Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

אנחנו לא עובדים עם מוניות 8)

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם
רון, מה נשמע?, זה טל, (החייל עם הסיפור של המפתחות האבודים)

 

גם אצלי התקנת את אותם תותבים מדוברים?

 

אני חושב שלא אבל אם תרצה תגיע לבדיקה של מצבם ונדבר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם
רון, מה נשמע?, זה טל, (החייל עם הסיפור של המפתחות האבודים)

 

גם אצלי התקנת את אותם תותבים מדוברים?

 

סליחה נזכרתי ,כמובן שכן ,זה מה שביטל לך את הרעידות בהגה .

 

שוב תודה על הטיול בעיניין המפתח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ממליץ בחום על התותבים, אונייה זו בול התחושה שהייתה בהגה לפניהם, רון המליץ לי עליהם לפני כמה חודשים במהלך טיפול ועד היום אני מודה לו עליהם!

תחושה הרבה יותר מדוייקת בנהיגה ובלי מריבות עם ההגה בכל האצה מהמקום.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

לא יודע לגבי מריבות עם ההגה, אחרי ששמתי את התותבים הגולף עדיין נשאר גולף. ההיגוי נהיה חד יותר ויציב יותר, זה כן. כמו כן, נעלמו גם רעידות מזעזעות במהירות של 110 קמ"ש! אבל הרכב עדיין נשאר עגלתי משהו :-D

Kawasaki Versys !!!

פורסם

אצלי הגולף הפך ממש ללמבורגיני, מינימום.:mm_eek:

 

אני מקווה שלא ציפית מהתותבים לשיפור בביצועי המנוע.

אם זאת.. רגע אני אלך להסתכל.

 

 

 

 

 

 

כן, אתה צודק, גם הגולף שלי הייתה, עודנה, ותשארנה כזאת. איזה באעסה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
לא יודע לגבי מריבות עם ההגה, אחרי ששמתי את התותבים הגולף עדיין נשאר גולף. ההיגוי נהיה חד יותר ויציב יותר, זה כן. כמו כן, נעלמו גם רעידות מזעזעות במהירות של 110 קמ"ש! אבל הרכב עדיין נשאר עגלתי משהו :-D

אולי אין לך את המנוע הנכון בגולף :)

פורסם

תותבים למשולשים + כריות בולם חדשות

ישפרו משמעותית את מה שאתה מתאר,

 

בנוסף מבלי להכיר את הרכב ומה שנעשה בו, אבל נצא מתוך נקודת הנחה סופר הגיונית שיש

לרכב שלך 150 אלף קילומטר ומעלה, הבולמים גמורים מתים,

 

סט בולמים חדש של חברת קייאבה\מונרו יעשה אחלה עבודה על הרכב שלך, מניסיון שלי על MK4,

הרכב מרגיש עולם אחר אחרי הטיפול הזה - כאילו יצא אתמול מהחברה !

 

בקיצור :

בוקסות משולש + כריות בולם + סט בולמים חדש

ותחזור נדבר :)

  • ספונסר פורום
פורסם
לא יודע לגבי מריבות עם ההגה, אחרי ששמתי את התותבים הגולף עדיין נשאר גולף. ההיגוי נהיה חד יותר ויציב יותר, זה כן. כמו כן, נעלמו גם רעידות מזעזעות במהירות של 110 קמ"ש! אבל הרכב עדיין נשאר עגלתי משהו :-D

 

במקרה שלך התותבים הוחלפו בגלל הרעידות המזעזעות שהיו לרכב

אם זה פתר לך את הבעיה הזאת לגמרי אז דיינו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני החלפתי לתותבים המשופרים (סיאט טולדו 2002)

הגעתי לטיפול והתברר האחד התותבים נקרע

 

השיפור בהחלט גדול

 

1. הפסיקו רעידות שהיו בהגה (כנראה בגלל התותב הקרוע) - חיכיתי לבדוק איזון גלגלים אחרי הטיפול והתברר שהבעיה לא באיזון בכלל

2. ההיגוי חד הרבה יותר וההגה ממושמע ומגיב מצויין לכל סיבוב

3. הרגשה כללית שהרכב יציב יותר מרגישים היטב בסיבובים ובבלימה

 

בכלל הרכב מרגיש כיפי (מפתיע מה 2 חתיכות גומי יצוק יכולות לעשות)

:-)


×
×
  • תוכן חדש...