Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה כמובן לחולצות ש"א, לעבודה במשרד, תכלת, כחול, פסים וכו'.

בד"כ הייתי קונה ב- banana או gap, אבל איכות החולצות הידרדרה שם פלאים בשנתיים האחרונות.

לבנטון יש חולצות טובות, אבל המחיר - שחיטה.

 

המלצות?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה התקציב לחולצה?

 

GAP אף פעם לא היו איכותיים במיוחד מכיוון שהם מכווני קז'ואל (אמריקאי. אצלנו אפשר ללבוש את הבגדים שלהם גם לפגישה עם לקוחות חשובים). החולצות של בננה גם לא עשו לי את זה אף פעם, למרות שדברים אחרים ממש כן.

 

אתה יכול לנסות במייסיז שמחזיקים כמה מותגי בית לא רעים או בסנצ'ורי מול המקום בו שכנו מגדלי התאומים. קנייה גדולה שעשיתי שם החזיקה אותי לא רע במשך כל הסטאז'.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מה תחום התקציב שלך? אם אתה מחפש מכופתרות בסד"ג של עד 40 דולר תוכל למצוא באוטלטים איכות מעולה של חולצות ב

America Eagle או Abercrombie...

 

מניסיון החולצות הללו מחזיקות מעמד מעולה, ועשויות מחומרים מאוד מאוד איכותיים.

רק תשים לב שבחנויות הדגל אתה מדבר על מחירים של 70+ דולר לחולצה בודדת, מה שכן אתה תהיה אופנתי ביותר :-D

 

אבי.

פורסם

תודה על ההמלצות.

MACY's אני לא כ"כ אוהב בגלל סגנון המשביר לצרכן שלהם, וגם זה רחוק מהיכן שאשהה.

לגבי אאוטלט, זו אפשרות לא רעה, לא הכרתי את American Eagle, אם אגיע לאחד מהם אחפש. תודה.

 

אגב חידה: היכן נכתב (בספר עברי, כמובן) שבמייסיס אפשר למצוא הכל, מסיכה ועד פיל?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא עשיתי שופינג בניו-יורק, כי תמיד אני עושה גיחה למשפחה בפלורידה ושם אני קונה באאוטלטים, אבל למה בננה כשאפשר להשיג בזול חולצות של ראלף וטומי (אלא אם כן אתה אדם צנוע שלא אוהב סמלים על החולצה)?

קניתי כאלה בסביבות 25-30 דולר לחולצה וחולצות של נאוטיקה (עם הנחה על כמות גדולה) ב 20 דולר!

פורסם

אל תתפנק, תעלה על קו 1 שיורד לכיוון South Ferry, ותישאר עליו עד 34 (או שתחליף ב96 ל2,3), תיכנס מהכניסה של הפינה הצפון מזרחית של 34 והשביעית, סיפור של רבע שעה ואתה במייסיס. נכון, הסגנון משביר לצרכן, אבל החולצות בקומת הבסיס של הגברים מעולות, ועולות 20-30 דולר ברובן הגדול, ומחזיקות יופי יופי. עוד 20 דולר ואתה כבר יכול לקנות חולצות קלווין קליין ושאר מעצבי ביניים.

אם אתה שומר על גזרה קח Slim Fit ובכלל יראה עליך מעולה.

אתה יכול לרדת קומה למטה למרתף ולקבל אחלה מכנסיים של דוקרס במחירים נוחים לכל כיס.

לא לשכוח לקחת משירות הלקוחות כרטיס הנחה לתייר, 11% לא הולכים ברגל.

 

גילוי נאות: הח"מ משמש כשגריר של רצון טוב מטעם חנות מייסיס במנהטן.

גילוי נאות נוסף: לאנשים רזים במיוחד קשה מאוד למצוא שם משהו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חיכיתי באמת לראות משהו ממך :-)

האמת שבפעם האחרונה (ראה"ש) קניתי שני דברים במייסיס, וגם הם לא שרדו מי-יודע-מה. ואני באמת רזה ;-)

את המרתף שלהם אני לא מכיר, אבל דוקרס ושות' יש איזו חנות על השישית אני חושב, שם אני קונה ג'ינס ועניינים. מבטיח לבקר במרתף אם אגיע, פשוט כל חלק הבשמים ושות' שם, שקורץ לאשתי, מוציא אותי מדעתי.

ולחובבי הקולנוע שמגיעים לאזור, לא לפספס ביקור ב: http://moviematerials.com .

 

תודה בינתיים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם מידת המכנסיים שלך מתחת ל32, וותר על הדוקרס במרתף, אולי יש שם דברים של קלווין קליין שיתאימו, אבל הם יותר קז'ואל.

חולצות, קשה במידה 15 ו14.5 (Small-Medium ישראלי), אבל אפשרי. בכל מקרה, מתעלה בגדול על Century לדעתי.

 

בנוגע לאישה והבשמים, הרבה פעמים יש מול החנות כמה שחורים עטויי חושן ומגיני דוד שצועקים שישו היה שחור, השחורים הם בני ישראל האמיתיים ושהאדם הלבן צריך למות. הם גם מצלמים את עצמם לערוץ הקהילתי לפעמים. השאר אותה אצלם ואסוף אותה לכשתסיים את הקניות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הייתי באאוטלט בריברהד. האמת? התאכזבתי קשות. הרבה פחות זול ממה שעושים ממנו וכמעט שלא היו מציאות.

דווקא החנות שהכי נהניתי בה היתה של LINDT. יצאתי ממנה עם לא פחות מ-10 טבלאות במחיר שערורייתי של 12$ לכולן יחד! :-D

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

במייסיז המחירים נמוכים, האיכות מצוינת והמידות שפויות. אם יש לך בעיה עם אוירת המשביר תזמין אונליין :lol:

 

לא יודע מה איתכם, אבל אני לא ממש קטן (מעל 1.80 על 80 קילו) אבל בחולצות small של טומי וראלף אני הולך קצת לאיבוד.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אם מידת המכנסיים שלך מתחת ל32, קצת מעל, זה בסדר וותר על הדוקרס במרתף, אולי יש שם דברים של קלווין קליין שיתאימו, אבל הם יותר קז'ואל.

חולצות, קשה במידה 15 ו14.5 (Small-Medium ישראלי), קצת מעל, זה בסדר אבל אפשרי. בכל מקרה, מתעלה בגדול על Century לדעתי.

טוב, אולי אתן להן עוד צ'אנס.

אז אני מבין שבחנות של ג'רי אוהלינגר אף אחד לא היה? אתם לא יודעים מה אתם מחמיצים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=54

OUTLET בניו ג'רזי, יוצא בערך שעה וקצת נסיעה ממנהטן בשעות שאין פקקים - נסיעה קצת ארוכה, אך בהשוואה לאופציות באיזור ניו יורק שווה בהחלט.

בניו יורק עצמה לא תמצא OUTLETS שתוכל לבזוז בהם חנויות ולצאת עם חיוך ובלי חור בארנק, או שלא תמצא בדיוק מה שאתה מחפש ותצא בלי חור בכיס, או שתצא עם חיוך רחב ובור רחב עוד יותר בויזה.

ב OUTLET הספציפי הזה קניתי בכמה הזדמנויות שונות, ואין מה להשוות בינו לבין ה OUTLETS בניו יורק.

בזה שהזכירו nitch ועוד כמה ב LONG ISLAND לא הייתי -

אבל בזה שציינתי יש המון חנויות כמו שתוכל לראות באתר, בין השאר גם אמריקן איגל, גאפ, קלוין קליין, נאוטיקה, ראלף לורן ועוד - בכולן תוכל למצוא בדיוק את מה שאתה מחפש.

יש לציין שבניגוד ל OUTLETS אחרים שביקרתי בהם היתרון הגדול ב OUTLET הזה הוא שבכל החנויות, יש את כל הדגמים, בכל המידות היות וזה OUTLET שנחשב מרכזי ביותר באיזור שהוא נמצא בו.

והמחירים כמובן, הם מחירי OUTLET - מכופתרות של טומי הילפיגר ואמריקן איגל אפשר למצוא ב 15-20 דולר, של ראלף לורן וקלוין קליין ב 20-30 לחולצה, בגאפ יש ממש הפתעות, אפשר למצוא שם חולצות ב 10 דולר.

במקומך הייתי "מרביץ" את הנסיעה, בין השאר הוא נמצא באיזור ממש יפה ופסטורלי של ג'רזי - הכל רצוף שטחים של יערות בלתי נגמרים וכבישים עקלקלים שמסתעפים בתוכם - והוא גם ממש חמש דקות נסיעה מ Six flags newjersey שהוא לונה-פארק הדגל של רשת Six flags, יש שם מתקנים הזויים, במידה ויש לך ילדים \ שזה עושה את זה לך ולחברה \ לאישה.

תהנה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

תודה על ההמלצה, אבל נראה לי קצת רחוק. אני מכיר את Jersey Gardens, והבנתי שיש גם אחד קצת יותר צפונה, מעל Tenafly איפשהו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא הייתי בהוא שלייד TENAFLY, אבל בזמנו שקלנו ללכת ואמרו לנו שלא משהו שם אם אני זוכר נכון - אז במידה ואתה מחליט לנסוע תנסה לברר לפני שלא תתאכזב חו"ח...

במידה ואתה מחליט כן לנסוע יש בטנאפלי אחלה מסעדה ישראלית בשם חמסה או חמסיקה... אוכל מזרחי ברמה ממש ממש טובה (על האש, קוסקוס ושאר מאכלים עדתיים) שאם אתה שומר כשרות זה מצרך דיי נדיר בארה"ב (חוץ ממנהטן שאפשר למצוא בה הכל מהכל) אז אם אתה כבר נוסע לטנאפלי שווה לבקר, כדי למצוא אותה פשוט תשאל מישהו ברחוב וכולם יכירו אותה, זו לא עיר גדולה במיימדים של ארה"ב...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...