Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ארו/לנד קרוזר/טראנו עד 70K ש"ח


יגאל
שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

אני שואל בשביל חבר שלאחרונה מתלהב יותר ויותר מנסיעות שטח ורוצה להשקיע עד 70 אלף ש"ח בג'יפ.

 

מבחינת דרישות שטח, הנסיעות יהיו "רגועות יחסית", בעיקר שבילים.

 

התחלנו לחפש פג'ארו אבל הבנו שהתקציב לא מספיק למודל שיצא ב2001, עם הטויוטה המצב טיפה יותר טוב.

 

עכשיו שמתי לב לטראנו, המבחר גדול והמחיר נמוך משמעותית!!

 

אז מה דעתכם על הטראנו לעומת ה2 האחרות?

מה צריך בעצם לדעת בשביל להחליט? חשוב להכיר ששנינו לא מבינים כל כך ברכבי שטח, מקסימום רוצים להינות קצת משבילי הרי ירושלים.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משוחד אבל אני הייתי לוקח רקסטון.

הרבה יותר חדיש בשנתון. בתקציב הזה יכנס לך 2003 - 2004

עם עלויות אחזקה נמוכות ויכולת שטח שמתאימה יופי לשטח קל-בינוני

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב שלכם ובהתחשב בנסיבות, גם אני בדעה של ידידי היקר אבי.

הרקסטון הינו רכב על מרכב אחוד, 2 סרנים רגילים עם מתלים נפרדים ולא סרנים חיים, מה שיתן לכם נוחות בכביש ביום יום ובכ"ז יספק את דרישותכם בסופי השבוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רקסטון? אני רואה שהמחירון שלה באמת יותר נמוך.

היא לא נראית כל כך לשטח כמו שלושת הכוכבות שציינתי אבל שווה בדיקה, למרות שקשה לי להאמין שהוא ילך על זה.

 

ואם נשוב לשלישייה מקודם, מה דעתכם על הטראנו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי על טראנו: "סובארו של הג'יפים", לדיזל יש כמה בעיות (כמו משאבת סולר), אני אישית לא סובל דיזל בלי קשר לטראנו.

 

ושוב, ביטוח של רכבים כמו טראנו פג'ארו ופראדו, יעלה לו הרבה מעל לרקסטון, כל עוד היעוד שלו הוא בשבילים של ירושלים, גם הרקסטון היא די והותר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרקסטון פשוט נראה עצום, הבחור הוא בחור צעיר שגר בלב תל אביב שבסך הכל רוצה בסופי שבוע להינות קצת מהשטח - הוא לא זקוק לרכב במהלך השבוע בכלל, הרקסטון נראית כאחת שתתאים יותר לאבאל'ה (לא בזלזול, חלילה)

 

אז מה זה אומר "הסובארו של הג'יפים", בגדול היא עושה את העבודה? האם יש לה מחלות מסויימות חוץ ממשאבת הסולר?

מבחינת נוחות, איבזור - איך היא יחסית לפג'ארו?

 

ואם כבר ציינת ביטוח, מהן העלויות אם אפשר לדעת?

ביטוח/טסט/טיפולים שוטפים.

 

תודה רבה על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לי יש בנזין אז אני לא יכול להשיב על עלויות הדיזל.

ביטוח ? אם אתה עושה מקיף אז מדובר על איזור ה7000 שח לשנה בערך

טסט באיזור 1200 (זה מה שאני שלמתי על שלי שנת 96).

מבחינת העלויות השוטפות, עוד לא נתקלתי במשהו יקר מידי להחלפה.

 

לדיזל יש גם תופעת התחממות יתר, ביחוד באוטומט.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, מידות הרקסטון לא גדולות יותר מהפאג'רו או הלאנדקרוזר, לכן את שיקולי החניה לא הייתי מכניס כפרמטר (כולם "בעייתים"). מצטרף להמלצה על הרקסטון.

 

 

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא חנייה זה לא הבעיה, הרקסטון פשוט נראה פחות "צעיר" לעומת כל הג'יפים הקצרים - אבל שוב, שווה בדיקה.

 

אנחנו בינתיים קוראים/אוספים קצת אינפורמציה לגבי הטראנו - 2001-2002 דיזל אוטומטי קצר, מה לעשות היא נראית לו :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לי יש בנזין אז אני לא יכול להשיב על עלויות הדיזל.

ביטוח ? אם אתה עושה מקיף אז מדובר על איזור ה7000 שח לשנה בערך

טסט באיזור 1200 (זה מה שאני שלמתי על שלי שנת 96).

מבחינת העלויות השוטפות, עוד לא נתקלתי במשהו יקר מידי להחלפה.

 

לדיזל יש גם תופעת התחממות יתר, ביחוד באוטומט.

 

 

 

 

ידידי אתה משלם יקר!!!!

לי יש טרנו בנזין גיר רגיל ארוך 2001 ואני משלם 4500 ש"ח מקיף

לא דורשים איתוראן אלא רק קודנית פשוטה.

 

אני גר בכפר יונה נחשב לאזור מסוכן מבחינת חברות ביטוח.

תעשה בודקים בחברת ביטוח שלך.

 

נ.ב

הג'יפ למכירה

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבובצ'יק, הג'יפ שלך - שלי חח אני דיברתי איתך אתמול בערב עליו.

7000 זה מחיר כולל חובה לנהג 24 עם הרבה מאוד תביעות.

ואני לא משלם את זה כי פשוט עשיתי חובה וג'.

 

כשאני אקנה את שלך, אז נעשה גם מקיף :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה אתה......

נו מה נהיה?:roll:

נפגש בדואר?

 

אז עכשיו אתה יודע גם איזה מערכת היתה

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהם ההבדלים בין הבנזין לדיזל מלבד המנועים?

 

ואגב, אפשר קצת פרטים על המנועים? הבנתי שהדיזל מגיע עם 125 כ"ס, לא נשמע כמו הרבה עבור עלייה לירושלים למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הדיזל, לבנזין 115 או 120 כוחות סוס, סביר אבל לא יותר זריז משום משפחתומתית 1600 המצויה כיום בשוק.

אני אישית יש לי סלידה חזקה מדיזל אז אני לא אגיב כלום.

מבחינת הטראנו בכללי כמו שכבר אמרתי, יש חלקים במחירים די שפויים, אין מה להבהל כשאומרים מנוע עולה 10 אלף (זה באמת ככה, אבל גם במאזדה לאנטיס מדובר על איזור ה8 אז זה לא אסטרונומי ככ)

 

בגדול גדול ? אני די ממליצ על הטראנו, שוק בתחתונים, מאפשר לחבר שלך לקנות אפילו טראנו 2005, בשטח הוא לא ירגיש חוסר בשום דבר זה בטוח, גם אם כן ניתן לשפר תמיד.

אבל, הוא מחוייב לקנות דיזל אם הוא פוזל לטראנו, כי בנזין אין במודלים גבוהים.

אגב, בתקציב שלו נכנס טראנו מנוע 3.0 שיש לו איזה 150-160 כוח שזה סביר בהחלט, תבדוק את זה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם ממליץ בחום על הטרנו רכב שיתאיים מאוד לחבר שלך.

בתקציב של 70K יכול להכנס טרנו 2002 ואפילו שנתון גבוה יותר צריך רק לחפש. כפי שמעלי כבר כתבו שנתון גבוה נהנה ממנוע 3.0 טורבו דיזל הלקוח מהPATROL עם 160 סוסים שזה לטרנו בהחלט מספיק.

לי אישית יש טרנו 96 דיזל ידני. כבר שש שנים הוא אצלי ולא היו שום בעיות עם משאוות הסולר(טפו טפו טפו).

עליות של ירושלים הוא בסדר אבל לא יותר מי זה.

מנוע הדיזל ללא שרשרת תזמון אלה בעל גלגלי שיניים במקומה בהחלט יותר אמין מהבנזין.והוא מרגיש יותר חזק מהבנזין . ''ההתחממות'' המפורסמת של הטרנו דיזל היא אינה בעיה. זו היא טמפרטורת עבודת המנוע במאמץ. המחוג של הטמפרטורה מטפס עד האמצע וזהוא לא יותר מי זה( יש נקודה קטנה כזו). אם הוא רוצה דיזל אוטומטי ניתן להתקין רדיאטור לקירור של שמן גיר.

 

 

רוסלן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...