Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ! היני מעונין לשדרג את המערכת שלי . ברשותי פוקל krx3 }3way} ומאחורה 6 על 9 גם של פוקל עובד איתם מגבר גנסיס סידרה 3 ארבעה ערוצים. בנוסף יש לי סאב idq שעובד עם מונובלוק רוקפורד 600.1 punch ורדיו דיסק dvd 1din של קלריון vxz766.

אני בקרוב מאוד עומד לרכוש את הקלריון hx d2 במקום הרדיו דיסק הנל. לאחר שארכוש אותו היני מעוניין להפוך את ההגברה לאקטיבית .

אני יודע שאצטרך מגבר נוסף . :-(

השאלה היא כמה עוד יציאות למגבר אני צריך ? וכמה rca אצטרך בסך הכל ?

 

 

 

תודה מראש איתי קימי רייקונן

HU: Clarion HX-D3 special edition Amp Macintosh mc 4000m .Comp: Focal utopia be no 7 active SubWoofer: Focal Utopia 21wx

פורסם

מגבר 2 ערוצים במידה ואתה מוותר על ה6 על 9 מאחורה שאתה גם ככה לא צריך אותם!

 

אתה עם ג'נסיס 4 ערוצים , קח עוד DM \ST100 אחד וסגור את הבמה הקידמית שלך על הגברה של ג'נסיס

 

לא ציינת תקציב ד"א .

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
מגבר 2 ערוצים במידה ואתה מוותר על ה6 על 9 מאחורה שאתה גם ככה לא צריך אותם!

 

אתה עם ג'נסיס 4 ערוצים , קח עוד DM \ST100 אחד וסגור את הבמה הקידמית שלך על הגברה של ג'נסיס

 

לא ציינת תקציב ד"א .

 

קשה לי לוותר על ה6 על 9 .חשבתי אפילו להחליף את המונו שלי ולקנות גנסיס 5 ערוצים סדרה 3 .

השאלה היא האם הגבר חלש מידי ? ידוע לך כמה rca אני אצטרך ? כולל ה6 על 9 ?

HU: Clarion HX-D3 special edition Amp Macintosh mc 4000m .Comp: Focal utopia be no 7 active SubWoofer: Focal Utopia 21wx

פורסם

כבל עבור כל רכיב: 9 סה"כ.

הערוץ החמישי של הג'נסיס יהיה חלש עבור ה ID.

אם אתה משאיר את כל הרכיבים הנוכחים תצטרך עוד 4 ערוצי הגברה.

באיזה הספק הם צריכים להיות? תלוי מה תבחר להגביר איתם מתוך כל הרכיבים שיש לך.

מתחדשת*

פורסם

איתי תראה הבעיה שלך שאתה קצת מתפזר עם ענין ההגברה

 

קודם כל בסט 3 חלקים אפשר להגביר אקטיבית על מגבר 4 ערוצים במידה ותחבר את הטוייטרים והמידים ביחד.

לגבי הסאב: אם אתה מרוצה מהמונו והסאב שיש לך עכשיו עדיף שלא תחליף כלום.

לגבי האחוריים - יש לך כרגע 3 אופציות:

1). לחבר אותם ל HU ולהשאיר אותם על מינון נמוך אבל אתה לא תהנה מהם.

2). לקנות מגבר 2 ערוצים משומש שתוכל לנצל את האחוריים בצורה טובה יותר.

3). לקנות מגבר 6 ערוצים שפה זה כבר עסק קצת יקר של כמה אלפים לפחות למגבר איכותי.

 

 

איתי מנסיון שלי ואתה מוזמן לבוא לשמוע את המערכת שלי

אצלי מורכב סט של מורל מקדימה שהוא סט חזק ואני עובד איתו בצורה פאסיבית עם קרוס

מאחורה יש לי עוד סט קומפוננט פשוט אבל נמצא בתוך תיבה אקוסטית ומספק צליל ניפלא

ותאמין לי שאחרי שאתה עובר לרדיו דיסק מתקדם כמו האיקליפס 5030 שיש לו אפשרות לכיוונים כמו תיקוני זמן בין רמקולים וכ''ד

אתה בכלל לא תישמע את הרמקולים אחוריים שלך כי הסאונד מהקדמיים יהמם אותך אבל אתה תמיד תוכל להשאיר אותם

מחוברים לרדיו דיסק.

 

הצעה שלי תביא HU איכותי שיש לו אפשרות לכיוונים מתקדמים תחבר הכל על המגבר שיש לך תעשה כיוונים

ולא תצטרך להוסיף כלום

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

BMW אתה בסדר? הבן אדם אמר שהוא קונה CLARION HX-D2 ואתה אומר לו להביא רדיו דיסק יותר איכותי?

הרדיו דיסק הזה תומך ב4WAY אקטיבי מה שאומר שתוכל לשלוט על כל אלמנט בנפרד חוץ מהרמקולים האחוריים שבמילא יהיו מיותרים לדעתי, אם אתה שואל אותי, תביא מגבר 2 ערוצים חזק לוופרים שלך כי הGENESIS לא מצטיין בהגברת וופרים ותסגור עניין, אם בא לך להתפרע תחליף אהIDQ לMAX.

בסך הכל יהיו לך 4 RCA.

 

בתקווה שיהיה מפגש צפון בקרוב :), יש HX-D2 אחד מורכב על אלפא שתוכל לבוא לשמוע.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

זה הדבר הראשון שקלטתי, יכול להיות שהוא התעלם כי הוא לא הבין מה זה ואז זאת בעיה גדולה יותר.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
איתי תראה הבעיה שלך שאתה קצת מתפזר עם ענין ההגברה

 

קודם כל בסט 3 חלקים אפשר להגביר אקטיבית על מגבר 4 ערוצים במידה ותחבר את הטוייטרים והמידים ביחד.

לגבי הסאב: אם אתה מרוצה מהמונו והסאב שיש לך עכשיו עדיף שלא תחליף כלום.

לגבי האחוריים - יש לך כרגע 3 אופציות:

1). לחבר אותם ל HU ולהשאיר אותם על מינון נמוך אבל אתה לא תהנה מהם.

2). לקנות מגבר 2 ערוצים משומש שתוכל לנצל את האחוריים בצורה טובה יותר.

3). לקנות מגבר 6 ערוצים שפה זה כבר עסק קצת יקר של כמה אלפים לפחות למגבר איכותי.

 

 

איתי מנסיון שלי ואתה מוזמן לבוא לשמוע את המערכת שלי

אצלי מורכב סט של מורל מקדימה שהוא סט חזק ואני עובד איתו בצורה פאסיבית עם קרוס

מאחורה יש לי עוד סט קומפוננט פשוט אבל נמצא בתוך תיבה אקוסטית ומספק צליל ניפלא

ותאמין לי שאחרי שאתה עובר לרדיו דיסק מתקדם כמו האיקליפס 5030 שיש לו אפשרות לכיוונים כמו תיקוני זמן בין רמקולים וכ''ד

אתה בכלל לא תישמע את הרמקולים אחוריים שלך כי הסאונד מהקדמיים יהמם אותך אבל אתה תמיד תוכל להשאיר אותם

מחוברים לרדיו דיסק.

 

הצעה שלי תביא HU איכותי שיש לו אפשרות לכיוונים מתקדמים תחבר הכל על המגבר שיש לך תעשה כיוונים

ולא תצטרך להוסיף כלום

 

ההמלצה שלך הזויה.

 

מגיע בחור עם מערכת טובה, עם רכיבים מצויינים, עם תקציב מכובד, ועם כוונות לעבודה אקטיבית איכותית.

 

ומה קשורה פה ההמלצה שלך?

הוא ביקש "עזרה לגביי חיבור אקטיבי בפוקל".

אז אם יש לך דרך לעזור לו בלבטים איך לעשות זאת, קדימה.

אבל אין קשר בין מה שהוא ביקש לבין מה שענית לו.

under construction..

פורסם
שלום לכולם ! היני מעונין לשדרג את המערכת שלי . ברשותי פוקל krx3 }3way} ומאחורה 6 על 9 גם של פוקל עובד איתם מגבר גנסיס סידרה 3 ארבעה ערוצים. בנוסף יש לי סאב idq שעובד עם מונובלוק רוקפורד 600.1 punch ורדיו דיסק dvd 1din של קלריון vxz766.

אני בקרוב מאוד עומד לרכוש את הקלריון hx d2 במקום הרדיו דיסק הנל. לאחר שארכוש אותו היני מעוניין להפוך את ההגברה לאקטיבית .

אני יודע שאצטרך מגבר נוסף . :-(

השאלה היא כמה עוד יציאות למגבר אני צריך ? וכמה rca אצטרך בסך הכל ?

 

 

 

תודה מראש איתי קימי רייקונן

 

היי.

לאור הרכיבים הנוכחיים שלך, ההמלצה המתבקשת היא מגבר ערוצים נוסף של ג'נסיס, הסטריאו 100 או DUAL MONO יענה לך על הדרישות.

 

מה שכן, אני הייתי ממליץ לך לבדוק על מגברי אודיסון, ואולי היית רוכש לך VRX 2 ערוצים.

השילוב של פוקל+אודיסון הוא מצויין.

כך גם הייתי ממליץ על מגברי TRU TECHNOLOGY, לוופרים לעבוד עם מגברי סידרת הBILLET יתן לך תוצאה מעולה על הוופרים של הKRX.

 

ולגבי הRCA, תזדקק ל4 כבלי RCA (4 זוגות).

כבל לכל זוג אלמנטים:

טוויטרים.

מידים.

וופרים.

סאב וופר.

 

אם אתה מעוניין להשאיר את ה6*9, אז תזדקק למגבר 4 ערוצים במקום ה2 ערוצים, ולכבל RCA נוסף.

זאת לאור העובדה שלHU של הHX-D2 אין מגבר פנימי, כי בכל מקרה אחר הייתי ממליץ לך לחבר את ה9*6 לHU.

 

אבל בכל, על סט פוקאל KRX 3 חלקים באקטיבי + IDQ, אני חושב שה9*6 פשוט מיותרים במערכת הזאת.

אין שום סיבה בעולם להשאיר אותם, הם רק יפגעו לך באיכות מכל בחינה שהיא.

 

וזאת המלצתי.

under construction..

פורסם

סט קדמי במחיר של 5000 שח אני חושב , שמוגבר על GENSIS, ו6X9 ניח ב700 שח מוגברים על רדיו דיסק ? חבל על האיכות לא ? יצה לך לנסות לשמוע בלי האחוריים ?

פורסם
ההמלצה שלך הזויה.

 

מגיע בחור עם מערכת טובה, עם רכיבים מצויינים, עם תקציב מכובד, ועם כוונות לעבודה אקטיבית איכותית.

 

ומה קשורה פה ההמלצה שלך?

הוא ביקש "עזרה לגביי חיבור אקטיבי בפוקל".

אז אם יש לך דרך לעזור לו בלבטים איך לעשות זאת, קדימה.

אבל אין קשר בין מה שהוא ביקש לבין מה שענית לו.

 

3 מגברים על מערכת חשמל מקורית של רכב זה עומס לא קטן.

ולכן במקום למהר ולבזבז עוד כסף על מגבר שתמיד אפשר לרכוש בקלות בניגוד למכירה שבה הוא יפסיד כסף...

וגם להוציא כסף על התקנת מגבר נוסף והחלפת חיווט.

יש הרבה מערכות שעובדות אקטיבי שהטוויטרים והמידים על אותו ערוץ ושומעים מעולה! הוא הרי לא מתחרה בתערכות סאונד.

 

 

לכן לעבוד קודם בצורה אקטיבית על 4 ערוצים בתור התחלה זאת ההצעה הטובה ביותר עבורו.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

קודם כל , אם המידים והטוויטרים על אותו ערוץ, זאת לא עבודה אקטיבית.

דבר שני, על סמך מה אתה קובע שלעבוד "אקטיבית" על מגבר 4 ערוצים זה ההצעה הכי טובה עבורו?

דבר שלישי, מאיפה אתה יודע איזה רכב יש לו, ואיזו מערכת חשמל יש לו?

 

ודבר אחרון, פותח התרד' ביקש משהו X ואתה ממליץ לו על Y, איך זה בדיוק מתקשר?

under construction..

פורסם

מה לא מובן במה שרשמתי?

למה למהר וישר לקנות מגבר? קודם כל שינסה לעבוד עם המגבר הקיים.

במידה והוא לא יהיה מסופק מהסאונד הוא תמיד יכול להוסיף מגבר!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

BMW או שאתה חי בסרטים משלך או שאתה לא מבין כלום.

הגברה אקטיבית אומרת שכל אלמנט מקבל ערוץ הגברה משלו, מה שאומר שחסר לו מגבר - כי יש לו טוויטרים, מידים, וופרים וסאב משמע הוא צריך 7 ערוצים ויש לו כרגע רק 5, תעשה חשבון לבד איזה מגבר הוא צריך ובעל כמה ערוצים כדי לעבוד אקטיבי!.

 

רייקונן - הייתי חושב גם על הZAPCO מסדרת הREFERENCE, מניסיון שלי הם נשמעים טוב והמגבר הזה מספיק חזק כדי לפתוח אותם, את הTRU אני לא מכיר על פוקל אבל המגבר טוב.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

×
×
  • תוכן חדש...