Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הגעתי למסקנה אחת: הכי טוב העברה בנקאית... :wink:

שיטה מיושנת ומיותרת כל עניין הצ'קים כמשכורת לדעתי.

 

תודה לכולכם על העזרה, הצ'ק בוטל אחרי פרוצדורה קצרה ועכשיו אני מחכה לצ'ק חדש.

פורסם
טוב הגעתי למסקנה אחת: הכי טוב העברה בנקאית... :wink:

שיטה מיושנת ומיותרת כל עניין הצ'קים כמשכורת לדעתי.

 

תודה לכולכם על העזרה, הצ'ק בוטל אחרי פרוצדורה קצרה ועכשיו אני מחכה לצ'ק חדש.

 

תציע לבוס שלך להתחבר לשרותי האינטרנט העסקיים של הבנקים, יש שם שירות העברת משכורות, מהיר, אלגנטי, יעיל ובעיקר נוח. הוא מהמשרד מזין את הפרטים, והכסף עובר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
על קצה המזלג מוסיפים ליד השם של המוטב באותה עט את המילים ו או ואז רושמים שם אחר או עסק והצ'ק ייפדה.

לא ניתן לכתוב ו/או על צ'ק למוטב בלבד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תציע לבוס שלך להתחבר לשרותי האינטרנט העסקיים של הבנקים, יש שם שירות העברת משכורות, מהיר, אלגנטי, יעיל ובעיקר נוח. הוא מהמשרד מזין את הפרטים, והכסף עובר.

עלות תשלום באמצעות צ'ק זולה יותר + יש עוד מספר סיבות שמעסיקים מעדיפים לשלם כך (הלא ישרים מבינהם)

 

המעסיק הקודם שלי שילם לי את המשכורת בצ'ק ולא הסכים בשום פנים ואופן לשקול כל צורת תשלום אחרת.

הדבר פגע בי מבחינת הבנק שסרבו להכיר בחשבון כחשבון משכורת למרות שהוכחתי להם שכל עשירי לחודש נכנס כסף לחשבון.

פורסם
לא ניתן לכתוב ו/או על צ'ק למוטב בלבד.

 

מדובר בדרך כלל על צ'קים שרשום עליהם שולמו ל ________.

למרות שגם צ'קים אחרים עוברים בדרך כלל תמיד תלוי מי מפקיד את הצ'ק(לקוח וי.אי.פי).

הפקידה בבנק שלך תעביר את הצ'ק ותתן לפקידה בבנק השני להתמודד עם זה במקרה הכי גרוע ההחזרה טכנית.

פורסם
עלות תשלום באמצעות צ'ק זולה יותר + יש עוד מספר סיבות שמעסיקים מעדיפים לשלם כך (הלא ישרים מבינהם)

 

המעסיק הקודם שלי שילם לי את המשכורת בצ'ק ולא הסכים בשום פנים ואופן לשקול כל צורת תשלום אחרת.

הדבר פגע בי מבחינת הבנק שסרבו להכיר בחשבון כחשבון משכורת למרות שהוכחתי להם שכל עשירי לחודש נכנס כסף לחשבון.

 

האמת שהבוס שלי הוא ממש ישר, פשוט זו הדרך שהעסק רגיל לשלם בה כבר 25 שנה.

ואתה מוכן להסביר בבקשה מה זה חשבון משכורת ומה זה נותן לך? חשבון זה חשבון, לא?

פורסם

הוא ציין שהוא הפקיד צ'ק כל עשירי לחודש ולמרות זאת זה לא נחשב לו כחשבון משכורת.

זאת אומרת שלא הכנסת כסף קבועה היתה הבעיה...

פורסם
האמת שהבוס שלי הוא ממש ישר, פשוט זו הדרך שהעסק רגיל לשלם בה כבר 25 שנה.

ואתה מוכן להסביר בבקשה מה זה חשבון משכורת ומה זה נותן לך? חשבון זה חשבון, לא?

חשבון משכורת הוא חשבון שאליו מוזרמת המשכורת שלך. מבחינת הבנק יש כאן הוכחה על יציבות שלך מבחינה פיננסית.

אם לא מוזרמת משכורת הסיבה יכול גם להיות (מבחינת אופן מחשבה של הבנק) שיש לך חשבון בבנק אחר שהוא כביכול הבנק הראשי שלך ושם אתה מבצע השקעות וכיו"ב והחשבון שלך אצלהם הוא חשבון משני.

 

חשבון שבו מתנהלת המשכורת שלך, מאפשר:

דמי ניהול נמוכים יותר.

קיים קו אשראי (אפשרות להכנס למינוס).

אם צריכים הלוואה הרבה יותר קל להשיג אותה.

 

חלק מהתנאים הנ"ל אפשר לקבל גם ע"י משא ומתן עם הפקיד בבנק, אך לא תמיד זה ניתן להשגה.

×
×
  • תוכן חדש...