Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאתה פונה לעורך-דין תמיד מומלץ לעשות מחקר בכל מיני אתרים משפטיים על מנת לדעת את הנזק הצפוי,ואולי סיכוי להתחמקות בלי עו"ד אפילו.

Shift happens!:roll:

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה להגיע לעסקת טיעון לפני המשפט ,

דוד שלי נתפס גם על 135 במקום של 80,

הוא הגיע איתם לעסקה של 1000 שח ו-21 יום שלילה .

וכל זה בלי משפט בכלל .

פורסם
נראה לי שקצת היתה פה הגזמה.

 

הערכתי - חודש שלילה בפועל + קנס (750-1000 ש"ח).

תתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום.

לא צריכים למכור את הרכב :wink:.

 

כן יהיה רצון, אמן. בכל זאת 52 מעל המותר. 147 בלזירה זה 160 על ספידומטר. בכל זאת לא משחק ילדים.

 

בתור מי שלא רוצה אתה דווקא מצליח לצאת מגעיל יפה מאוד...:roll:

 

אני לא איש בשורות.

באמת שלבי איתו, אבל אני ראלי. מה לעשות?

אבל מכל האנשים כאן היה משעשע לשמוע הערה כזאת דווקא ממך. :wink:

פורסם

מניסיון במהירויות הנ"ל אך ורק אסף שמיר!

אתה מוזמן לקבל את הפלאפון שלו בה"פ.

 

רוב מהסיכויים שתקבל שלילה, בבית דגן יש 2 קצינים, אחד אנטיפת בצורה ממש מעצבנת ועוד אחד עם קרחת שלא משנה מה תגיד לו הוא יישלול לך רק כדי לא לקחת את הסיכון שתעשה תאונה (חס וחלילה כן?) ואז יבואו אליו וישאלו "למה לא שללת לבחור המופרע שנסע בכזו מהירות" :?

 

שוב, רק אסף יביא את הישועה :twisted:

פורסם
באמת שלבי איתו, אבל אני ראלי. מה לעשות?

אבל מכל האנשים כאן היה משעשע לשמוע הערה כזאת דווקא ממך. :wink:

 

אתה לא הייתי ריאלי, היית ציני, ובמתכוון.

לגבי המשפט השני, יש בזה משהו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תתפלא אבל ולנטיין עוזר בהרבה ממקרי הממלז,

 

נסיבה היא שהשוטר בדרך כלל מודד אותך קצת יותר רחוק מהמרחק שמותר לו על מנת לקבל מושג על איזה מהירות אתה נוסע,

 

אם אכן נסעת מהר הוא מבצע עוד מדידה בטווח המותר ,

 

בין שתי המדידות הוולנטיין מצפצץ ויש לך זמן להאט ואם לא לבטל את הדוח אז לפחות להפחית את הכאב .

 

 

אם אתה רוצה לקחת סיכון ולהסתמך על הולנטיין שיהווה מענה לממל"ז - שיבושם לך

פורסם

מסכים איתך שזה טירוף להתבסס על הוולנטיין כמענה מוחלט לממל"ז.

אבל אני לא פוסל אותו לגמרי. לדעתי נסיעה בלי גלאי רוורס במקומות שמועדים לפורענות צריכה להתבצע במהירויות שהן "סיכון מחושב". לדעתי עורך דין טוב יוכל לערער את אמינות הממל"ז במשפט כפי שנעשה לא פעם ולא פעמיים. במקרה של הדופלרים למיניהם זה כבר יהיה קשה עד בלתי אפשרי.

 

אגב, אני טועה או שזה המקום היחיד בנתיבי איילון שבו משתמשים בממל"ז ? בשאר המקומות אין שוליים מספיק גדולים ומתבססים על דבורים ומולטנובות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לאחר ההתפצלות עם רעננה והרצליה. לקחתי את הנתיבים השמאליים לכיוון הרצליה והנבלות חיכו עם אורות כבויים וללא צ'קלקה או אור כלשהו בשטח מת ליד אי התנועה.

 

זה מקום ידוע שלהם...

 

 

אני ממש מצטער לשמוע, אבל זה לא סוף העולם.

גם עם חודש שלילה אתה תחייה, יש דברים גרועים יותר - כמו אלכוהול.

תחזיק מעמד ונקווה לטוב. מומלץ כמובן לקחת עו"ד כמו שאמרו.

פורסם

לפני דקות אחדות חזרתי הביתה מבית דגן. מולי יושב קצין שרק לפי ההבעה על פניו, ידעתי מראש שהרישיון עומד להישאר אצלו.

 

גם על הבחור הקודם שהיה לפניי הוא לא חס וידעתי מול מי יש לי עסק. הגיע הזמן שאתרגל לרעיון של אוטובוסים ומוניות ל-30 יום הבאים.

 

לגבי ההמלצות לגבי עורכי דין, יש לי עו"ד טוב שהוא חבר טוב שלי, יש לו ניסיון בעשרות תיקי תעבורה ואני סומך עליו במאת האחוזים (מה גם ששכר הטרחה שאצטרך לשלם לו יהיה מזערי לעומת עו"ד אחר).

 

למישהו יש מושג אם יש אפשרות להקדים את המשפט? להיפטר מזה כמה שיותר מהר שתהיה כבר החלטה?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

שאלה:

אם אתה ללא רשיון לחודש הקרוב, והמשפט הוא בעוד 3 חודשים, אז בעוד חודש תקבל את הרשיון חזרה ותוכל לנהוג (לפחות עד המשפט)?

פורסם

golf - בוודאי. החוק ממש מעוות אה? אם היה באמת היה אכפת למשטרה, היו מחוקקים שיום אחרי שמסתיימת השלילה המנהלית (30 יום) יתקיים המשפט.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תאריכי משפט אינם תלויים במשטרה, או במערכת שלה, הכל תלוי במערכת בתי המשפט אשר מספקת תאריכים לדיונים ולמשפט, לפי כמות השופטים שנמצאת באותה תקופה בבית המשפט.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ומה הקטע עם הקצין? הוא מחליט רק על סמך מצב הרוח שלו בבוקר למי לקחת את הרשיון ל-30 יום ולמי לא?

פורסם

תחזיק מעמד.

תתחיל לפעול במישור של החזרת רשיון דרך בית משפט.

 

לי החזירו אחרי שבוע. תבדוק עם העו"ד שלך איפה אתה יכול לגשת לבית משפט לתעבורה ואיפה יש שופט ידידותי שמחזיר רשיונות.

אצלי זה עבד.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...