Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GIAC-בישראל


E&A-AUTOSPORT
שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לGIAC

אין תוכנה למנוע 1.4TSI

יש לנו תוכנה של UPSOLUTE

אתה מוזמן לבוא לנסות

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2652&id_marke=21&id_model=13326

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

http://golfmkv.com/forums/showthread.php?t=135643

 

 

 

 

 

 

 

Audi A3 powered by a GT2871R and GIAC software does 100-200km/h in 7.9 seconds!

 

E-51 Racing in Taiwan recently participated in a shootout where their DSG Audi A3 completed a 100-200 km/h sprint (62-125mph) in a blistering 7.9 seconds. All performance data was measured with a Racelogic V-box Mini.

 

For reference here are 100-200km/h measurements from other vehicles:

 

Nissan GT-R: 8.9 sec

BMW M5: 9.4 sec

B7 Audi RS4: 10.9 sec

Stock Porsche 997.1T (Tiptronic): 8.5 sec

Stock VW GTI MK5: 27.0 sec

 

Other results can be found here: performance table

 

This car is equipped with the following hardware:

 

Forged rods

Forged pistons (9.5:1 compression)

S3 cam

Bosch Motorsport 044 in-tank fuel pump

VF-Engineering RSS turbo kit with .86 trim GT2871R

SSP DSG clutch pack upgrade

Custom high pressure GIAC ECU software

7200 RPM GIAC DSG flash

50/50 water methanol injection (98 RON fuel)

 

The E-51 A3 was the fastest 2.0T tested in the shootout, and if it isn’t a record time for the MK5/8P platform, it should be very close! This custom calibration can be made available for customers who have the above listed supporting hardware. If you have further questions regarding upgrading to this file, please contact me. Full results from the shootout will be published in the near future. So, when I receive more information, I will post it. Congratulations to E-51 for putting together a well built A3!

 

E_51RSS+A3_01.jpg

 

E_51RSS+A3_02.jpg

user_offline.gifquote.gif

Austin@giacView Public ProfileSend a private message to Austin@giacFind More Posts by Austin@giac

post_old.gif Today







אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו תוכנה ל535 335 ו135

השיפור מאד מורגש כ80כ"ס

עשינו כבר כמה רכבים כאלה והתגובות היו מצוינות

 

 

http://www.giacusa.com/programs.php?mpid=541

 

 

http://www.giacusa.com/programs.php?mpid=493

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5164801470_045993720c_b.jpg

 

 

 

 

5164197219_8154173ffc_b.jpg

 

5164799922_a74d428868_b.jpg

 

 

5164800484_a2b5d25b50_b.jpg

 

5164194667_0d70616069_b.jpg

GIAC tuned Champion Motorsport (CMS) 68mm 997 Turbo unloads at 764 4WD HP (900-1000 crank HP) on VGTs!



This is a built motor tune of course!

Congratulations Champion on this successful build. That 900-1000HP on VGTs and 3.6Ls is unheard of!

 

-CMS 68mm billet turbochargers… we have all read about by now.



Built on standard 997.1 cores, with proprietary turbine mods.

-CMS intercoolers, complete with hoses, etc..

-CMS 3 into 1, 1 5/8 primary tube equal length headers

-Werks 1 T-pipe in carbon, complete with 82mm throttle, and silicon hoses

-Werks 1 Y-pipe in carbon

-Siemans 83 lb injectors

-BBI Ignition coils

-Werks 1 carbon turbo inlet air recovery air boxes (these are prototypes, but are going to be mass produced as we are completing the molds now)

-Finally, the stuff that makes it all work… GIAC TUNING ! Until you have tuned and data logged with the tools GIAC has, your eyes are shut.

-Tubi Race exhaust

-The car is a 2007 997TT with 30K miles on it, and it had never had a prior upgrade, your basic virgin.. well except for the 30K

 

 

5163792459_00da6d2f4c_b.jpg

 

5164397886_3f992e5669_b.jpg

5164398164_1ecc7368ea_b.jpg

 

5163792883_afdfac4cab_b.jpg

 

5163792989_427a9159f3_b.jpg

 

 

 

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

Check out this DSG 2.0TFSI GTI built by E-51 car studio in action. Specs are in the video intro. It can hold it's own to say the least

 

 

 

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150339479765576

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...