Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה התקציב שלך?,תאמת הקיט הנ''ל לא כולל כלום חוץ מהטורבו והפלאנג והאינטרקולר מה עם מחשב רכב מה עם מצתיםףמה עם מזרקים מה עם מחברים אינט לטורבו מה עם קט לפילטר אוויר? אתהה רואה אתה קונה משהו נגיד ב500$ אתה צריך להשקיע עליו בישביל להרכיב אותו שיעבוד עוד 5000$ אז מה הקטע םה תבנה לבד פה בארץ יותר חזק יותר אמין אתה יודע מה החלקים ומה האיכות שלהם

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

האמת הרכב עבר מקצה שיפורים לרבות פלגים/ווסט דלק/פורטינג/מתאם לפילטר אוויר נירוסטה עבודת יד/צנרת 2 וחצי אינצ' עד לדוד האחורי שהוא גם נירוסטה מעבר חופשי עבודת יד,ועוד כמה שיפורים שיותר בבלימה בייציבות ובאחיזה.

המחשב לא הוחלף

משאבת דלק לא הוחלפה

אבל שאר הדברים הקטנים שצינת אפשר למצוא אותם בארץ לא?

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם

אפשר אבל הקטע שבמחיר שתיקנה את הקיט הזה ותעשה השלמות אתה תוכל להתחיל 70% פה בארץ עם רכישת מוצרים טובים,נכון תצטרך להוסיף את ההפרש של ה30% האלו אבל תסתקל על זה שעם היו לוקחים את הרכב שלך ורכב עם קיט טורבו כמו שרצית תיהיה בטוח שאתה תיהיה 5-8 מכוניות לפניו,לפי דעתי לך לסדנא שלך(לפי מה שאני זוכר אתה שיפרת את האוטו אצל פיטסטופ),גש למוסכניק שלך ושאל אותו כמה יעלה לך לעשות את הפרויקט הנ''ל כולל חריגות קטנות שתיכח מראש כח חריגות של 2.5-4.5K לשקט נפשי,אני עם היה לי את הכסף ביד לעשות פרויקט אז רק פרויקט מחוזק(בוכנות,טלטלים,קלא'ץ,גיר) שיגמרו הרבה הרבה הרבה הונדות טורבו

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

אני מבין אבל האמת בדקתי בכמה מקומות וביררתי לגבי סעפת 4-2-1 והמחיר שנתנו לי היה בסביבות ה 4K( בניה מאפס) וזה רק לסעפת כי אין חלקים בשפע למנוע הזה ואין נסיון בארץ עם המנוע הזה,המחיר שמצאתי על הקיט הזה הוא פחות מעלות ייצור של סעפת בארץ , לכן חשבתי אם בקיט יש כבר את הסעפת ואת הטורבו והאינטרקולר אז כבר חסכתי לעצמי לא!!!!!!

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם

סעפת סינית(כמו כמו שמוכרים באיביי) לא מחזיקות תקופה ארוכה, ובסופו של דבר (לאחר התיקונים) תצתרך להחליף אותה.\

אותו דבר גם לגבי הטורבו.

קו---------------------------------------

פורסם

אני מצטרף לדעתם של החברים שהגיבו פה עדיף לבנות כאן בקצת יותר יקר מאשר לקחת סיני שעוד כמה חודשים הסעפת והטורבו ייהרסו.

כמו שאומר פתגם ישן "הזול הוא היקר והיקר הוא הזול!"

AUDI S3 2008

APR STAGE +2

פורסם

אל תיקח סיני כי בסופו של דבר יש פתגם סיני עתיק שאומר: "קמצן משלם פעמיים" תזכור אותו :wink:.

איזה לאנסר יש לך? מהחדשות עם 140 כ"ס ותיבה אוט'?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לא יש לי סופר לאנסר ישנה וגיר רגיל ,אבל המנוע שונה למנוע של מיראג' ביבוא מחו"ל ,המנוע הזה הוא 4G93 1800CC 16V SOHC אשר יוצא מהמפעל עם 117 כ"ס.ולאחר מקצה השיפורים שעשיתי לו כרגע הוא מוציא 155 כ"ס ו 196 טורק ב 4500 סל"ד.

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם

נכון הוא מורכב גם בגאלאנט אבל עם שינוי קטן במעלות של הכמשאפט ובכיוונים של פתיחת השסתומים.

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם
לא יש לי סופר לאנסר ישנה וגיר רגיל ,אבל המנוע שונה למנוע של מיראג' ביבוא מחו"ל ,המנוע הזה הוא 4G93 1800CC 16V SOHC אשר יוצא מהמפעל עם 117 כ"ס.ולאחר מקצה השיפורים שעשיתי לו כרגע הוא מוציא 155 כ"ס ו 196 טורק ב 4500 סל"ד.

ההספק החדש נמדד על דיינו?

קו---------------------------------------

פורסם

בזמנו חשבתי "לשדך" טורבו קטן למנוע של הגאלנט עם חיזוקים , והצעת מחיר שקיבלתי עבור :

קיט טורבו שלם עם איטרקולר חזית , פורק חיצוני , מזרקים מוגדלים

מחשב אני לא זוכר תדגם , וכו' עם המנוע שאתה מתכוון והכל לתוך סופר לנסר קרוב ל 25 אלף ש"ח .

אבל זה כלל החלפה של טלטלים רינגים בוכנות החלקים הכי איכותים ..

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם
ההספק החדש נמדד על דיינו?

 

+1

מאיפה המס' הזה?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אכן נבדק בדיינו ,בדיינו החדש של מוסך השקדיה בכרמיאל בהזדמנות אני אעלה את צילום הבדיקה, ולגבי ההצעה שקיבלת ניטרו מן

גם אני קיבלתי את אותה הצעה מבחור בשם אלי חן אבל הסכום הזה הוא מעבר לתקציב שלי עכשוו.

וזה הקישור של בדיקת הדיינו עצמה שעשיתי לאחר שסימתי את הפורטינג בראש מנוע :

http://www.youtube.com/?v=eB2XubT8yZ0

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...