Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם קונים אוטומטיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואיך בידיוק ידברו בפלאפון בנהיגה?:-)

 

 

בחו"ל בשביל להגיע מעיר לעיר יש לה הרבה לנסוע ומכן אני מניח שבאה תרבות הדיזל הידני, יש אפילו מקומות שמעיר לעיר זה כמו מטולה-אילת וזה עוד נחשב קרוב, במקרה של בנזין אוטומטי התשלום על דלק היה מכפיל ואף משלש את עצמו, בעוד פה בארץ אנשים קונים רכב אוטומט ונוסעים בו בממוצע כ15 אלף בשנה, לעומת הממוצע במדינות מסוימות בחו"ל שהממוצע הוא פי 3 או 4 ואף יותר (אין לי נתונים מדוייקים, הכל נאמר במתכונת של "בערך") בארץ ההבדל בין ידני לאוטומט בדלק בגלל המרחקים הממוצעים הקטנים הוא די זניח לעומת חו"ל ומסתכם בכמה מאות לחודש לעומת חו"ל ששם זה כמה אלפים לחודש.

 

אנשים מוכנים לשלם את הכמה מאות האלה בחודש כנראה בשביל העצלנות והנוחות שלהם, בינינו לא מספיק העצבים שיש פה בכבישים אתם רוצים לתת לישראלים רכב ידני בשביל הפקקים בבוקר?

 

ואם כבר אתה טוען שהישראלים אוהבים לחסוך למה הם לא קונים ידני, אז עם כבר קונים ידני למה כל הישראלים לא נוסעים בדיזל?

למה בכלל הם צריכים אוטו? אוטובוס ייצא זול יותר, ורכבת תגיע מהר יותר מהרכב, אז בשביל מה רכב?

 

אנשים משלמים בשביל נוחות ומכאן באה הדוגמה של התחבורה ציבורית.

פורסם

אפשר להגיד שבניסיון על הכביש אני עוד "צעיר"

מאז הטסט במשך 3 שנים כשיצא לי לנהוג, הנהיגה היתה רק על משפחמוטיות. ועד לפני 4 חודשיםפ שקניתי רכב ידני, אני חיייב לומר שאם הייתי מחזיר תגלגל לאחור הייתי קונה אוטומט מהסיבה היחידה והפשוטה זה הפקקים הבלתי נסבלים.

אני לא יודע מאיפה כל אחד בארץ אבל הפקקים בגוש דן בשעות הצהרים או בבוקר :?

 

מה גם אציין ואומר שרוב החברים שלי כלל לא יודעים לנהוג על ידני אפילו שהם בעלי רישיון על ידני. כשאני נותן לחבר לנהוג על הרכב זה נראה כמו שיעור נהיגה ראשון של תלמיד בן 17 , שכולל המון זריקות קלאצ' והעברת הילוכים לא בזמן

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לפי דעתי הגורם המרכזי הוא הנוחות.

הרבה יותר נוח לנסוע רק עם גז וברקס,הרבה יותר נוח לשים D ולהתחיל לנסוע,הרבה יותר נוח לנסוע באוטומט.

קחו לדוגמא נער צעיר שהוציא רישיון וקנה אוטו,רוב הילדים שאני מכיר קנו את האוטו הראשון שלהם כידני,והרבה מהם העדיפו לקנות אוטומט בפעם השנייה.

בפעם הראשונה יש את ההתלהבות,הרצון לנהוג ולשלוט על האוטו,לחוות יותר את הנהיגה,אך שיורד מהנהיגה וזה נהפך מהנאה לצורך מעדיפים לקנות אוטומט.

 

לא רוצה להשמע שובינסט אבל אני חייב,רוב הנשים שאני מכיר לא מסתדרות עם הילוכים,רוב הנשים שאני מכיר גם לא מחפשות הנאה מהאוטו אלא רק נוחות,אכפת להם רק שהאוטו יוביל אותם ממקום A ל-B,שלא תחשבו-יש גם הרבה גברים שלא מחפשים הנאה באוטו,וחשוב להם כמו הנשים רק שיעביר אותם ממקום A לB.

 

רוב האנשים שאני מכיר שקונים את האוטו כן בודקים את האמינות,אך לא בודקים מה ההבדלים באמינות בין אוטומט לידני.

אם עכשיו תשאלו את אמא שלי מה עולה יותר זול ידני/אוטומט,היא תגיד לכם אותו דבר,אם תשאלו אותה מה יותר חסכוני בדלק היא גם תגיד לכם אותו דבר,אם תשאלו אותה מה זה טיפרוניק היא תחשוב שנפלתם עכשיו מהירח וכו'.

 

אני מאמין שאם תפתחו סקר כזה:

"נגיד ומחר אתם הולכים לקנות אוטו,איזו תיבה תעדיפו ידני/אוטומטית"

הרוב יגידו ידני,השערה שלי.

 

אנשים מחפשים בעיקר נוחות(וחשתי את זה על בשרי לפני שבועיים).

פורסם

עברתי מגיר ידני לאוטומט. הפקקים בבוקר ורגל שמאל כואבת הורידו לי שנים מהחיים.

 

יופ אחד שהיה פקק ממש נורא, ספרתי כמה פעמים דרכתי את הקלאץ', כשהגעתי ל- 300 הפסקתי.

פורסם
לא עדיף במקרה כזה לחסוך על התיבה האוטומטית ולקנות רכב ברמת גימור גבוה יותר או פשוט רכב איכותי יותר שיהיה נוח? במיוחד עם המצמדים והתיבות המדורניות שיותר קלות לתפעול...?

 

 

זה בדיוק מה שעשיתי.

 

אישית מעדיף גיר ידני ומניסיון עם פקקי הבוקר בכניסה לת"א מדרום זו ממש לא בעייה. מוצאים את המהירות הממוצעת של הפקק וכמעט ולא נוגעים לא בקלאץ' ולא בברקס. אם אתה חייב להידק לרכב מולך ומפחד שבפקק של חצי שעה יכנסו לפניך 2 רכבים זה סיפור אחר.

 

גיר ידני יותר אמין, יותר חסכוני, הרכב מגיב יותר טוב וכבונוס הוא יותר זול מהגרסה האוטומטית המקבילה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עם כל האיבזור והפינוקים שיש ברכבים של היום, יחד עם הגימיקים וכל השטויותש מסביב - האופציה האוטומטית חייבת להילקח בחשבון כיון שהיא משלימה את התמונה הכוללת.

עם תופעת העדר אני מסכים בהחלט.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הידני הולך ונעלם מנוף המשפחתיות הקומפקטיות, גולף למשל תמיד הציעו חבילת גנריישן עם ידני, בדור 6 אין, על הגרסאות החזקות אין מה לדבר, אפילו הGTI הגיעה בהתחלה עם DSG בלבד, הידני הצטרף אח"כ, ה 307 XSI ו XT היה להם ידני, ה 308 היום באה רק באוטומט, מזדה ספיריט זה רכב נהדר מבחינת עלות מול מוצר, אבל זמינות הכוח שלו יותר מתאימה לידני, אבל אין, אותו הדבר תקף לגרסת הסיטרואן החזקה, A3 אין ידני, הם לא מוכנים לשמוע על זה גם מלקוח חוזר, בסוכנות הונדה הסוכן דווקא ניסה להסית אותי מבחירת סיוויק ידנית. זה גם קצת צורם במיוחד באירופיות שלא מצטיינות במיוחד בייצור גירים אוטומטיים.

בנוסף לזה, כשחיפשנו רכב יד שניה, הרכב שחיפשנו היו לו גרסאות ידניות ואוטמטיות, רוב הידניות היו הם נסועה כפולה מהאוטומטיות, לכן התפשרנו בסוף על אוטמטית בגלל שבמצב שנוצר ההיצע מכתיב את הרגל הקניה.

×
×
  • תוכן חדש...