Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מצב

אני תלמיד. ועוד מעט יהיו לי לימודים רחוק. בבצפר בנתניה ואני גר קצת לפני חדרה.

וצריך לנסוע כול יום.

 

אני מחפש רכב עד 6000-7000 שקל. שיהיה ממש חסכוני בדלק.

וכמה שפחות תקלות (אי אפשר לצפות הרבה ממכונית במחיר כזה).

 

תודה רבה תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

פיאט אונו יכול להיות נחמד

בשלוליות היא נכבית אז תזהר.

מנוע 1000 יכול להיות זול, נוסע נחמד, ולא שותה דלק, בהצלחה :)

פורסם
בתמונה הוא נראה קטלני.......אבל ב6000 בטח הוא יראה כמו עגלה בלי סוס...??

 

כמו מה אתה רוצה שהוא ייראה ב6000 שקל ? מנצ'סטר יונייטד ?

פורסם
פורד פיאסטה , רק תיזהר משלוליות 8)

 

 

Ford%20Fiesta%201600%20Rally%20Monte%20Carlo%201981%20fr3q.JPG

 

אני מצטרף להמלצה של שלומי. הפיאסטה הכי חסכונית והכי אמינה. הסובארו שתיינית דלר לא קטנה אבל גם אמינה מאוד (גם ביחס למנועים בסדר גודל שלה ולא למנוע 1000 סמ"ק של הפיאסטה) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם תמצא אני ממליץ ללכת על סובארו ג'אסטי. :multi: רכב אמין בטירוף,חסכוני, לרוב הדגמים שתמצא לא קרעו את הצורה ( בדרך כלל הם היו של זקנות שנסעו מהבית למספרה ...) והכי חשוב אם תרצה למכור אותו זה ממש צ'ק בנקאי,שים שלט ותוך יומיים הוא נחטף... בהצלחה :D

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

 

 

בתמונה הוא נראה קטלני.......אבל ב6000 בטח הוא יראה כמו עגלה בלי סוס...??[/

quote]

למה הסובארו "פשע" נראית יותר טוב?

עוד אופציה היא סובארו ג'סטי, קטנה אמינה וחסכונית....

לא יהיה לך מקום לסאבים שלך בבגג' :wink:

פורסם

תמיר אחותי מוכרת את הפיאט אונו שלה היא תעשה לך מחיר טוב דבר איתה מתי שאנחנו הולכים לעשות על אש שזה יוצא ב 8

 

ואל תשכח את הסקודה שלי שיושבת סתם בחצר .....

פורסם

סליחה שאני מתעלק על הנושא אבל גם אני בחיפושים ואמרו לי שאוטו שגילו יותר מ 20 שנה צריך לעבור 2 טסטים בשנה זה נכון? , אז לא יהיה לי שווה לקנות אוטו ב7000 שקל אם אני יצטרך לשלם פעמיים על טסט

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
סליחה שאני מתעלק על הנושא אבל גם אני בחיפושים ואמרו לי שאוטו שגילו יותר מ 20 שנה צריך לעבור 2 טסטים בשנה זה נכון? , אז לא יהיה לי שווה לקנות אוטו ב7000 שקל אם אני יצטרך לשלם פעמיים על טסט

 

אני לא זוכר אם מחלקים את האגרה ל 2 חלקים, או חלק 1 ל 2 הטסטים, אבל בכל מקרה, לא תשלם יותר מרכב מקביל בן 19 שנה.

×
×
  • תוכן חדש...