Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין צורב פנימי ב DM3 1010. למעשה כל הניידים מסדרת ה DM3-1000 זהים מבחינת המרכב ואין אף גירסה עם כונן אופטי פנימי. (באתר של HP הם לא מציינים שב 1010 הוא פנימי, הם רק מדגישים את היותו חיצוני ב 1100) לגבי הכונן הקשיח, באג מוכרת את ה 1100 עם 250GB.

שני הדגמים 1010 ו 1100 נמכרים במפרט זהה בחנויות ברשת, ה 1010 נמכר בחנויות היבוא המקביל ב 4600 וה 1100 נמכר בבאג ב 5400. בשני הדגמים האחריות לשנה ע"י HP ישראל.

 

אני מניח שכולנו מכירם את המחירים של באג ...

פורסם

לקנות בבאג זה הזוי, מחירים מנופחים מעבר לכל פרופורציה.

 

אני הייתי מפרסם את המחשב ב4500-4600 ומקווה לקבל מעל 4K.

 

נ.ב. חדש בKSP עולה 5K.

והנה, מצאתי אותו גם ב4600 חדש :

http://www.saleshop.co.il/Product.asp?Pid=VJ265EA&Cat2Cat1ID=1868&Cat2ID=0&DeptIDReq=11

 

כנראה שכל מחיר שתקבל שמגרד את ה4K יהיה מחיר טוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לקנות בבאג זה הזוי, מחירים מנופחים מעבר לכל פרופורציה.

 

לא תמיד :)

 

לא מזמן היה להם את ה1+1 של יום שישי השחור (black friday)

 

קניתי דווקא כמה כרטיסי זכרון,מצלמת אינטרנט,וכמה חבילות דסקים לצריבה ;)

 

אבל בד"כ כן הם יקרנים בטירוף.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...