Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מחפש רכב כמה שיותר אמין - אם זה אפשרי :)

לנסיעות של 140 ק"מ כל יום,

התקציב שלי בסביבות ה 35-45 אלף ש"ח

 

חשבתי על רכבי הדיזל, אבל לפי מה שמצאתי הרכבים היחידים שאני אוכל "להנות" מהם הם בעלי 200K ק"מ וצפונה.

יש הצעות ספציפיות - דגמים חברות?

 

ועוד שאלה: אם נניח אני נוסע בשנה 45K , הם משתלם "למשוך" עם הרכב כמה שנים ואז למכור כגרוטאה :roll:

או להחליף כל שנה שנתיים ?

פורסם

אם מה שמענין אותך זה רק אמין וזהו - תמצא איזה פולקסווגן/סיאט/סקודה עם המנוע 1.9 SDI הכי פשוט, זו דעתי.

בנסועה הזה רכב שאינו דיזל יהיה טירוף.

 

לגבי השאלה השניה - דעתי היא שכדאי למשוך כמה שיותר. אתה (כמוני) צובר הרבה ק"מ וערך הרכב יורד קשות, לכן כל עוד ניתן לתקן אותו ולתחזק אותו בסכומים הגיוניים, כדאי להמשיך איתו. אחרת אתה פשוט מקבל את ירידת הערך שוב ושוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תוכל למצוא בכ-45,000 ש"ח מונית סקודה אוקטביה שמורה שנת 2007 למשל עם כ-150,000 ק"מ. קח בחשבון שכשמדובר במוניות,יש אפשרות מיקוח טובה מחד,מאידך יש מוניות שמורות עם קלומטרז' סביר וממילא כל רכב שתקנה הוא לא "להשקעה" אלא לעבודה וממילא כשתרצה למכור מה שיהיה לך להציע זה רכב עם קלומטרז' אדיר.

 

יתרון נוסף,קשה למצוא רכב בגודל בינוני,מודרני ועם גיר רגיל אבל רוב מוניות הסקודה הן דווקא ידניות.

 

אם תרכוש מונית סקודה,כל שמומלץ הוא ישור קו קטן ויש לך ראש שקט.... בחצי מיליון קילומטר,תמכור....:wink:

 

גם חזקה,גם אמינה,גם בנויה טוב,גם נוחה ובקיצור סוס עבודה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תודה רבה על ההצעות,

חשבתי בכיוון של הסקודה - אבל משהו רמז לי שהביטוח שלה יהיה יותר יקר, אני אברר לעומק את העניין.

פורסם

אני חושב שאתה תעשה טעות אם תרכוש רכש שחוט עם 200K.

 

לדעתי כדאי מאוד שתחשוב על עסקת רכישה של רכב ליסינג לשעבר מאחת מהחברות.

 

אני מניח שהם מאוד להוטים להעיף את צי הברלינגואים הישנים (בני שנתיים) אצלם - המחירים צריכים להיות בערך 20 אלף ש"ח מעל התקציב שלך.

 

בחברות הללו בד"כ אפשר לקבל פריסה נוחה של תשלומים וזה משחק לטובתך.

 

שתי האופציות האחרות שאתה מדבר עליהן יביאו אותך להפסד של אותם 20 אלף ש"ח במהירות - ואני אסביר:

 

1. אופציית הבנזין:

רכב בתקציב שלך ייתן לך רכב נחמד משנת 2005 בערך. הרכב יצרוך בסביבות 1:10.

בנסיעה של 140 ק"מ ביום, אנחנו מדברים על 14 ליטר במחיר של 6.7- דהיינו הוצאה יומית של 93.8 שקלים.

אם תכפיל את זה בחמישה ימים בשבוע, כפול 4 שבועות בחודש, כפול 12 - תקבל את התוצאה: 22,512 ש"ח - וזה רק על הנסיעות שלך לעבודה (אני מניח).

ברכב דיזל תקבל צריכה של 1:13 בערך (אפשר גם הרבה יותר טוב), מה שיביא אותך לבזבוז יומי של 10.76 ליטר, במחיר של 5.7 ש"ח - וזה אומר הוצאה יומית של 61 שקלים. אחרי הכפלה, אתה מגיע לסכום של 14,719 ש"ח.

 

סה"כ ההפרש (על נסיעות לעבודה בלבד):

7792 ש"ח.

 

ז"א שגם אם תרכוש רכב בתקציב הנ"ל - אתה תוציא בתוך 3 שנים מעל 23 אלף ש"ח על דלק...

 

2. אופציית הדיזל בתקציב נמוך:

רכב עם 180 אלף ק"מ, במצב האופטימלי.

שיפוץ מערכת הזרקה, טורבו, בולמי זעזועים, צמיגים, טיימינג ועוד כל מיני מרעין בישין.

 

אתה מוצא את עצמך משפץ מכלולים יקרים בסכומים שמתקרבים לרכישת הרכב החדיש יותר. חבל.

 

 

בכל מקרה הייתי בודק מה יש לחברות הליסינג להציע לך. אני בטוח שעדיף כל רכב יוצא השכרה\ליסינג על פני האופציות שמניתי בפניך.

פורסם

לפי דעתי לבלות עם רכב שיש לו מנוע דיזל,200 ק"מ על בסיס יומי זה לא פשוט.

 

בסקודה מונית זה באמת פחות מורגש, אבל כל אופציה אחרת לפי דעתי ,לא יכולה לבוא בחשבון כי נכנס עניין הסבל של הרעש רעידות וריח מסריח של הדיזל.(אני רואה את זה בעבודה שלי כל יום).

 

כמו כן לפי דעתי, אני חושב שאתה צריך רכב עם מנוע 1400 לכל הפחות, עם נסועה של 45 אלף בשנה, רכבים כמו סיריון או סוויפט לא יחזיקו מעמד הרבה זמן.

 

לטווח של כמה שנים הייתי בודק אופציה אולי של סובארו B3. אני חושב שאם אתה מתכוון להחליף כל שנה שנתיים כמו שכתבת, אז רכבים כמו סוויפט חדשה או סיריון יכולים להיות לך לאופציה לא רעה בכלל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

דיזל שאין לו נזילות אין לו שום ריח מסריח, אתה מוזמן לבוא לעושת סיבוב בדובלו שלי.

רעש ורעידות זה סיפור אחר :-D כשאני עושה לפעמים נהיגה במאזדה 6 חדשה של לקוחה שלי, אני חושב שאין לה מנוע מרוב השקט...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
תודה רבה על ההצעות,

חשבתי בכיוון של הסקודה - אבל משהו רמז לי שהביטוח שלה יהיה יותר יקר, אני אברר לעומק את העניין.

 

אני חושב שההפרש בביטוח של 2000 - 3000 ש"ח לא משנים את המצב כולו ( הוצאות דלק בנסיעה של 45 אלף ק"מ בשנה).

אוקטביה ידנית במצב סביר תחזיק מעמד בעומס הנסיעות שלך על הצד הטוב (תשאל את נהגי מוניות או שוטרים ) ותהיה מספיק חיסכונית כדי לכסות את ההפרש הזה (לפחות 5-6 פעמים בהשוואה לרכב בנזין פחות חיסכוני).

אם אין לך צורך ברכב גדול כמו אוקטביה, גם פביה או סיאט קורדובה דיזל\ טורבו דיזל יהיו מתאימות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפי דעתי עם רכב ידני 200 ק"מ ביום, עם פקקים, זה גם סוג של סבל.

 

(אגב,לי אישית יש גם גיר רגיל וגם אוטומטי).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אני חושב שאתה תעשה טעות אם תרכוש רכש שחוט עם 200K.

....

....

2. אופציית הדיזל בתקציב נמוך:

רכב עם 180 אלף ק"מ, במצב האופטימלי.

שיפוץ מערכת הזרקה, טורבו, בולמי זעזועים, צמיגים, טיימינג ועוד כל מיני מרעין בישין.

 

אתה מוצא את עצמך משפץ מכלולים יקרים בסכומים שמתקרבים לרכישת הרכב החדיש יותר. חבל.

 

 

.

 

200K זה הרבה לסקודה דיזל?

אני נוסע יום יום ירושלים ת"א בטראנו דיזל שגמאה 450K ואין לי שום הוצאות מיוחדות.

לעומת זאת זה שהאוטו ישן ומאפשר לי טיפולים שלא במוסך היבואן חוסך לי בהוצאות מכאניות.

כרגע אני שוקל להחליף לרכב קטן רק בגלל צריכת דלק.

פורסם
200K זה הרבה לסקודה דיזל?

אני נוסע יום יום ירושלים ת"א בטראנו דיזל שגמאה 450K ואין לי שום הוצאות מיוחדות.

לעומת זאת זה שהאוטו ישן ומאפשר לי טיפולים שלא במוסך היבואן חוסך לי בהוצאות מכאניות.

כרגע אני שוקל להחליף לרכב קטן רק בגלל צריכת דלק.

 

אופס.

שכחתי להגיד בלי עין הרע

עכשיו יתחילו לי המון תקלות :(

פורסם
אם מה שמענין אותך זה רק אמין וזהו - תמצא איזה פולקסווגן/סיאט/סקודה עם המנוע 1.9 SDI הכי פשוט, זו דעתי.

בנסועה הזה רכב שאינו דיזל יהיה טירוף.

 

לגבי השאלה השניה - דעתי היא שכדאי למשוך כמה שיותר. אתה (כמוני) צובר הרבה ק"מ וערך הרכב יורד קשות, לכן כל עוד ניתן לתקן אותו ולתחזק אותו בסכומים הגיוניים, כדאי להמשיך איתו. אחרת אתה פשוט מקבל את ירידת הערך שוב ושוב.

 

+1

 

המנוע הזה אמנם פשוט אבל במובן החיובי של המילה.

הגולף מרגישה כבדה יותר (כנראה משקל רכב גדול יותר), בסקודה מאוד מהנה והרכב מרגיש מאוד זריז.

 

במשפחתי ישנן 2 גולף כאלו ופאביה אחת.

×
×
  • תוכן חדש...