יעקב סימל
-
הודעות
192 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יעקב סימל
-
שוק עתיק: מכירה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
יעקב טורטן מודיע בזאת. עקב מעבר מקום. מעוניין למכור רכבי אספנות ואחרים שברשותו מסוג וולוו 144 שנת 1972, אוסטין קימבריז' 1959 , וולוו 245 טורבו שנת 1985 ידני, וולוו 164 שנת 1975 , וולוו 121 סטיישין שנת 1965 , MGB GT שנת 1968, וולוו 940 1998 טורבו נפח 2000 , וולוו S40 שנת 2000 נפח 2000 כמו כן יוצאו למכירה חלקי חילוף הנמצאים במקום. להתקשרות טל' 050-5378883 -
לאחר מסע סביב העולם, העולה החדשה הגיעה לארץ וולוו P1800 ונכנסה לשיקום ושיפוץ כללי. במוסך סימל. היא הגיעה לאחר שקיבלה מכה בכנף אחורית בזמן השהיה שלה בנמל חיפה ובכנף זו החל השיקום .
-
למי שמעוניין. אני משפץ את מנועי המגבים של ה240. תודה
-
וולוו 940 M90, הסבה מגיר אוט' לגיר ידני
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של Unrated בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חשבת גם על שאר החלקים הנלווים שאתה צריך כדי להפוך גיר אוטומטי לידני? 1. גיר 2. מצמד 3. גלגל תנופה 4. ידית הילוכים 5. כבל/ משאבות להפעלת המצמד 6. גל הינע 7. גשר לגיר 8. תושבת גיר 9. חיבור/ניתוק חיבורי חשמל 10. דוושות בלם/מצמד ויכול להיות עוד משהוא שאינני זוכר כרגע. בהצלחה יעקב -
בלי בדיקה יסודית לא תדע. לכן גש לבדיקה אצל מישהו שמכיר את הרכב ותדע את צעדיך הבאים.
-
המידה וזה המצב . מה שקורה הוא שיש לך דליפת וקום או מהשסתום החד כיווני של המערכת, או מאחד הבוסטרים מפעילים את התריסים (יותר נפוץ) במקרה זה אתה צריץ לגשת למוסך או למי שמכיר את המערכת כדי לתקן את זה. ויש מקרים שצריך להוריד דשבורד כדי לתקן את זה. או שאתה רוצה להמשיך להתכתב בפורום ולעשות כל מיני נסיונות .
-
השאלה היא אם התריסים נמצאים במצב קבוע של העברת האיורור לרגלים/שמשה . ואין אפשרות שליטה או שבזמן האצה הם עוברים למצב זה?
-
חובה לבצע בדיקת לחץ הפוך למנוע, לפני שמתחילים להשקיע כסף בנסיונות להחליף חלקים בתקווה שאולי הבעיה תעלם. אני לא יודע באיזה מוסכים הרכב תוקן, אבל לא נראה לי להחליף חלקים (משאבה/ רדיאטור וכו') לפני בדיקה רצינית. מניסיון אין טעם להשקיע בנסיונות של שיפוץ ראש מנוע באפלאוז במידה ויש נזק בראש המנוע, אלא להחליף מנוע מאחר ובמנועים אלה נוצרת אכילה סביב הצילנדרים, ושיפוץ ראש מנוע לא פותר את הבעיה, וההיתחממות ואיבוד המים ממשיכים לאחר השיפוץ כך שההשקעה מיותרת. כנסי למוסך רציני שיודע ומסוגל לבדוק את הרכב כמו שצריך שלמי סכום נמוך יחסית עבור בדיקה, לפני השקעות מיותרות במנוע שלא כדאי להשקיע בו. בהצלחה. יעקב סימל
-
VOLVO S80 T-6 שריפה בתא המנוע ,חוות דעתכם ..
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של M1963 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרי הרכב הוא עם 272 כ"ס ודי חזק,האם יש משמעות לכך שברוב שנותיו נהגו עליו בצורה די עדינה ובשבוע האחרון התאמץ יותר ממה שהיה רגיל . לרכבים אין הרגלים, זאת מכונה סה"כ. בקרירה הקצרה שלי בת 30 שנה בוולוו לא נתקלתי בפקקים שעפו מהמנוע סתם בגלל שהתרופפו. אלא רק בגלל לחץ עודף שקיים במערכות. במידה ואתה רוצה לבדוק את לחץ העוקה שלך, גש לבעל מקצוע שמכיר מה זה וולוו כדי שיבדוק לך את הבעיה. בהצלחה יעקב סימל -
VOLVO S80 T-6 שריפה בתא המנוע ,חוות דעתכם ..
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של M1963 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המכסים הללו נמצאים במכסה השסתומים משמשים כפקקים בלבד. הפתחים הנמצאים במכסה השסתומים, קיימים שם עקב כך שמכסה השסתומים מתאים למספר דגמים של מנועים, שנמצאים במספר דגמים של רכבים , ולכל אחד מהם פתח מילוי השמן נמצא במקום אחר. ואת הפתחים שלא בשימוש סוגרים במכסים מהפח . במקרה שלך שאחד המכסים עף ממקומו יש צורך לבדוק את נשם המנוע ואם הוא לא סתום, וכן את לחץ העוקה אם הוא לא גבוה מידי ולפי כך להחליט מה קורה בהמשך. יעקב -
האם קרבורטור של וולוו 740 ישפר ביצועי 240?
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של יהל 1174 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
1.מה שנת היצור של הרכב? 2. מה דגם ונפח המנוע? 3. מה דגם הקרבורטור? -
לפי המלצות "המומחים" עוד מעט יהיה לך רכב כמעט חדש. לאחר שתחליף את החלקים שהמליצו לך וימשיכו להמליץ . אבל...... עדיין ימשיך לקרטע. אז בהצלחה.
-
חברים . עד כמה שאני זוכר בדגמי ה240 רק הGLE הגיעו לארץ עם חגורות בטיחות מאחור. יעקב
-
כפתור ידית הילוכים קשה ללחיצה בוולוו S70 שנת 99
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של danigo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך danigo . אתה מתלונן על שני תקלות שונות. בראשונה, לחצן ידית ההילוכים שלך שבור לכן קשה לך ללחוץ עליו, וכן הוא נתפס ולא משתחרר לאחר לחיצה ויש צורך למשוך אותו החוצה בכוח כדי לשחרר את המפתח מהסויטץ. הברירה היחידה במצב זה, היא הח' תפוח ידית הילוכים. בתקלה השניה עליה אתה מתלונן, יש לך תקלה בחלק החשמלי של הסויטץ ועכב כך אינו חוזר למקומו לאחר ההתנעה ואז נעלם לך לוח השעונים, אורות ראשים לא דולקים, אין צופר, אין מזגן, ועוד... גם כאן הברירה היחידיה היא הח' החלק החשמלי של הסויטץ. ביי יעקב -
לאחר שמורידים את פסי הקישוט סביב השמשה הקידמית מתגלה חומר שחור. החומר השחור הנראה מתחת לשמשה הקדמית איננו גומי. זהו חומר הדבקה, המשמש להדבקה ולאטימה של השמשה לגוף הרכב. לשאלתך, הוא נמצא בין הפח לבין השמשה. יעקב
-
עלות טיפול 10,000+רדיאטור+החלפת רצועת טיימינג
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של dinodi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אפשר לקבל רדיאטור חדש חליפי בסכום של 1400 ש"ח -
יש ללמוד כלל חשוב מאוד בחיים והוא.... יש שלוש סוגים של עבודה. מהירה - זולה - וטובה בפועל תוכל לקבל רק שתי אפשרויות. 1. אם העבודה טובה וזולה, היא לא תהיה מהירה. 2. אם העבודה טובה ומהירה , היא לא תהיה זולה. 3. אם העבודה זולה ומהירה , היא לא תהיה טובה. עכשיו בחר לך את האופציה המתאימה לך.
-
הבעיה היא נפילת וקום. תריסי תעלות המעברים מופעלות ע"י וקום, ולכן נוצרת בעיה כאשר אחד או יותר ממפעלי התריסים דולף. במידה ומעוניין צור קשר בפרטי לתיקון המצב.
-
מאורר הפלסטיק המורכב אל מצמד המאורר טוב יותר וכן שקט יותר בזמן עבודתו. מאורר זה היה מורכב בדגמים היותר יוקרתיים של ה244 דגמי הGLE, וכמו כן הוא היה יותר יקר בקניה. במאורר הפלסטיק ניתן להחליף את המצמד לבד ללא כל המאורר כאשר הוא לא תקין , לעומת מאורר המתכת שבו חיבים להחליף את כל המאורר כאשר המצמד לא תקין. מאורר המתכת רועש מאוד בזמן עבודתו כאשר הוא נצמד לקירור מלא , וגם כאשר אינו נדרש לקירור מלא הוא יותר רועש. במידה ויש לך את שניהם והם תקינים תרכיב את הפלסטיק וסע לשלום. יעקב
-
משרד הרישוי בזמנו היו מאשרים. עקב שינו נפח חובה להגיע למשרד הרישוי. היום עקב גיל הרכב אני לא בטוח שיאשרו. יעקב
-
עד שנת 84 מנועי הB23 בדיגמי ה240 הגיעו עם קרבורטור מסוג DVG. רק משנת 85 ומעלה כאשר שונו המנועים לB200 ולB230 הם הגיעו עם קרבורטור כפול מסוג פיירבורג. משנת 86 ועד שנת 91 רובם הגיעו מוזרקים במערכת K ג'טרוניק. לאחר מכן הם מצוידים במערכת הזרקה מסוג LH ג'טרוניק. יעקב
-
האם נגרם נזק למנוע לאחר קריעת רצועת טיימינג [אופל קדט 1.3]
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של Buki בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך צבי. בשבוע שעבר הגיע אליי למוסך אופל קורסה עד כמה שאני זוכר בעלת מנוע 1.2, שהגיעה אליי בגרירה לאחר שרצועת הטימינג שלה נקרעה. הגרריסט כבר חרץ את גורלה באוזני בעל הרכב והכין אותו לקראת שיפוץ ראש מנוע עם כל המשתמע מכך. אני הסברתי לבעל הרכב שאני קודם כל מנסה להרכיב רצועת טימינג ואז לחרוץ גורלות ולא ליפני כך. ונחש מה קרה.... . . . נו ניחשת נכון? אז כן המנוע הניע ולא ניגרם כל נזק. יש מנועים שידועים מראש שאין כל סיכוי שלא נגרם להם נזק. אבל לדעתי לא ניתן בכל המנועים לקבוע מראש, יש צורך להרכיב רצועת טימינג ולנסות לסובב את המנוע, במידה והוא מסתובב ולא נתפס בנקודה מסויימת יש לנסות להניע, לראות מה התגובה. כמו כן, לדוגמה לגביי הוולוו שכתבתי בהודעתי הקודמת, היו לי וולוו כאלה בעלות אותו מנוע בדיוק שקרעו רצועות טימינג ולא נגרם להם נזק. כך שתשובתי אינה חד משמעית. לדעתי נסה להרכיב רצועה לסובב את המנוע ואז לבדוק ולהחליט עם יש נזק או לא. -
האם נגרם נזק למנוע לאחר קריעת רצועת טיימינג [אופל קדט 1.3]
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של Buki בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים להשכלה כללית. היום נמצא אצלי במוסך וולוו 740 בעל מנוע B200E שרצועת הטימינג שלו נקרעה ונחשו מה קרה....... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . נכון התעקמו השסתומים. שישה מתוך השמונה. כך שעל תקבעו באופן גורף. -
מאזדה לאנטיס - לאחר החלפת פלגים צילינדר לא עובד וללא קומפרסיה
יעקב סימל פרסם הודעה בנושא של erez67 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום חברים. אינני נוהג לענות בדרך כלל באתר עקב כל השטויות שכותבים "מומחים" למינהם אבל מקרה זה מרגיז אותי. טוב שיש בעלי מקצוע כמו רון וצביקה שיודעים לאבחן תקלה מסוג זה, ולא לדבר שטויות כמו אחרים. האבחנה של רון מדויקת לגבי שריפת השסתום ואינה קשורה כלל ועיקר לפלג שהורכב במנוע לפי הצילום. כמו כן שאלותו של צביקה נכונות ומדויקות לגבי שאר הפלגים שהורכבו במנוע, למה הם לא גרמו נזק לשאר הבוכנות/ושסתומים. כאחד שמשמש כבורר באיגוד המוסכים, אני רואה מצב זה כשריפת שסתום אשר אינה קשורה להחלפת הפלגים. השערתי היא שהשסתום היה גבולי מבחינת אטימה לפני החלפת הפלג, ולאחר ההחלפה עוצמת הבערה בצילנדר עלתה והשסתום נשרף עקב כך. אם כל הצער והכאב אינני חושב שיש להאשים את המכונאי או אוטו דיפו (ולא שאני חושב שיש לבצע תיקונים באטו דיפו כלל) בנזק הזה. בברכה
