Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין ששללו לך.

אם כן להגיש מהר בקשה לבית המשפט ע"י העו"ד לביטול השלילה המנהלתית.

כמו כן בתקרית האחרונה שלי (מהירות "קצת" יותר גבוהה משלך) אסף שמיר הקדים לי את המשפט לדיון על ביטול השלילה המנהלתית.

 

 

בהצלחה!

אגב, ברוב המקרים בתעבורה העו"ד לא צריך להיות עו"ד טוב, הוא פשוט צריך להיות מקומבן חזק עם התובעים :lol:

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, ברוב המקרים בתעבורה העו"ד לא צריך להיות עו"ד טוב, הוא פשוט צריך להיות מקומבן חזק עם התובעים :lol:

 

זה נכון, ובגלל אני לא בטח אם כדאי לך לקחת את העו"ד החבר שלך, אלא אחד תותח בתחום.

פורסם
אם אתה רוצה לקחת סיכון ולהסתמך על הולנטיין שיהווה מענה לממל"ז - שיבושם לך

 

חס וחלילה לא אמרתי להסתמך, רק אמרתי שיש מצב שגם ממל"ז הוא יציל אותך

פורסם

בתור אחד ששכר גם כן את שירותיו של אסף שמיר בשבוע האחרון, רק בנושא של שכרות.

שיהיה לנו בהצלחה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אם הצלחת לצאת שיכור עם הרף החדש שנקבע כנראה שבאמת שתית המון.

טוב, לפחות לשמיר לא חסר פרנסה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ליאור אני איתך באותה בעיה.

 

גם לי היום פסלו מנהלית ל-30 יום.

כביש עם 2 נתיבים כל כיוון ושטח הפרדה בנוי, נתפסתי ב-99 קמ"ש ואחרי הפחתה 94 קמ"ש ולצערנו החוק המטומטם במקרה הזה לא מתחשב בתנאי הכביש הטובים ומאפשר לנסוע שם 50 קמ"ש בלבד בגלל שזה בפאתי עיר.

 

בקיצור ציינתי את זה בפני הקצין והוא לא הקשיב לי בכלל.

 

דיברתי עם אסף אני מקווה שיהיה טוב :-D

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

טוב, אז יש עדכון לא הכי מלבב והוא הולך ככה:

 

הגיעו לעסקת טיעון, 3 חודשים שלילה על תנאי במשך שנתיים, 1000 ש"ח קנס, והשלילה המנהלתית עדיין בתוקף עד סוף 30 הימים (שזה הדבר שהכי ביאס ועיצבן אותי מאוד).

 

אני מאוכזב מאוד מהתוצאה.

עדיין לא יצא לי לדבר עם אסף שמיר בעצמו לאחר שניסיתי להשיגו פעמיים היום (לא חזר אליי כפי שאמר).

אני יודע שזה מה שסוכם כיון שעו"ד אחר מטעמו (שאמר לי את שמו בבוקר ואין לי מושג מי הוא בכלל) סגר את העסקה היום.

 

לא מובנת לי ממש ההתנהלות הזאתי, מהסיבה העיקרית שעודכנתי במהלך השבוע הזה 4 פעמים ממשרדו ע"י 4 ערכי דין או מתמחים שונים ונראה על פניו, שלא נלקחתי בשיא הרצינות מפני שלא היה בנאדם אחד שטיפל בתיק מתחילתו ועד סופו ותפר אותו כראוי.

 

אלו העובדות, וישנם עוד הרבה דברים שאני רוצה לכתוב פה ולשתף אתכם אך לא אעשה זאת בשלב זה, כיון שעדיין עו"ד שמיר לא חזר אליי, ולא רוצה לרשום סתם דברים ללא בסיס עובדתי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אם הצלחת לצאת שיכור עם הרף החדש שנקבע כנראה שבאמת שתית המון.

טוב, לפחות לשמיר לא חסר פרנסה.

 

הרף החדש שאתה מדבר עליו עדיין לא נכנס לתוקף.

התקרה נכון להיום עומדת על 245 להוראות יצרן. ו265 שהמשטרה נותנת לנו עוד 20 +- מרווח משחק.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
טוב, אז יש עדכון לא הכי מלבב והוא הולך ככה:

 

הגיעו לעסקת טיעון, 3 חודשים שלילה על תנאי במשך שנתיים, 1000 ש"ח קנס, והשלילה המנהלתית עדיין בתוקף עד סוף 30 הימים (שזה הדבר שהכי ביאס ועיצבן אותי מאוד).

 

אני מאוכזב מאוד מהתוצאה.

עדיין לא יצא לי לדבר עם אסף שמיר בעצמו לאחר שניסיתי להשיגו פעמיים היום (לא חזר אליי כפי שאמר).

אני יודע שזה מה שסוכם כיון שעו"ד אחר מטעמו (שאמר לי את שמו בבוקר ואין לי מושג מי הוא בכלל) סגר את העסקה היום.

 

לא מובנת לי ממש ההתנהלות הזאתי, מהסיבה העיקרית שעודכנתי במהלך השבוע הזה 4 פעמים ממשרדו ע"י 4 ערכי דין או מתמחים שונים ונראה על פניו, שלא נלקחתי בשיא הרצינות מפני שלא היה בנאדם אחד שטיפל בתיק מתחילתו ועד סופו ותפר אותו כראוי.

 

אלו העובדות, וישנם עוד הרבה דברים שאני רוצה לכתוב פה ולשתף אתכם אך לא אעשה זאת בשלב זה, כיון שעדיין עו"ד שמיר לא חזר אליי, ולא רוצה לרשום סתם דברים ללא בסיס עובדתי.

לא עסקה מוצלחת במיוחד הייתי אומר, חבל ששמיר עצמו לא טיפל במקרה.

פורסם

לפעמים הוא מטפל והמתמחים מודיעים.

 

אצלי בביטול הפסילה המנהלתחית הוא הופיע ומי שעדכן אותי הוא המתמחה (יש לי העתק של ההחלטה מצויין שם מי הופיע).

 

לגבי התוצאה אני מניח שזה גם תלוי שופט שבפניו היית אמור להישפט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
טוב, אז יש עדכון לא הכי מלבב והוא הולך ככה:

 

הגיעו לעסקת טיעון, 3 חודשים שלילה על תנאי במשך שנתיים, 1000 ש"ח קנס, והשלילה המנהלתית עדיין בתוקף עד סוף 30 הימים (שזה הדבר שהכי ביאס ועיצבן אותי מאוד).

 

אני מאוכזב מאוד מהתוצאה.

עדיין לא יצא לי לדבר עם אסף שמיר בעצמו לאחר שניסיתי להשיגו פעמיים היום (לא חזר אליי כפי שאמר).

אני יודע שזה מה שסוכם כיון שעו"ד אחר מטעמו (שאמר לי את שמו בבוקר ואין לי מושג מי הוא בכלל) סגר את העסקה היום.

 

לא מובנת לי ממש ההתנהלות הזאתי, מהסיבה העיקרית שעודכנתי במהלך השבוע הזה 4 פעמים ממשרדו ע"י 4 ערכי דין או מתמחים שונים ונראה על פניו, שלא נלקחתי בשיא הרצינות מפני שלא היה בנאדם אחד שטיפל בתיק מתחילתו ועד סופו ותפר אותו כראוי.

 

אלו העובדות, וישנם עוד הרבה דברים שאני רוצה לכתוב פה ולשתף אתכם אך לא אעשה זאת בשלב זה, כיון שעדיין עו"ד שמיר לא חזר אליי, ולא רוצה לרשום סתם דברים ללא בסיס עובדתי.

 

על טיפול כזה לא נראה לי בכלל שמגיע לו כסף אם הוא ידרוש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...