Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

MAX POWER, אני חושב שנשמח לראות את הדף של התוצאות.

אפשר גם לדעת מה כן החלפת?

בלי לעליב או לבוא נגדך כן,כי אני לא חושב שהעלת להספק כזה גבוה, מבלי לעלות יחס דחיסה, בוכנות , מחשב , מצערות וכולי. אלה אם כן תקן אותי וזה כן מה שעשית.

כי אם כן,אני חוזר למצערת אחת מחר., אני מחליף מיד את מה שאצלי , כי להוסיף למנוע אטמוספרי סביבות ה40 כ"ס על מצערת מקורית, זה מקרה נדיר ובהחלט שווה כל שקל!!

A.R.T Performance

פורסם

שלום יוהאן קודם כל יחס הדחיסה הועלה לאחר שהורדתי מהראש 2.5 מ"מ לאחר מכן עשיתי פורטינג שלם לראש+המצערת שונתה מקוטר של 50 מ"מ לקוטר של 60 מ"מ של מיראג' 1G DSM + אינגיקטורים של גאלאנט 2000CC +פלגים פלטינום כפולים יחד עם כבלים מגבירי הצתה של ספליטפייר+ווסט דלק של J&R +פילטר פתוח של J&R עם מתאם נירוסטה עבודת יד+ערכת סופרג'יל כפולה שמחוברת ישירות לווקום+צנרת 2.5 אינצ' מהסעפת לדוד האחורי+ממיר קטליטי מנותק+אגזוז נירוסטה מעבר חופשי עבודת יד +חיישן לאמדה מנותק ע"מ לשמור על תערובת עשירה ,( הבדיקה בוצעה עם דלק 99 ).הקלאצ' מותאם כאשר הצינה ממיצובישי סופר לאנסר דיזל 2000CC הצלחת של גאלאנט 2000CC ודיסקית הלחץ ממיצובישי L200 .ופתח ה EGR בוטל ע"מ לשמור על תערובת נקיה ללא גזי פליטה.

ועוד שינויים בבלימה וביציבות.

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם

אני מעמין לרמי כי אצלי ב1.6 של הסופר לנסר רק קאמשפט חם עושה פלאים מעלה בסביבות ה15 כ''ס וזה טוב לאטמוספרי,מרגישים את השפור טוב,אני מצטער על זה שמכרתי את הקאמשפט לחבר,רציתי לקנות בחזרה אבל הוא מכר את האוטו עם הקאמשפט באסה

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

אני גם מעוניין לדעת על דרך להשיג קאמשאפט חם.

מצאתי שיפורים לסופר לנסר בEBAY אוסטרלי.

יש לך עוד מקומות להמליץ?

תודה מראש.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם
אכן נבדק בדיינו ,בדיינו החדש של מוסך השקדיה בכרמיאל בהזדמנות אני אעלה את צילום הבדיקה, ולגבי ההצעה שקיבלת ניטרו מן

גם אני קיבלתי את אותה הצעה מבחור בשם אלי חן אבל הסכום הזה הוא מעבר לתקציב שלי עכשוו.

וזה הקישור של בדיקת הדיינו עצמה שעשיתי לאחר שסימתי את הפורטינג בראש מנוע :

http://www.youtube.com/?v=eB2XubT8yZ0

 

 

עוד לא ראיתי :shock: בדיקת דיינו בלי מאווררים ועם מכסה מנוע סגור....:shock::shock::shock:

 

נראה דיינו חובבני....

 

Accord Type R - JDM H22A

Civic EG6 SiR-S - JDM B16A

פורסם

שלום דוויד ,הוא לא חובבני אבל חדש דנדש שעוד לא למדו להשתמש בו כמו שצריך,אבל בכל מקרה דיברתי עם יובל מלמד ואני אמור לנסוע אלו לבדיקת דיינו מקצועית ואיכותית( מקווה בקרוב מאוד :-D:-D:-D).

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...