולא מחורצים כמו התותב המקורי, הם עושים את העבודה מצויין :-D.

 

מעבר לכך, אני לא מכיר את החברה הישראלית לייצור תותביי פוליתרן,

אמרת שקוראים להם "כתום" הם מייצרים לואגיות שלנו תותבים, לעוד סוגיי רכבים ?

פורסם

ואתה חושב שסט בושיניגים של TT או משהו בסגנון יעלה לך הרבה פחות מ2K ?

 

דיברנו על תותבים ולא על סט, לא יודע מה המחיר של רון אבל אני בטוח שהוא מחיר לא פחות ממעולה

ואני בטוח שתותב מפוליאוריטן יעלה יותר והתוצאות בהתאם

 

לגבי כתום :

http://www.katompu.co.il/index.html

פורסם

רן, העניין הוא שאין בחברה אפילו אין סט בושינגים קומפלט ל TT מרוב שהם אמינים , אז ככה שאין לי אינדקציה של מחירים אבל ממש לא ניראה לי שהייתי נושק את ה 2K אפילו אם היה קיים סט בחברה.

 

מעבר לכך אין בארץ את הסט שרציתי והיה לוקח חודש עד שהייתי מקבל את הסט, כך שהוא ירד מהפרק. הייתי צריך פיתרון ועכשיו רון שיחק אותה עם ההכלאה הזו, המתלה מתנהג בצורה שונה לגמריי מאז ההחלפה.

 

צודק, דיברנו על תותבים והמחיר באמת לא פחות ממעולה, ואני בטוח שפוליתרן היה פיתרון יותר יעיל עבור סוג הנהיגה שלי.

 

לגביי כתום, הם מחזיקים משהו לואגיות ? הסתכלתי בקטלוג שלהם ולא ראיתי שום זכר לואגיות בכלל.

  • ספונסר פורום
פורסם
אני מתאר לעצמי שהתותבים של הTT מלאים ולא חלולים (כמו בקופרה ועוד כמה דגמים)

לכן הרגשה ה"אונייה" נעלמת

 

אני בעד, אבל אם הייתי לי אופציה הייתי שם פוליאוריטן

 

הפוליאוריטן הוא אגרסיבי מידיי ופוגע מאד באיכות הנסיעה

אני למשל מאד לא בעד ,לדעתי זה הורס את הכיף מהרכב

וההרגשה היא כמו נסיעה בקארטינג .

לעומת זאת לאחר התקנה של התותבים האלו של ה TT התחושה היא כאילו של השלמה

של משהו שהיה חסר,זה רק חיזוק קטן בנקודת התורפה של הרכב .

 

חוץ מזה עם כל הכבוד לכתום ודומיהם כאן מדובר במוצר איכותי ומקורי

של יצרן הרכב על כל המשתמע מכך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בפורומים בחו"ל ממליצים לשלב תותבים אחוריים של TT וקדמיים מפוליאוריתן (הכוונה לתותבים של המשולש- יש אחורי וקדמי),

כי תותבים אחוריים מפוליאוריתן מעבירים ויברציות.

ד"א, לא ממש חייבים לייבא אותם מחו"ל- בצ'מפיון הם עולים 175 ש"ח לפני מע"מ ליחידה, לא כ"כ נורא.

פורסם

קח בחשבון שלא פעם בחול אנשים מדברים על סטאפים מאוד אגרסיביים שכוללים רכבים ספורטיביים עם קויילאוברים וכו' וכו'

 

מנגד פה מדובר על סטאפ שמתאים לכל אדם בשוק

מגולף שנת 98 עם מנוע 1400

ועד R32 :)

 

לא מדובר פה דווקא בשיפור ספורטיבי על אף שהוא כלל בתוכו אחד כזה

מדובר בישור קו לרכב על מכלול שהיצרן בנה בצורה כזאת שהוא קורס תחת המעמסים

  • ספונסר פורום
פורסם
בפורומים בחו"ל ממליצים לשלב תותבים אחוריים של TT וקדמיים מפוליאוריתן (הכוונה לתותבים של המשולש- יש אחורי וקדמי),

כי תותבים אחוריים מפוליאוריתן מעבירים ויברציות.

ד"א, לא ממש חייבים לייבא אותם מחו"ל- בצ'מפיון הם עולים 175 ש"ח לפני מע"מ ליחידה, לא כ"כ נורא.

 

המחיר המדוייק של התותבים הוא 180 לפני מעמ ליחידה .

התותבים האלו חסרים במלאי של צמפיון הרבה פעמים פשוט בגלל שזה

חלק שאין בו תנועת מלאי כי הוא לא מתקלקל לעולם נקודה ,מטפלות אצלי TT

עם למעלה מ 250 K והתותב המקורי עדיין כמו חדש .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

המחיר ליחידה די נח, השאלה כמה יחידות צריך וכמה עולה העבודה עצמה?

האם צריך לאחר מכן כיוון פרונט?

האם התותבים הנ"ל מתאימים לVRS 2008?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • ספונסר פורום
פורסם

מדובר בזוג האחורי ,התותבים האלו מתאימים לאוקטביה דור ראשון

ולמעשה כמעט לכל רכבי הקבוצה למעט הפולו

עד שנת 2004 .

 

מחיר המבצע אצלנו הוא 600 שח לפני מעמ

לתותבים כולל העבודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .


×
×
  • תוכן חדש...