Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריכת הדלק של הרכב הנ"ל ירדה ל- 6 ק"מ לליטר כאשר הוא היה עושה לי 10 ק"מ לליטר.

לנוכח כך:

1. שמתי תוסף דלק גולד לייבל

2. אחרי כשבוע עשיתי טיפול 10,000 והחלפתי פילטר אוויר, פלגים, חוטי פלגים, פילטר שמן ושמתי שמן 10w40.

3. היה חסר לי קצת שמן גיר והשלמתי את החסר.

4. החלפתי 2 גלגלים אחוריים שהיו פגומים ובדקתי בכל הגלגלים לחץ אוויר והכול תקין.

5. בדקתי את חיישן החמצן והוא תקין.

6. בדקתי שמן ברקס-הכל תקין כך גם השמן ההידרואלי של הגה כוח.

7. הרדיאטור והמים נבדקו והכל תקין.

8. אין נזילות מתחת למרכב הרכב ובכלל.

9. מרכב הרכב נבדק כולל תפוחים, משולשים, קפיצים, בולמים והגיר עצמו והכול תקין.

 

אבל...הרכב עדיין צורך לי דלק של 6 ק"מ לליטר.

 

אני אובד עצות....מה עלי עוד לעשות? יש מקצוען שיש לו חוות דעת??????

פורסם

כנראה הפלגים ו\או החוטים לא טובים.

 

האם יש שינוי בסחיבה ?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לא. אין שינוי בסחיבה. הרכב יחסית לזמנו נוסע טוב....מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות הממיר הקטליטי? איך מזהים ממיר קטליטי תקול?

פורסם

האם כשהוצאת את הפלגים הם היו מלאים פיח?

האם יש לך טרמוסטט ברכב? האם חום מנוע נמצא בגובה תקין או שהוא נמוך מהנורמל?

האם שינית צורת נהיגה או שהתחלת לנסוע בפקקים או בתוך העיר יותר?

האם עשית בדיקת דיאגנוסטיקה עם סורק לחיישנים?

פורסם

כן. כשהוצאתי את הפלגים הישנים, הקצה שלהם היה מפוייח

חום המנוע לא השתנה. הוא מראה מאז ומתמיד על חצי סקלה

אני נוסע יותר בתוך העיר.

לא. לא עשיתי דיאגנוסטיקה. איפה עושים?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האם יש למישהו תשובה?

הרכב לא מאיץ בנסיעה כל כך מהר וצורך לי ליטר ל- 6 ק"מ.

לפעמים אני מריח ריח של דלק מתחת לרכב אבל אין נזילות.

מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שהאינג'קטורים התקלקלו?

אנא, יעוץ דחוף

פורסם
האם יש למישהו תשובה?

הרכב לא מאיץ בנסיעה כל כך מהר וצורך לי ליטר ל- 6 ק"מ.

לפעמים אני מריח ריח של דלק מתחת לרכב אבל אין נזילות.

מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שהאינג'קטורים התקלקלו?

אנא, יעוץ דחוף

כן זה אפשרי תפתח את מכסה המנוע ותסתקל אם יש דליפה אם יש מומלץ להחליף אבל אם אחד מהם בגום אז תצריך להרגיש זיוף במנוע סל"ד לא יציב וכך --

פורסם

איך בדקת את חיישן החמצן?

ריח הדלק מעלה חשש לתערובת עשירה מדי, בדוק החיבורים של חיישן החמצן, חיישן מהירות אוויר.

נסה לבצע "RESET" ע"י ניתוק המצבר לשעה, לאחר מכן סע קצת בכל מני מהירויות לתת לו ללמוד את הסקלה מחדש.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

במקום לקבל כל מיני עצות שלא בטוח שהם רציניות.

 

מה דעתך לגשת למוסך שמבין ומכיר מכוניות אלה לבדיקה.

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם

פנקר שלום רב !

אכן אני מחזק את דברי קודמי, וממליץ בחום שתפנה אליו בפרטי, ובטוחני שתיהיה מרוצה לאחר בדיקה מקצועית שהוע יערוך ברכבך, עם מכשור דיאגונוסטיקה מתאים.

יעקב סימל הוא הכתובת לפתרון בעייתך, ולא עצות תלושות מהמציאות.

נשמח לשמוע עדכון בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...