Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן DS3 - "החל מ-130 אלף שקלים"?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.נתקלתי בכתבה הזו:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3868915,00.htmlלא הגזימו "קצת" עם המחיר? יעד ריאלי? על מי הם עובדים נו באמת.חיים שם בסרט בסיטרואן אה?אשמח לשמוע מה דעתכם.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחיר בהחלט ראלי לגודל הרכב , לסוג המנוע ולמיצוב של הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מה התמיהה? האם בגלל שזה סיטרואן? כי יחסית למתחרות שלה בקטגוריה, המחיר סביר בהחלט, וכפי שנאמר מעלי אפילו נמוך.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

אותם 130,000 ש"ח מתיחסים מן הסתם למנוע ה-VTI, עם 120 כ"ס, לא למנוע המוגדש. משתלם? לא במיוחד. לעומת זאת, מחיר כזה לגרסת THP ידנית(156 כ"ס) זה כבר סיפור אחר.

 

אבל את אותו מנוע VTI ודשבורד מעוצב תמצאו ב-C3 החדשה, שעולה 105,000 ש"ח. שמשה קדמית פנורמית ואיבזור משודרג יעלו בתוספת של 5000 ש"ח צנועים.

 

טרם נהגתי על C3 החדשה, אך ממה שקראתי, המכונית מתוארת כסבירה עד טובה, לא מעבר לכך.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לפי מה שאתה כותב ההגיון אומר ששירוקו אמורה להיות יותר זולה מגולף [יותר דלתות]

אבל יש עניין של מיצוב ושל עיצוב וככלל המשווקים רוצים להציב את המכונית כמכונית נישה ולגרום לשיק מסויים.

אני לא אכנס לתיאוריה שאומרת שברגע שקונה פוטנציאלי מתבקש לשלם מחיר גבוה יותר לרכב המוגדר כרכב מיוחד הוא מרגיש יותר טוב.

זה כבר סיפור ארוך ואם תרצה אפרט את המחקרים השיווקיים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אותם 130,000 ש"ח מתיחסים מן הסתם למנוע ה-VTI, עם 120 כ"ס, לא למנוע המוגדש. משתלם? לא במיוחד. לעומת זאת, מחיר כזה לגרסת THP ידנית(156 כ"ס) זה כבר סיפור אחר.

 

אבל את אותו מנוע VTI ודשבורד מעוצב תמצאו ב-C3 החדשה, שעולה 105,000 ש"ח. שמשה קדמית פנורמית ואיבזור משודרג יעלו בתוספת של 5000 ש"ח צנועים.

 

טרם נהגתי על C3 החדשה, אך ממה שקראתי, המכונית מתוארת כסבירה עד טובה, לא מעבר לכך.

שייתפרסמו המחירים עם הגרסאות המיובאות אתה תדע מה העלויות,עד אז אין מה לנחש.

ההשוואה לC3 היא לא נכונה,כי המתלים שונים,חלק מהמכניקה שונה,העיצוב שונה,בקיצור רק השילדה זהה.

מעבר לכך המיטו שהיא מגבילה לDS3 במיצוב ובקהל היעד עולה משמעותית יותר,ובוא לא נזכיר את המיני המאד יקרה.

פורסם

לפי דעתי המחיר סביר.

והיא נראית טוב!

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

המחיר אמנם גבוה, אבל בהתאם למקובל בקטגוריה. סביר להניח שאמת המידה היתה המיטו הבסיסית.

 

ממבחני הדרכים שקראתי עולה כי ה-DS3 שונה מהותית במנהגי הנסיעה שלה מה-C3 הסטנדרטית, כך שאולי מדובר בהשקעה שווה.

פורסם

ראיתי אותה באוטומוטור, יפהיפייה אמיתית בצבעים הנכונים. אבל כנראה שהייתי פוזל לאולם התצוגה של סמל"ת וקונה מיטו.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם
חופשי חיים בסרט, כולה c3 עם גג פנורמי. שיורידו את המחיר ל100k ואולי הם יצליחו למכור כמה חתיכות.

 

חופשי שאין לך מושג על מה אתה מדבר , גם המיטו מבוססת על הפונטו, גם היא לא שווה יותר מ 100 אלף ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...