Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GIAC-בישראל


E&A-AUTOSPORT
שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כפי שאתה יודע "זמינות " התוכנה אינה תלויה בנו

כנראה שפולקסווגן ואודי קצת יותר נפוצות מהסקודה/סיאט ולכן התוכנות שלהן שווקו ראשונות

אני מ אמין שברגע שבDATABASE יהיו מספיק תוכנות מקוריות של סיאט/סקודה ישווקו גם עבורן את התוכנות המשופרות

 

אנחנו נעדכן בבוא הזמן

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

GIAC k04 dyno re-do

330WHP!!!

 

370-380כ"ס במנוע הספק של קיט STAGE3!!!

 

Did some logs to fix timing issues (misfires) ive had since my last dyno I posted. I troubleshot it down to coil packs. So I went ahead and replaced them and got some NGK spark plugs.

 

Mods: 2.5 AWE turbo back exhaust, AWE K04 Kit, AWE CCB intake, AWE Turbo outlet pipe, S3 intercooler, Koni yellow with Nuespeed Springs, BSH 28MM Rear Sway Bar, BSH Engine/Transmission/Pendulum Mounts, DSG, 235 RE-11 tires ;]

 

Tune: GIAC High Output K04 File

 

Shout out and thanks to Bryan at Driven Performance in Panhandle, FL. Been there since Stage 1 !!

 

The following dyno's were all done at the same shop.

 

I dynod 295 WHP and 289 Wheel torque on the APR k04 file. (no misfires)

 

I dynod 310 WHP and 328 Wheel torque on the new GIAC k04 file, (misfires) last time

 

New dyno with fixed timing issues:

 

330 WHP and 330 Wheel torque (fixed timing stuff)

 

IMG_0558.jpg

 

 

 

 

 

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=16353

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

פרוייקט נוסף על גולף GTI 2006 ,ייצא לדרך בשבוע הבא.

בתכנון למנוע:

 

1.תוכנת ניהול מנוע-GIAC =החזקה ביותר בישראל-מוכח !

2.צנרת פליטה נירוסטה עד הדוד האחורי.

3.צנרת +קיט יניקה מקארבון

4.משאבת דלק מחוזקת AWE

ההספק המשוער "יגרד" את ה 300 כ"ס!

 

בתיכנון לתיבת ההעברה DSG-6:

 

תוכנת ניהול גיר מתוצרת GIAC

 

תיכנון לאחיזת הכביש:

 

1.קיט ג'אנטים נמוכי משקל ברוחב 8-J

2.סט צמיגי סמי סליקTOYO R1R 225-45-17

3.סט מתלים מתכווננים גובה+קשיחות מתוצרת V-MAXX

 

תמונות בהמשך....:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשים כל פעם מחדש



GOLF GTI 30ED 230HP WITH GIAC STAGE2 TUNE VS BMW M3 E92 420HP

A GIAC Extreme software tuned Golf beating a BMW M3 E92 Coupe 6-speed in the 1/4 mile. This K04-equipped 2.0T TFSI VW Golf Edition 30 was prepared by Stertman Motorsport with Stage II+ hardware

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=2vT_WNb9sY4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיא חדש!!!

11.87 שניות לרבע מייל!!!

GOLF GTI 2.0TSI DSG AWE KO4 KIT WITH GIAC TUNE

[YOUThttp://www.youtube.com/watch?v=HwFFJS30Oy8&feature=channel_video_titleUBE]

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.youtube.com/watch?v=HwFFJS30Oy8&feature=channel_video_title דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורפת לשם השוואה טבלת 20 המקומות הראשונים במיאוץ לרבע מיייל{400מ} למנועי 2.0TSI

בטבלה מופיע בעל הרכב המסלול שבו נימדדה התוצאה והשיפרים של הרכב

 

Official Top 20 Extra Notes/Mods





- AWE - Cecil County Dragway, K04 Turbocharger, GIAC High Output File Race Mode, VP 109 fuel, 2825lbs without the driver and 3032 with the driver (Seats/spare/floor mats removed), AWE TBE, AWE CCB Intake, AWE TOP, S3 Intercooler, Bilstein PSS10, Stoptek 238 BBK, Enkei RPF1 17x7.5 front wheels with Hoosier 225/45-17 drag radials (35 lb each side), 16x6.5 steel rear wheels with 225/55-16 all-season tires (38 lb each side)

- JR@RedlineSpeedWorx - APR Stage III Turbocharger System, Sunoco 100, Englishtown NJ

- Futrell Autowerks - APR Stage III Turbocharger System, 92 Octane (93 octane file), Mid 60F, no humidity, Portland International Raceway, APR Stage 3 Kit, APR FMIC, Peloquin Limited Slip Differential, SBC Stage III Drag Clutch/Flywheel (surprisingly streetable btw), Autotech Motor Mount Insert, Carbonio Intake

- VAGPuncher - APR Stage III Turbocharger System, 93 Octane, 90+ Temps, 167F Track temp, Full interior, 4 door.

- FRC GTI 6 - 98 Octane - Semi Slicks - No Weight Reduction - APR Intercooler, S3 K04, FRC Decat 3" Downpipe, FRC Intake, FRC Rohr Pipe, FRC Turbo Outlet Pipe, FRC Stage 3 Software, Aqaumist Water Methanol Injection.

- GIAC - 91 octane (3/8 tank) w/ 50/50 meth and octane booster, I was the 218 lb. driver - GIAC high output TSI K04 race mode - AWE TSI K04 kit, AWE CC|B intake, AWE 2.5” turbo back exhaust, AWE PCV hose and diverter valve, Snow Performance Stage 3 methanol injection with 50/50 water/methanol mixture, 375ml nozzle, VMR 18” V710, Mickey Thompson E.T. Street Drag Radials 245/45/18, Pieces removed: spare tire, rear seat, and front passenger seat, Other notes OEM suspension (coils and struts), OEM engine/dog bone mounts, OEM differential, OEM clutch, OEM shifter, OEM driver’s seat, all factory body panels, OEM battery.

- steelcurtain - APR Stage 3 - 93 Octane Calibration - his run is on 93 tune w/ 1/4 tank of VP 103 sitting on Goodyear F1 Asymmetric street tires. APR Stage 3 | APR TBE | APR FMIC | Carbonio Intake | BSH TB | AWE TOP | FK Silver X | BSH RSB | Stern SF Brace | BFI Insert | VF Mounts | Miro 111 | NS Boost Gauge | Euro Switch | Ziza City Lights | Hoen Fogs | VAG-COM

- SpeedNut28 - APR Stage 2+ 100 Octane file, forge twintake- stright pipe 3" exhaust no cats- stock huffs- stock perelli tires- fk colovers- stock intercooler, stock pancake pipe - stock turbo inlet pipe- stock diverter valve

- 91gl. - Revo Stage 2 Software, 42DD Catless DP, BSH Torque Arm Insert, Stock Intake, K&N drop-in filter, BF Goodrich Drag Radials 225/40/17, Stock Cat-Back, Stock IC, Stock Pancake Pipe

- Ryan Mills - Aftermarket IC,TBE and Intake. Street legal tires(PS2), 2 car seats, Shell vpower 93oct, full interior, full stock weight, driver was 150lbs, 90F+

- SammyVR6 - 2010 MK6 GTI Manual, K03, 93 Octane, GIAC, Miltek TB Exhaust, K&N intake, 3141lb, Dunlop semi slicks, S3 Intercooler, BSH intake, VWR pendulum mount, Wavetrac LSD, HPA SHS.

- steelcurtain - 80+F, Low Humidity, 93 octane, APr stage 2, APR RSC TBE, APR Carbonio Intake, S3 FMIC, Tiguan Pipe, FK Silver X, BFI Torque arm and Trans Insert

- Turbo_Joe - APR Stage 2, 93 octane, Carbonio Stage 2 Intake, Custom 3inch TBE, BSH TP Pipe, Dogbone Insert, Drag Radials

- MidnightG60 - Mods are APR stage I, APR carbonio stage II, 25 psi in tires, rear seats/brackets removed. Not sure of the exact weight. I weigh 150 lbs. This is also at SIR in Tucson AZ. Altitude is around 3000 ft. I was super excited to break into the 13's. This was my last run of the night.

- NEW2B - Island dragway great meadows NJ.09 cbfa APR 93oct stageII, A&L 3"catless downpipe, 1/2 intake, 17" dws allseason conti's , no weight reduction, bfi insert

- UGgti12 - None listed

- beauy46 - Mods GIAC STG 2 APR Stealth TBE, K&N drop in, BSH Pend Mount, Forge DV and Spacer

- Biafra's Wife - BFI insert, 17's

- Biafra - BFI Insert, 17's

- ViRtUaLheretic - 93 octane, BSH motor mounts, BSH Race intake, half a tank of gas, removed spare tire, cold damp night, ****ty track prep, stock wheels and tires @ 28psi, Gateway International Raceway, Driver is 180lbs

- 09DSGWolfsBurg - Stock intake, Stock Exhaust, Stock Interior, Stock Tires, Wolfsburg Jetta, DSG, APR Software.

- 91gl. - Stock. All Season Tires. Englishtown nj.

- LowerThenZimmy - 2011 GTI - Stock Software - APR Intake, APR RSC TBE, BF Dogbone Insert, crappy a/s tires at 24psi

- RoundTuit - Mods/Notes - APR Stg 1 - BSH Stage 2 Race Intake, 93 Octance file on 92 fuel, Stock Tires - 95 degrees, Woodburn Oregon

- DenisGTI - APR Stage 1 100 Octane, Stock Pirelli P-zero tires

- KiegleMK6 - 4 Dr MK6 GTI, 6Sp, APR Stage II Intake, APR Turbo-back Exhaust, Forge Twintercooler and APR's Stage II Software.

- 05jettagli - 91 octane Revo Stg1, falken 452s, Forge Twintercooler, APR Intake, 80F, Denver 5500ft.

- moreboostplease - 2011, gti, 6mt, 93 pump, full full wieght, 378# driver, bone bone stock 15.157 94 mph

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...