Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודי תקלות מחשב -ברלינגו 1.9


יון טולדו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אבקש עזרה בנושא קודי תקלות מחשב , אשר אבחנו לי היום .

 

מחשב X-431 . הדגם של האוטו לא היה מוזן שם , לקחו פרטנר 2005.

 

אציין כי הקודים תואמים לבעיות שהיו או קיימות לי באוטו , רק לא יודע לפרש.

 

קוד p0102 : חיישן זרימת מסת אוויר - טוען שיש קצר בהארקה - short circuit to earth.

 

קוד p1687 : מודול משאבה (איזה משאבה) אינו תואם ? pump moudile not matched-unlocked/

 

קוד p1351 ? - מערכת חימום משהו ?

 

 

הצרה הצרורה היא לגבי p1687 היו בעיות עם משאבת שמן , והיא הוחלפה , יש קשר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר על משאבת שמן מדובר בתקלה על משאבת סולר, האם הוחלפה לך משאבת סולר או שהוחלף לך מנוע?

 

כמו כן תקלה P1351 קשורה לפלגי חימום או למערכת בקרה של הפלגי חימום. האם יש לך קושי להניע את הרכב בבוקר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הוחלפה משאבת סולר , אך הוחלף פילר סולר, אין לי בעיית התנעה בבוקר ב"ה.מתניע חזק ומהר .

 

הפלגים של החימום עובדים , אני רואה בלוח השעונים שכן .

 

יש בעיה של סל"ד בניוטראל ללא מיזוג עולה ויורד .

 

יותר מפחיד p0102 . עניין עם המסת אויר משהו. פתחתי את החיישן וראיתי שצריכות להיות שם 2 לוחיות דקיקות , ויש רק אחת .

 

האם זה יכול לגרום לי נזק ממשי למנוע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...